Και τα τρία αυτοκίνητα είχαν σταματήσει στο σημείο που μας είχε ζητηθεί, το ένα μετά το άλλο. Η μηχανή του αυτοκινήτου ήταν η μόνη που ακουγόταν μέχρι που την σιωπή έσπασε η φωνή της 'Ρενάτας'.
" Έρχονται . " ανακοίνωσε μα πριν καν τελειώσει την λέξη είχαν ακουστεί τα φρένα ενός βαν στην απέναντι πλευρά του πάρκινγκ. Ένα μάτσο άντρες με χρυσές μάσκες σαν αυτή που φορούσε ο Θάνατος στον χορό στάθηκαν σειρά απέναντι μας και μας σημάδευαν με πιστόλια Τοκάρεφ. " Βγείτε έξω. " διέταξε βγαίνοντας πρώτη και περίμενε την Αναστασία να σταθεί μπροστά της για να της φορέσει άτσαλα τις χειροπέδες.
Την πλησίασα συγκρατώντας όσο μπορούσα τα νεύρα μου και πήρα την Αναστασία από κοντά της. Την κράτησα απαλά από το μπράτσο και την οδήγησα μπροστά από το αυτοκίνητο, όπου πλέον στέκονταν οι δικοί μας πράκτορες και σωματοφύλακες και σημάδευαν απέναντι. Η 'Ρενάτα' στάθηκε δίπλα μας και άρχισε να μιλά με κάποιον στο τηλέφωνο.
" Προχωρήστε. " μας πρόσταξε και έκανε ένα βήμα μπροστά αλλά δεν κουνηθήκαμε ούτε εκατοστό.
Εγώ δεν μπορούσα να κουνηθώ ούτε εκατοστό.
" Πού είναι η κόρη μου ; " ρώτησα σχεδόν συλλαβιστά και έγνεψα σε κάποιον πίσω της να την επιβλέπει μήπως αθετούσε το λόγο της. Την είδα να αναπνέει βαθιά και ύστερα από ένα παραιτημένο αναστεναγμό ξανά μίλησε στο τηλέφωνο.
Τότε η πόρτα του βάν σύρθηκε και μερικά αχνά κλάματα ακούστηκαν να βγαίνουν από μέσα. Κοίταξα αμέσως προς την πλευρά που ακούγονταν οι ήχοι για να δω την κόρη μου να κατεβαίνει απο το όχημα ανεμαλιασμένη και κλαμένη. " Μπαμπάαα ! " Φώναξε και ήταν έτοιμη να τρέξει σε μένα όταν ένα γιγάντιο χέρι την άρπαξε απ'τον ώμο και την σταμάτησε. " Μπαμπάα είναι θυμωμένη η μαμά μαζί μου ; " η φωνή της αντήχησε μέσα στον ερημωμένο χώρο κάνοντας με να ανατριχιάσω.
Αν πάθαινε κάτι θα τους σκότωνα όλους εγώ ο ίδιος ! Κανέναν δεν θα άφηνα !
" Όχι Αμαλία μου, όχι ... Η μαμά σε περιμένει για να σε αγκαλιάσει και να σου πει πόσο σε αγαπά ! " φώναξα και μετά βίας έκρυβα το τρέμουλο στη φωνή μου.
" Πάρε με στη μαμά . " είπε και άρχισε να κλαίει αλλά όποιος βλάκας κι αν ήταν από πίσω της την ταρακούνησε βίαια για να σιωπήσει.
" ΕΕ ! " φώναξα έτοιμος να ορμηξω σαν αρπακτικό αλλά τα χέρια της Αναστασίας με συνέφεραν αμέσως πριν πεταγώμουν πάνω του. " Θα σε πάρω χρυσό μου, σε λίγο θα είστε μαζί ... " είπα και έστρεψα το βλέμμα μου στην πράκτορα του Θανάτου για να εκλάβω από εκείνην ένα θετικό νεύμα.
VOUS LISEZ
Πρόσεχε Αναστασία!
Roman d'amourΠρόκειται για την Αναστασία Γεωργίου, κόρη πλούσιου εφοπλιστή η οποία ζει μόνη της μαζί με το υπηρετικό σε ένα τεράστιο σπίτι, επειδή ο πατέρας της είναι αναγκασμένος να λείπει συνεχώς στο εξωτερικό για δουλειές. Όταν όμως ο Κύριος Γεωργίου μπλέκει...