Evet bol bol vote istiyorum yorum istiyorum biraz geç geldiği için bu bölüm uzun hemde alevli 🔥😍Varsa hatam affola..
Bu arada yarın tag var herkesi bekliyorum gelin çıkın gelin 😂😂😂
*****
Resmen şok. Bu adam nereden çıkmıştı bilmiyordum ama hayatımı kurtarmıştı tabi çenesini saymazsak karartmışta olabilirdi. ''Ömer senin burada ne işin var?'' diyebildim sadece. Tabiki de teşekkür bile edemeden ''Senin burada ne işin var!'' diyerek ses tonunun 3 katı ile bağırmıştı. Hayır sanki ben sağırdım da duymuyordum. Ya sabır. Ee inat değil mi ben de ''sanane!'' diyerek cevap vermiştim. Ne yani insan gibi sorsa senin burada ne işin var diye kolumdan tutup çekiştirmek niye?
Benim bu çıkışımdan sonra bir elinde silah diğer eliyle de kolumu sıkarak ''benimle düzgün konuş! Ne arıyorsun sen burada?'' dedi ömer. Hayır ne var bu otel de ben anlamıyorum ki? ''1 haftadır bu otelde kalıyorum ben ya ben sana neden hesap veriyorum ki? Sen kimsin!'' dedim. Vaow keşke bunu demeseydim.
Gözlerini pörtleterek ''Ne! Sen bir haftadır bu otelde mi yaşıyorsun?'' dedi silahla oteli göstererek. Hayır anlamıyorum ki başımıza bir iş gelmesin diye en pahalı otelde kaldık gene başımızı belaya soktuk. Hayır anlamıyorum sorun kimde? Kesin bende baksana mafyayı peşime taktım. Ah ah.
''Konuşsana'' diye bağırmıştı bir de öküz! Hayır söyledim işte on kere mi söyleyeceğim! ''Neyi anlamıyorsun acaba? Burada kaldım diyorum ya!'' dedim bende ses tonumu onun ki kadar olmasa da o ayara yakın bir civarda söyleyerek. Tabi ben dedim de keşke demeseydim diyorum abi bu nasıl bir bakıştır ya. Adam kızgınken bile bu kadar yakışıklı olabilir mi ya? Ay defne kızım ne oluyor sana böyle? Hayır gören de adama karşı bir şeyler hissediyorsun sanacak. Hadi kendine gel kızım!
"Sen bir haftadır nasıl bir yerde kaldığını biliyor musun?!" dedi ömer sert bir şekilde. Nereden bileyim ya! "Hayır bilmiyorum nasıl bir otelde kalıyormuşum?" diye sordum. Tabi aldığım cevap tam bir facia. "Fahişelerin kaldığı otelde kalıyorsun defne!" dedi ömer. Bir dakika bir dakika ne dedi o! Aman Allahım! "Bu nasıl olur" dedim. Ulen dünya kadar para verip en iyi otelde kaldık ama otel boktan çıktı. Yok ya ben çekiyorum.
Bana cevap vermeye bile tenezzül etmeden adamına dönüp "siz bana böyle bir şeyi nasıl söylemezsiniz lan!" diyerek adamlarına vurmaya başladı. Hayır adamlar zaten tir tir titriyor korkundan ne gerek var şiddete? Tamam tamam şimdi diyorsunuz adamın kafasına şişeyi indiren kim? Sustum. Ya ben niye susuyorum ki? Ömer siz bana nasıl söylemezsiniz dedi eee bu adam beni takip mi ettiriyordu? Tabi takip ettiriyor yoksa neden böyle desin ki? Neden yapyor ki?
Ömer'e dönüp "sen beni mi takip ettiriyorsun?" dedim. Evet şuan yeri değil di ama sordum. "Şimdi yeri değil! Çabuk ikiniz arabaya binin! " emrini verdi paşam! Oldu binmiyorum. "Binmiyorum" dedim ellerimi göğsümün altında birleştirerek. Gözlerini kocaman açtı kapadı ve kolumu sertçe tutarak "sakın beni bir daha ikiletme! Ne diyorsam onu yap!" diyerek adamını da başıma dikerek nihan ile beni arabaya binmemei sağlamıştı. Öküz! Ayağımı vurarak sinirimden köpürüyordum. Kimdi bu? Bana emir veriyor birde üstüne uygulatıyordu. Ama ben ona bunun hesabını çok pis ödeyecektim.
Defne gittikten sonra ömer oradaki müşterileri odalarına yollayıp güzelce bu akşam olanları unutmalarını rica etmişti. Ömer elindeki silahı ters çevirip adamın kafasına indirerek "sen kimsin lan! Sen kimsin de masum birinin kafasına silah dayıyorsun! İt herif" diyerek tekme atmıştı ömer. Adamlarından biri yanına yaklaşarak "abi müşteriler ile konuşuldu, güvenlik kameraları silindi hatta elimizde bugüne dair görüntü yok" dedi kafasını yere eğerek. "Defne arabada demi? " diye sordu sadece ömer. "Evet abi arabadalar kapılarında da koruma" dedi adam. Kafasıyla adamı göndererek tekrar geri döndü işine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbe Düşen İlk Cemre;Aşk
Hành động3 masum kız, yer altının en ağır en psikopat ve tehlikeli 3 adam. Defne: Anne ve babası tarafından daha iki aylıkken cami avlusuna bırakılmış camiye gelen biri tarafından bulunup devlete teslim edilmiş ve 18 yaşına geldiğinde sokağa atılan, sokağa...