Chapter 41.

430 26 2
                                    

Г.Т.Емили

Бях в някаква гора. Времето беше толкова приятно.
Цялата поляна беше сякаш обсипана във малки маргаритки,а тревата беше в хубаво наситено тъмно зелено.
Започнах да обикалям вървейки по една малка пътечка и видах една малка катеричка.
Реших да я последвам и тръгнах леко притечвайки след нея,но уви тя бързо изчезна от погледа ми.Продължих да вървя по тази така наречена пътека, която бе обсипана със малки камъчета.
Продължавах да вървя и да вървя,но всякаш тази пътека нямаше край.Времето всякаш бе спряло . Изведнъж от някъде се показа един образ на мъж около 40 годишен със леко прошарена коса.Мъжът пред мен беше с гръб, а аз можех да видя само гърбэт му и костюймът с който беше.Щом се обърна видях кафеви шоколадови очи и страшно чаровна усмивка.

-Т...татко?-попитах недоумявайки какво виждам.

-Емили.-отвърна ми той като се усмихна още повече, приближавайки се към мен.

-Т...татко как..во.. правиш т..ук?

-Дойдох да видя малкато ми мовиче.Много ми липсваше принцеске.

-И ти ме липсваше татко.-казах хвърляйки се на вратът му.

-Хайде принцесо ела с мен.-каза ми той и протегна ръка към мен.

-Но къде татко?Как така ти се върна?-започнах да задавам въпрос след въпрос а от очите ми започнаха да се стичат сълзи

-Не плачи миличка.Знай, че дори и вече да не съм сред вас , аз винаги ще бдя над теб и майка ти.Винаги ще съм до теб когато имаш нужда и ще ти помогна с всичко което се нуждаеш.И сама знаеш, че си силна и че ще справиш със всяко едно препятствие. -каза той и започна да избърсва падащите като водопад сълзи от очите ми

-Татко?-тръгнах да заеквам

-Да миличка.-обърна се и ме погледна

- Защо ни напусна?Знаеш , че бях прекалено малка.Защо?-захленчих отново

-Не бях аз виновен и ти го знаеш миличка - каза той и тръгна напред.

Не отговорих нищо.Просто продължих да вървя след него,но изведнъж той изчезна.

-Татко?Татко?Къде изчезна?Татко върни се при мен!Не ме оставяй татко!-паднах на колене и започнах отново да плача.

-Емили!Емили!Събуди се скъпа!-някой ме буташе по рамото и аз отворих очи като видях , че този някой беше Хари

A walk to remember-Harry Styles BG fanfiction Onde histórias criam vida. Descubra agora