Mert bağırdığın da orada ki herkes ellerini birbirine vurarak ''Oldu da bitti maşallah nazar değmez inşallah!'' diyerek söylediklerin de davulcu tokmağı vurmaya başlamıştı. Defne nihan ile köşe de sessizce bakarken ''ay çok şükür bunu da hallettik ama sinanı mahvedeceğim'' dediğinde keremlerin ev sahibi seda ''bence de hakkından gelin'' dediğinde defne ile nihan birbirine bakıp gülerken tabi tanımamışlardı.
Seda elini uzatarak ''tabi siz beni daha tanmıyorsunuz ben kerem ve nihan hanıma evimi kiraladım'' dediğinde defne ile nihan ''heee'' dediklerinde sedanın bir tarafına defne diğer tarafına da nihan geçtiğinde ''bu sinan var ya bu sinan ne anasının gözüdür sen bilmezsin seda'' dediğinde defne nihana göz kırparak ''ah ah girmediği ortam aldığı ahları listelesek dağ olur valla'' dediğinde seda kaşlarını çatmıştı.
Seda defneye bakarak ''siz ciddi misiniz?!'' dediğinde nihan kıs kıs gülerek ''sana şaka yaptık demek çok isterdik ama maalesef ciddi en çapkını odur'' dediğinde seda ''iyi ki o gece suratına bir tane yapıştırmışım!'' dediğinde seda gaza geldiğini anlamış elini ağzına götürüp kapatmıştı.
Defne ile nihan kızı köşeye bakışlarıyla sıkıştırmış bakarken nihan ''bence direk söyle bak bizden kaçmaz'' dediğinde seda dik olan omuzlarını indirip defne ve nihana bakarak ''bir gece barda bana asıldı bende tokatı çaktım ama sonra hep aklımda kaldı'' dediğinde defne ile nihan birbirine çak yaparak ''oley be oley! Sonunda sinanı hizaya sokacak dişli bir hatun geldi!'' dediğinde nihan ''biz hep böyle birini bekliyorduk'' dediğinde seda ''nasıl anlamadım?'' dediğinde defne ile nihan gülerek sinanı gösterdiğinde seda da defneler gibi ellerini göğsünün altında birleştirerek bakmaya başlamıştı.
''Yalnız olaya gel'' dediğinde kerem defnelerin yanında ki sedayı sinana gösteriyordu. Sinan gördüğü şey ile şok olurken ''oha anasını satim bunlar ne ara tanıştı da yan yana gelmeyi geçip aynı hareketleri yapmaya başladılar'' dediğinde ramiz elini sinanın omzuna sertçe koyarak ''senin azrailin olacak bu kız bak yanındakilere onlarda azrailin bekçileri yandın sen ama hakettin'' dediğinde kerem ile ramiz gülmeye başlamıştı.
Ömer ise belinden silahını çıkartıp havaya iki el sıktığın da davul çalmayı bırakmış ömer konuşmaya başlamıştı. ''Bugün kardeşim sünnet oldu artık mert paşayı yatağa taşıyalım'' dediğinde ömer kardeşinin yanına gidip kucağına aldığın da davulcu tokmağı davula vurmaya başlamıştı.
Kerem, sinan ve ramiz de oynayarak ömer'in yanına gittiğinde defne de seda ve nihanı alarak meydana gittiğinde tam bir cümbüş başlamıştı. Mert abisine yavaş olması için çemkirirken emine hanım da zeynep hanım ve melek hanımı yanına alıp çerez ve kına dağıtıyorlardı. Defne de ömer'in kucağında ki mertin üzerini düzeltirken ''hadi ömer yeter yatır artık çocuğu'' dediğinde ömer meydandan ayrılıp merti yatağa yatırmıştı.
Ramiz kızı ve damadı ile oynarken sinan da seda ile bakışıyordu. Seda yüz vermediğini gören nihan yanına çekerek karşılıklı oynamaya başlamışlardı. Defne mert'in üşümesin diye üstünü örttüğünde saçlarını da bir taraftan düzeltiyordu. Ömer ''ee erkek oldun mert paşa hazır mısın şimdi hediyelere dört bir yerden'' dediğinde mertin gözleri parlamıştı.
''Nee hediye mi? Valla mı?!'' dediğinde ömer kardeşinin yanına oturarak ''hediye tabii abicim hemde hepsi senin'' dediğinde mert yerinde zıpladığın da defne kızmıştı. ''Aaa mert! Ne yapıyoruz?!'' dediğinde mert yerinde dikleşerek ''salon beyefendisi olacağım yengecim'' dediğinde defne gülümseyerek yanağından bir kesme almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbe Düşen İlk Cemre;Aşk
Acción3 masum kız, yer altının en ağır en psikopat ve tehlikeli 3 adam. Defne: Anne ve babası tarafından daha iki aylıkken cami avlusuna bırakılmış camiye gelen biri tarafından bulunup devlete teslim edilmiş ve 18 yaşına geldiğinde sokağa atılan, sokağa...