" Μάνο! " άρχισα να φωνάζω και να χτυπάω τα κουδούνια. " Η Σία είμαι! " είπα και έγειρα το κεφάλι μου στο πλάι για να ζεσταθεί η γυμνή περιοχή του λαιμού μου.
Τα φώτα στο σαλόνι άναψαν με μιας και φώτισαν τον χώρο ενώ ο ήχος του κλειδιού στην κλειδαρότρυπα ήχησε δυνατά λίγο πριν ανοίξει η πόρτα.
" Σία ; " τα μισόκλειστα μάτια του Μάνου προσπαθούσαν να μελετήσουν την μορφή που στεκόταν μπροστά του για να καταλάβουν αν ήταν κάποιο όνειρο ή η πραγματικότητα. " Σία εσύ είσαι ; Τι κάνεις εδώ ; " τελικά ρώτησε και πέρασε το χέρι του νυσταγμένα ανάμεσα στα ανέμελα μαλλιά του.
" Ήθελα να σε δω. " είπα κοφτά και τον είδα να σουφρώνει παραξενεμένος τα φρύδια του.
" Τέτοια ώρα ; "
τέτοια λόγια
" Ναι . Μπορώ να περάσω ; Έχω παγώσει ολόκληρη. " μουρμούρισα μέσα απ'τα δόντια που έτριζαν μεταξύ τους.
" Ναι Φυσικά! " απάντησε αμέσως και μου έκανε χώρο να περάσω στα ζεστά. " Ωστόσο δεν καταλαβαίνω τον λόγο της παρουσίας σου εδώ για να είμαι ειλικρινής. Έγινε μήπως κάτι σοβαρ---"
Με ένα σάλτο βρέθηκα απέναντι του, τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και τέντωσα τις μύτες των ποδιών μου για να βρίσκομαι αντιμέτωπη με τον ίδιο. " Τίποτα απολύτως δεν έγινε. Απλά ήθελα να είμαι κοντά σου ! " δήλωσα με ένα πλατύ χαμόγελο να στολίζει το πρόσωπο μου και κόλλησα τα χείλη μου στα δικά του.
Προ στιγμής είχε χάσει τα μυαλά του και είχε παγώσει στην θέση του αλλά εγώ εξακολουθούσα να τον φιλάω παθιασμένα, χαϊδεύοντας τον στο στήθος και τα μάγουλα. " Σ-Σία ; " προσπάθησε να μιλήσει την ώρα που τον φιλούσα και μούγκρισα αποτρεπτικά, μη θέλοντας να ακούσω τίποτα. Είχε συγχιστεί, ωστόσο το μπερδεμένο και σοκαρισμένο του ύφος δεν κράτησε για πολύ, καθώς ο ίδιος υπεκυπτε σιγά σιγά στο άγγιγμα μου . Και τελικά άνοιξε το στόμα του ορθάνοιχτα κι επέτρεψε στις γλώσσες μας να ενωθούν και να χορέψουν ενώ τα γεροδεμένα χέρια του περιέκλειναν απαλά το σώμα μου μέσα τους.
Άρχισα να δαγκώνω παιχνιδιάρικα το κάτω του χείλος και τον πρόσεξα να γουρλώνει τα μάτια του και να μένει ακίνητος να με παρατηρεί. Τον κράτησα απ'το χέρι και τον τράβηξα ανυπόμονα μέχρι το δωμάτιο του, μέχρι το κρεβάτι του. Τον έβαλα να καθίσει στην άκρη και στάθηκα απέναντι του, για ενα λεπτό δίστασα, όμως η ανάγκη μου για εκδίκηση εν τέλει υπερίσχυσε.
CZYTASZ
Πρόσεχε Αναστασία!
RomansΠρόκειται για την Αναστασία Γεωργίου, κόρη πλούσιου εφοπλιστή η οποία ζει μόνη της μαζί με το υπηρετικό σε ένα τεράστιο σπίτι, επειδή ο πατέρας της είναι αναγκασμένος να λείπει συνεχώς στο εξωτερικό για δουλειές. Όταν όμως ο Κύριος Γεωργίου μπλέκει...