Κεφάλαιο 26

1.1K 76 27
                                    

Ο καιρός ήταν απαίσιος. Μετά δυσκολίας μπορούσε κανείς να δει τον ήλιο που ανέδυε πίσω από τα γιγάντια σκούρα σύννεφα και την ομίχλη. Η ώρα ήταν έξι και κάτι. Υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να κοιμάμαι πάνω μου αλλά δεν με έπαιρνε ο ύπνος. Δεν έκλειναν τα μάτια μου γιατί το μυαλό μου βούιζε και δεν έκανε ησυχία.

Πώς ήταν λοιπόν δυνατόν να κοιμηθώ όταν με είχαν κατασπαράξει οι σκέψεις μου ;;; 

" Τι σκέφτεστε ; " άκουσα την βραχνιασμένη φωνή του Στέφανου να ρωτάει, ενώ το χέρι του πίεζε το κουμπί για να κλείσει τελείως το ράδιο στο οποίο έπαιζε μία εκνευριστικά απαλή μελωδία. 

" Διάφορα... " μουρμούρισα καθώς βυθιζόμουν λίγο περισσότερο στη θέση μου. 

" Όπως για παράδειγμα...; " ρώτησε και μου έριξε μία κλεφτή ματιά με εκείνα τα αχχ δεν μπορώ υπέροχα μάτια του. 

" Για παράδειγμα το κατά πόσο θα είναι στη μόδα φέτος οι αέρινες φούστες... " αμέσως τον ειρωνεύτικα και στριφογύρισα τα μάτια μου. 

Απορώ μαζί του! Απορώ ! 

" Για άϋπνη έχετε πολλή όρεξη πάντως... " σχολίασε και επέτρεψε σε ένα γελάκι να βγει απ'τα χείλη του. 

" Κι εσύ για άντρας μιλάς πολύ ... " 

" Δεν έχετε καταλάβει καλά πως πάει το πράγμα εδώ νομίζω... " είπε αμέσως με μία σιγουριά από δω μέχρι την Κίνα ! " Οι ειρωνείες κομμένες! " 

" Με ψαλίδι ; " χεχ ναι μόλις σε ειρωνεύτηκαα ρεε !!!

ΣΤΑ ΜΟΎΤΡΑ ΣΟΥ ! 

" Με ψαλίδι, με μαχαίρι, με λεπίδα δεν ξέρω αρκεί να κοπούν ! " είπε αυταρχικά και περισσότερο απειλητικά από πριν. 

" Στέφανε δεν πας να δεις αν έρχομαι ; " απόρησα και έστρεψα το βλέμμα μου για να τον βλέπω.

Καμία έκφραση. Καμία γκριμάτσα. Κανένας μορφασμός. Τι στο καλό μαζί του ;

" Αναστασία πραγματικά απορώ. Τόσα και τόσα πέρασες και μυαλό δεν έβαλες ! " σχολίασε καθώς έκανε στροφή στη γειτονιά μου. 

" Μην με ξανά πεις Αναστασία Στέφανε ! Μπορεί να πηδιέσαι με τους πληθυντικούς και τους ενικούς αλλά το όνομα μου να το αφήσεις στην άκρη. Για σένα είμαι είτε η Κυρία Γεωργίου είτε η Σία. Τέλος ! " του μίλησα με ειλικρίνεια και απόλυτη αλήθεια.

Μέσα από τα βάθη της καρδούλας μου. Μέσα απ'τα βάθη της ψυχής μου. Μέσα απ'τα έντερα μου που μου ανακατεύει βγήκαν αυτά τα λογάκια καλέ ... 

Πρόσεχε Αναστασία!Onde histórias criam vida. Descubra agora