Κεφάλαιο 10

1.3K 83 9
                                    

ΠΟΝΆΩΩΩ ! 

Νιώθω λες και με σουβλίζουν ! 

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!! 

" Παναγία μου ! " ψιθύρισα βάζοντας το χέρι στο κούτελο μου και κάθησα αμέσως στο κρεβάτι υδρωμένη.  

Το χτύπημα στο κεφάλι με πονούσε πολύ και με ανάγκασε να ξυπνήσω τόσο ξαφνικά. 

Ήμουν κουρασμένη και ζαλισμένη. Κοίταξα γύρω μου και συνειδητοποίησα πως με είχε πάρει ο ύπνος στο κρεβάτι του Στέφανου καθώς έκλαιγα εχθές το βράδυ την μοίρα μου.

Δεν θυμάμαι τίποτα άλλο άλλα πιθανότατα ο Στέφανος να μην κοιμήθηκε εδώ γιατί η μισή πλευρά είναι σχετικά συγυρισμένη. 

Σηκώθηκα εξαντλημένη και πήγα στο τόιλετ αλλά όταν αντίκρισα την αντανάκλαση μου στον καθρέφτη αγχώθηκα γιατί έτρεχε αίμα απ'την πληγή στο κεφάλι και κοκκίνιζε το επίθεμα που μου είχε βάλει ο Στέφανος . 

Ένυψα το πρόσωπο μου και αφού έτρεξα να πάρω μία ρόμπα απ'το δωμάτιο μου, κατέβηκα στον πρώτο όροφο για να βρω τον Αντωνίου. 

" Σου είπα δεν έχει σημασία ! " άκουσα μία φωνή να λέει μέσα απ'το γραφείο του πατέρα μου και παραξενεμένη πλησίασα να δω τι γινόταν. 

" Για μένα έχει τεράστια σημασία ! " άκουσα τον Στέφανο να απαντάει θυμωμένα. 

Σούφρωσα τα φρύδια μου και κοίταξα μέσ'απ'το άνοιγμα της πόρτας για να μάθω ποιοί ήταν μέσα.

Ήταν ο Στέφανος κι αυτός ο φίλος του από χθες το βράδυ. Μάριος αν θυμάμαι σωστά.

" Στέφανε δεν πρόκειτε να ακολουθήσω αβάσιμες πληροφορίες! " λέει ο άλλος και κουνάει τα χέρια του αγανακτισμένα. 

" Πολύ καλά ! " είπε ο Στέφανος και και ξεφύσηξε. " Θα το κάνω εγώ ! " ανακοίνωσε και ο φίλος του χλώμιασε και άρχισε να κουνάει αρνητικά το κεφάλι του. 

" Δεν θα το κάνεις!  " ψέλλισε και τον πλησίασε απειλητικά. 

" Κοίτα με. " του απάντησε αποφασισμένος ο άλλος και πέρασε το χέρι του μέσα απ'το σακάκι του για να βγάλει ένα όπλο. 

Τι το θέλει το όπλο ; Γιατί είναι τόσο θυμωμένος ; Τι πρόκειτε να κάνει και δεν τον αφήνει ο φίλος του ; 

Γέμισε με σφαίρες το επικίνδυμο εκείνο πράγμα και το ξανά έβαλε στη θέση του. 

" Δεν θα αρέσει καθόλου στον Κύριο Γεωργίου ! " του φώναξε καθώς τον έβλεπε να πλησιάζει την πόρτα και χωρίς να πάρω ανάσα έτρεξα να φύγω με αποτέλεσμα να μην ακούσω τίποτα άλλο. 

Πρόσεχε Αναστασία!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon