" Ο Σαούλ είχε μία μικρότερη αδελφή η οποία δολοφονήθηκε πέντε χρόνια πριν από τον Θάνατο. "
" Ήθελε εκδίκηση λοιπόν ... "
συζητούσαν εδώ και ώρα μεταξύ τους οι δύο άντρες που κάθονταν στις μπροστινές θέσεις του αυτοκινήτου και εγώ απλά παρακολουθούσα βουβά τις εξελίξεις.
Την Σιμώνα λοιπόν την είχε σκοτώσει κάποιος που ήταν γνωστός με το παρατσούκλι Θάνατος. Και την σκότωσε επειδή μίλησε για τον Σαούλ και τη δουλειά που έκανε. Ενώ ο Σαούλ ξέρουμε πως δούλευε για τον Θάνατο επειδή προσπαθούσε να πάρει εκδίκηση για την δολοφονία της αδελφής του που έγινε πέντε χρόνια πριν με υπαίτιο εκείνο το κτήνος. Μπράβο.
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί εμείς ασχολούμαστε με τον Θάνατο και τον Χάρο δεν ξέρω κι εγώ πια και όχι με τη Ιταλική Μαφία που κυνηγάει τον πατέρα μου ; Ποιός ο λόγος της ανάμιξης μας σε αυτήν την υπόθεση ; Γιατί δεν με παίρνουν απλά στον πατέρα μου να τελειώνουμε ;
" Είχε βρει το πτώμα της Σιμώνα ένας νεαρός ανηψιός της που γύριζε στις γειτονιές λίγες ώρες μετά την δολοφονία. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου εμένα... " μουρμούρισε ο Στέφανος καθώς έστριβε το τιμόνι σε κάποια επικίνδυνη στροφή του δρόμου και συνέχισε τη σκέψη του. " Το θέμα μου είναι πώς έμαθε ο Θάνατος για την επικοινωνία μου με την Σιμώνα; Και μάλιστα τόσο γρήγορα ώστε λίγες ώρες μετά την επίσκεψη μου να την βιάζει και να τη δολοφονεί εν ψυχρό. " είπε και ο Μάριος δίπλα απλά ξεφύσιξε κουρασμένος και έτριψε τα μάτια του.
" Δεν έχω ιδέα. Ίσως την παρακολουθούσε. " πέταξε την πρώτη σκέψη που του ερχόταν στο μυαλό και κοίταξε στον ορίζοντα.
Είχα πραγματικά κουραστεί να τους ακούω να μιλάνε για αυτό το θέμα ! Αυτό το θέμα που δεν έπαυε να μου θυμίζει εκείνη την τρομαχτική εικόνα που στριφογύριζε ασταμάτητα στο μυαλό μου όση ώρα το σχολίαζαν.
Την τρομαχτική εικόνα της κοπέλας να ξαπλώνει νεκρή στα ξέστρωτα σεντόνια που προ λίγων ωρών πιθανότατα η ίδια τραβούσε με δύναμη προσπαθώντας να ξεφύγει απ'το κτήνος.
" Τα γεννητικά της όργανα δέχτηκαν κάυση ούτως ώστε να μην βρεθεί το DNA του θύτη ενώ στο στόμα της βρέθηκε χλωρίνη, πιθανότατα για τους ίδιους λόγους. "
"Μπορείτε σας παρακαλώ να σταματήσετε να συζητάτε για αυτό το θέμα ;;;!!! " ζήτησα απηυδησμένα και άφησα μία πνοή να γλιστρίσει απ'τα χείλη μου.
YOU ARE READING
Πρόσεχε Αναστασία!
RomanceΠρόκειται για την Αναστασία Γεωργίου, κόρη πλούσιου εφοπλιστή η οποία ζει μόνη της μαζί με το υπηρετικό σε ένα τεράστιο σπίτι, επειδή ο πατέρας της είναι αναγκασμένος να λείπει συνεχώς στο εξωτερικό για δουλειές. Όταν όμως ο Κύριος Γεωργίου μπλέκει...