" Κυρ--- " πήγε να πει ο Στέφανος μόλις άνοιξε την πόρτα αλλά το διόρθωσε μόλις τα μάτια του κατέληξαν στην Ανθή. " Αναστασία να σου μιλήσω ένα λεπτό ; " ρώτησε λιγουλάκι θυμωμένος άλλα εγώ δεν του μίλησα, ούτε που τον κοίταξα.Σιγά μην δώσω σημασία σε αυτό το υποκείμενο.
" Αναστασία ; " επανέλαβε αλλά εγώ συνέχισα ακάθεκτη να βαφομαι και να τον αγνοώ πλήρως. Κοίταξα μέσα απ'την αντανάκλαση του καθρέπτη την Ανθή να μας παρατηρεί περίεργα. Νομίζω την είδε και ο Στέφανος. " Ωω Έλα τώρα Αναστασία μου... " είπε παραπονιαρικα και μπήκε ολόκληρος μέσα στο δωμάτιο και άρχισε να με πλησιάζει. " Ακόμη μου κρατάς μούτρα επειδή σε βλέπω σαν φίλη ; " ρώτησε καθώς με αγκάλιαζε από πίσω και έκανε δήθεν τον μουτρωμενο. Αν δεν ήταν η Ανθή πίσω μας, θα του πετούσα τις σκιές των ματιών ... στα μάτια ! Τολμάει να με αγκαλιάζει ρεε !!! Δείτε θράσος !!! " Ακόμη μου κρατάς μούτρα ; " ψιθύρισε στο αφτί μου αισθησιακά και ξαφνικά κάτι άλλαξε μέσα μου.
Το στομάχι μου... Λες και ...
θέλω να κάνω εμετό ... -.-
Αμέσως θυμήθηκα το χθεσινό. Θυμήθηκα όταν στεκόμασταν κι δύο στη μέση της Εκκλησίας και ήμασταν έτοιμοι να φιληθουμε. Αλλά γρήγορα το γύρισε στην πλάκα για να με μειώσει και να με γελοιοποιήσει!
Δηλαδή τι ; νομίζει πως του το κρατάω μανιάτικο γιατί δεν με φίλησε ; γιατί δεν με βλέπει σαν κάτι παραπάνω από φίλη ;;;
Χαζός είναι ;Μονό αν ήθελα να αυτοκτονήσω θα τον ήθελα για σχέση!!!
" Σία... Δεν μας τα είπες αυτά... " είπε ενθουσιασμένη η Ανθή και γέλασε πονηρά.
" Όχι, λέει βλακείες! Δεν τον βλέπω σαν κάτι παραπάνω ! " διαμαρτυρήθηκα και αφαίρεσα τα χέρια του από την μέση μου αηδιασμένη.
" Άλλα μου έλεγες εχθές πριν προσπαθήσεις να με φιλήσεις... " πετάχτηκε έτσι στα καλά καθούμενα ο άλλος για να πει ΌΤΙ ΕΓΏ ΠΡΟΣΠΆΘΗΣΑ ΝΑ ΤΟΝ ΦΙΛΉΣΩ!!!
ΨΕΎΤΗΣ, ΥΠΟΚΡΙΤΉΣ
ΌΣΚΑΡ
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΤΟΥ ΑΞΊΖΕΙ ΌΣΚΑΡ!!!
" Τι λες παιδάκι μου ; Πότε προσπάθησα να σε φιλήσω ; Τι σου έλεγα και δεν θυμάμαι ; Ποιός σου είπε πως σε θέλω ;;; Πας καλά ;;; " άρχισα να κάνω απανωτά ερωτήσεις θυμωμένη και κλείδωσα μάτια μαζί του για να δω την ικανοποίηση που του έδωσα να στάζει από παντού.
Γαμωτο του μίλησα!!!
Για αυτό είπε όλα αυτά τα ψέματα, για να με κάνει να του μιλήσω ...
DU LIEST GERADE
Πρόσεχε Αναστασία!
RomantikΠρόκειται για την Αναστασία Γεωργίου, κόρη πλούσιου εφοπλιστή η οποία ζει μόνη της μαζί με το υπηρετικό σε ένα τεράστιο σπίτι, επειδή ο πατέρας της είναι αναγκασμένος να λείπει συνεχώς στο εξωτερικό για δουλειές. Όταν όμως ο Κύριος Γεωργίου μπλέκει...