Ήμουν θυμωμένη!
Θυμωμένη με μένα!
Με μένα που ακόμη ασχολούμαουν μαζί του και τολμούσα να του μιλάω!
Θυμωμένη επειδή του έδινα σημασία και απαντούσα στις ειρωνικές ερωτήσεις και τα σαρκαστικά του σχόλια ενώ δεν θα έπρεπε ούτε καν να του φτύσω.
Θυμωμένη μαζί μου επειδή... επειδή... γαμωτο επειδή ακόμη τον σκεφτόμουνα και δεν έλεγε να βγει απ'το μυαλό μου !!!
Με έχει ταράξει αυτός ο άνθρωπος και δεν ξέρω πως να διαχειριστώ την όλη κατάσταση μαζί του. Μου έχει διαλύσει το νευρικό σύστημα!
Καθόμουν σταυροπόδι δίπλα από την πελώρια πισίνα του ξενοδοχείου και παρατηρούσα την σερβιτόρα η οποία πιθανότατα να ήταν πιο μικρή μου 2 χρόνια να εργάζεται και μάλιστα σε γνωστό ξενοδοχείο της Ιταλίας.
Έπαιρνε παραγγελίες και σέρβιρε με δεξιότητα τους πελάτες που κάθονταν γύρω από τα ξύλινα τραπεζάκια και χαλάρωναν.
Εγώ από την άλλη είμαι κόρη εφοπλιστή. Δεν χρειάστηκε ποτέ να δουλέψω...
Δεν λέω, δεν έχω παράπονο. Απλά ποτέ δεν ένιωσα χρήσιμη. Ποτέ δεν ένιωσα σημαντική και κυρίως , ποτέ δεν ένιωσα ότι ήμουν καλή σε κάτι.
Και επειδή ήμουν η κόρη του Αχιλλέα Γεωργίου, δεν υπήρχε πιθανότητα να με απορρίψουν από το ότι δήποτε ακόμη κι αν τα έκανα θάλασσα, σαλάτα ή και σαλάτα στην θάλασσα!
'Εγώ είμαι μία εύθραυστη μικρή νεαρή που ζει στο δικό της παραμύθι.'
Έτσι νομίζουν όλοι και πότε δεν με παίρνουν στα σοβαρά! Με κυριότερο όλων τον Κύριο Στέφανο Αντωνίου, τον ηλίθιο σωματοφύλακα με τα ωραία ζυγωματικά που μου συμπεριφέρεται λες και είμαι κανένα βρέφος. Ανίκανο να προστατεύσω τον εαυτό μου και να φανώ χρήσιμη! Αναγκαία!
" Κλαίτε ; "
Αααα κατά φωνή και ο γάιδαρος!
" Όχι, καθαρίζω κρεμμύδια! Τώρα φύγε! " μούγκρισα καθώς σκούπιζα τα χιλιάδες δάκρυα μου και έμεινα να παρατηρώ το κενό.
" Δεν ήθελα να σας κάνω να κλαψετε..." είπε και κάθησε δίπλα μου οκλαδόν.
" Δηλαδή φαντάσου να ήθελες κιόλας ! " σχολίασα κοφτά και έστρεψα το κεφάλι μου απ'την άλλη κατεύθυνση για να μην τον βλέπει ούτε η άκρη του ματιού μου που πέθαινε να τον κοιτάζει.
Τον είχα ακούσει να αφήνει μία πνοή να φεύγει απ'τα χειλη του και ανατρίχιασα μόνο που μου ήρθε στο μυαλό η εικόνα των χειλιών του να κινούνται.
STAI LEGGENDO
Πρόσεχε Αναστασία!
Storie d'amoreΠρόκειται για την Αναστασία Γεωργίου, κόρη πλούσιου εφοπλιστή η οποία ζει μόνη της μαζί με το υπηρετικό σε ένα τεράστιο σπίτι, επειδή ο πατέρας της είναι αναγκασμένος να λείπει συνεχώς στο εξωτερικό για δουλειές. Όταν όμως ο Κύριος Γεωργίου μπλέκει...