⚠Author's note⚠
Υπάρχουν ακατάλληλες σκηνές. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη!" Αναστασία... Αχχ Αναστασία ... " άκουσα κάποιον να με καλεί από πίσω και ζάρωσα την μύτη μου αμέσως μόλις αντιλήφθηκα σε ποιόν άνηκε η φωνή...
" Βρε βρε ήρθες κι εσύ ; " ρώτησα αμήχανα κοιτώντας τον μόνο για λίγο και επιστρέφοντας το βλέμμα στο πιάτο μου.
" Εμμ δεν είμαι και η ωραία κοιμωμενη... Να κοιμάμαι 100 Χρόνια..." γέλασε και τράβηξε μία καρέκλα απ'το δίπλα τραπέζι για να καθησει μαζί μας.
" Ναι σωστά..." μουρμούρισα και όσο που ακούστηκα.
Κάνει και αστειάκια... Χα χα χα μαμα μουυ
Γιατί ήρθε ; Πολυ ψύχραιμος πάντως... Πράγμα τρομακτικό να είναι τόσο ήρεμος...Πότε θα μου κάνει το κήρυγμα ;
Πότε θα αρχίσει να μουγκριζει για το τεράστιο λάθος που έκανα και τον ...υπνώτισα ;
Πότε θα αρχίσει να φωνάζει που έφυγα απροστάτευτη αφήνοντας τον να κάνει παρέα με τον Μορφέα ;
" Γιατί το κάνατε ; " ρώτησε σοβαρεύοντας και παρολίγον να πνιγώ με την μπουκιά μου.
Λέω κι εγώ, δεν θα πει κάτι ; Τώρα αρχίζει το κήρυγμα!
" Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς Μάριε..." ψέλλισα αλλά η έντονη προσπάθεια μου να αποφύγω το βλέμμα του απέτυχε όταν με κράτησε απ'το πηγούνι για να με αναγκάσει να τον αντικρίσω.
" Καταλαβαίνετε πάρα πολύ καλά Κυρία Γεωργίου. Και είστε τυχερή που ήσασταν στην ίδια πτήση με τον Στέφανο γιατί δεν ξέρω και εγώ τι στο καλό θα παθαίνατε ! Δυστυχώς αδυνατείτε να δείτε σε πόσο μεγάλο κίνδυνο βρίσκεστε και πόσο ριψοκίνδυνο ήταν αυτό που κάνατε! Απλά δεν ξέρω αν το κάνετε επειδή δεν είστε στα καλά σας ή απλά επειδή θέλετε να πάτε κόντρα στον Στέφανο..." είπε ήρεμα χωρίς να υψώσει τον τόνο της φωνής του αλλά και μόνο το βλέμμα του, μόνο αυτή η απογοητευμένη και τρομερά λυπημένη έκφραση στο πρόσωπο του με έκανε να ντραπω και να κοκκινίσω από την αμηχανία.
" Δεν... Εγώ απλά... "
" Δεν χρειάζεται να μου δικαιολογηθείτε. Μην μπείτε καν στον κόπο γιατί θα είναι χάσιμο χρόνου. " είπε κοφτά κάνοντας με να παγωσω όπως η Άννα στο Frozen και αμέσως έστρεψε το βλέμμα του στον Στέφανο που με πολύ μόχθο προσπαθούσε να συγκρατήσει τα γέλια του. " Μόλις φτάσουμε στο ξενοδοχείο θέλω πλήρη ενημέρωση για ό,τι έμαθες σήμερα. Όσο πιο γρήγορα βρούμε ποιός κρύβεται από πίσω, τόσο το καλύτερο για όλους... Και κυρίως για τον πατέρα της. " είπε και άρπαξε ένα κομμάτι πίτσα απ'το πιάτο του Αντωνίου για να το καταβροχθίσει σε τρεις μπουκιές.
ESTÁS LEYENDO
Πρόσεχε Αναστασία!
RomanceΠρόκειται για την Αναστασία Γεωργίου, κόρη πλούσιου εφοπλιστή η οποία ζει μόνη της μαζί με το υπηρετικό σε ένα τεράστιο σπίτι, επειδή ο πατέρας της είναι αναγκασμένος να λείπει συνεχώς στο εξωτερικό για δουλειές. Όταν όμως ο Κύριος Γεωργίου μπλέκει...