" Απομακρύνσου από πάνω της με αργές κινήσεις πριν σου τινάξω τα μυαλά στον αέρα. "Ο Χαρίλαος πάγωσε ολόκληρος στη θέση του και κάρφωσε το βλέμμα του στην Αναστασία που άρχισε να κλαίει σιωπηλά.
" Ηλίθια υποκρίτρια. Ήρθε να σε σώσει ο πρίγκιπας και κλαις από συγκίνηση; Χαρά; Από ευγνωμοσύνη; Από τί κλαις τσουλάκι; " σχεδόν φώναξε στα μούτρα της και ήταν έτοιμος να της γυρίσει ακόμη ένα χαστούκι αλλά δεν πρόφτασε.
" ΕΊΠΑ απομακρύνσου τώρα από πάνω της! " η σταθερή του φωνή ακούστηκε από πίσω μαζί με μερικά αθώα βηματάκια και την ασφάλεια του όπλο που είχε φύγει.
" Εντάξει. Απομακρύνομαι αλλά να ξέρεις γιέ μου, το κοριτσάκι αυτό φιλάει ωραιότερα απ'όλες. Αν με άφηνες να δω και πόσο ωραία κουνιέται στο κρεβάτι θα σου έλεγα κι άλλα... "
" Μετακινήσου αργά αργά Πατέρα και τα υπόλοιπα μπορείς να τα κρατήσεις για τη στιγμή της ανάκρισης. " είπε και δάγκωσε τα χείλη του για να μην του έφευγαν οι βρισιές που ήθελε να του ξεστομίσει.
Με σταθερότητα μετακινήθηκε από πάνω της και γύρισε ήρεμα προς την πλευρά του Στέφανου. " Μπάσταρδο " ξεστόμισε με απαλό γελάκι στο αντίκρισμα του γίου του απέναντι του. " Έπρεπε να σε σκότωνα κι εσένα όταν είχα την ευκαιρία αλλά θα κινούσα υποψίες. Πόσο τυχερός που ήσουν... "
" Με σένα για πατέρα δεν μπορώ να δω πουθενά ότι είμαι τυχερός. " σχολίασε κι έκανε ένα νεύμα με το κεφάλι. " Πλησίασε. Έχεις το δικαίωμα να μην μιλήσεις. Ό,τι δήποτε πεις μπορεί και θα χρησιμοποιηθεί εναντίον σου στο δικαστήριο. Έχεις το δικαίωμα να καλέσεις δικηγόρο ή να---" έλεγε αλλά τα λόγια του κόπηκαν στη μέση μόλις τον είδε να αρπάζει το όπλο από πίσω του και να το στρέφει στην Αναστασία.
" ΣΤΈΦΑΝΕ! " ούρλιαξε η Αναστασία και κράτησε πιο σφικτά τα σεντόνια που τράβηξε προ λίγου πάνω της.
" Θέλω 20 εκατομμύρια, ένα ελικόπτερο και ασυλία από τον Πρόεδρο τώρα ειδάλλως της τινάζω τα μυαλά στον αέρα. "
" Σε παρακαλώ Χαρίλαε" κλαψούρισε εκείνη
" Σκάσε! Αρκετά σε ανέχτηκα κακομαθημένη σκύλα! Έκλαψες αρκετά δεν νομίζεις. " την ρώτησε με το όπλο καρφωμένο στο κεφάλι της και την τράβηξε απ΄το μπράτσο για να την βάλει να σταθεί μπροστά του. " Τί με κοιτάς Στέφανε; Κουνήσου! "
" Αυτά που ζητάς είναι παράλογα Χαρίλαε. Έλα στα σύγκαλα σου και άσε την Αναστασία να φύγει. Τελείωσαν όλα. "
VOUS LISEZ
Πρόσεχε Αναστασία!
Roman d'amourΠρόκειται για την Αναστασία Γεωργίου, κόρη πλούσιου εφοπλιστή η οποία ζει μόνη της μαζί με το υπηρετικό σε ένα τεράστιο σπίτι, επειδή ο πατέρας της είναι αναγκασμένος να λείπει συνεχώς στο εξωτερικό για δουλειές. Όταν όμως ο Κύριος Γεωργίου μπλέκει...