Κεφάλαιο 40

986 61 0
                                    


" Η Κατερίνα Παπαδάκη μπορεί να ήταν μία καλά δασκαλεμένη πράκτορας του Θανάτου που κλήθηκε να υποδηθεί εξαίσια τον ρόλο της Ρενάτας, όμως αυτά που έλεγε είχαν βάση και πάνω απ'όλα, ήταν σε αρκετά σημέια αλήθεια! Βλέπεις... Ο Θάνατος δεν έμαθε να σχεδιάζει πάνω σε ασταθή θεμέλεια ολάκερα καταστροφικά πλάνα... Αντιθέτως, είχε χρησιμοποιήσει την αλήθεια, τα πραγματικά γεγονότα για να μας πείσει εύκολα. Δεν τον ενδιέφερε ωστόσο να αποτύχει. Ένας από τους κύριους στόχους του είχε επιτευθχεί είτε με τον ένα είτε με τον άλλο τρόπο... Έγινε μία ανταλλαγή που του έδινε αυτό που ονειρευόταν να έχει στα χέρια του και μάλιστα χωρίς να χάσει καθόλου έδαφος... Εμέις από την άλλη μόνο έδαφος δεν έχουμε... Δεν έχουμε πού να πατήσουμε! Αν ήμασταν πουλιά θα είχαμε κι έλεος... " έσφιξε καλύτερα την γραβάτα του καθώς περπατούσε στο διάδρομο του Αρχηγείου της Ιταλικής Αστυνομίας και προσπερνούσε διάφορους αστυνομικούς που καίγονταν να του μιλήσουν. 

" Κύριε Νερβίνο πρέπει καταρχάς να ανακαλύψουμε τί έψαχνε ο Σαούλ και τότε τα πάντα θα λυθούν! Θα μπουν όλα στη θέση τους και το κάθαρμα θα μάθει για πρώτη φορά τί πάει να πει κλάμα! " απάντησε αισιόδοξα και ελπιδοφόρα ο Στέφανος και έβηξε ξερά μόλις είδε τον μεγαλύτερο άντρα να σταματάει και να του ρίχνει μία κλεφτή ματιά. 

" Η Σιμώνα δεν ήξερε τι έψαχνε ο αρραβωνιαστικός της; " ρώτησε και ένωσε τα φρύδια του ως ένδειξη απορίας. 

" Όχι. Δεν ήθελε να την ανακατέψει για να μην κινδυνέψει, αν και τελικά η ίδια κατέληξε νεκρή. Ο θάνατος είχε ανακαλύψει τα ίχνη μου εξαιτίας εκείνου του κοριού στο βραχιόλι της Αναστασίας και ελάχιστες ώρες μετά την επίσκεψη μου, την βίασε και την σκότωσε εν ψυχρώ... " τον είδε να ρουθουνίζει και να τρίβει σκεπτικά το πιγούνι του ενώ ακολούθως, λες και είχε χαθεί στις σκέψεις του συνέχισε να βαδίζει προς τον προορισμό του σιωπηλά. 

Άνοιξε με σταθερότητα και τρομαχτική ηρεμία τις πελώριες μεταλλικές πόρτες που οδηγούσαν στην αίθουσα διαλέξεων -όπου τον περίμενε μεγάλος αριθμός ανθρώπων όλων των τμημάτων της αστυνομίας- και διέσχισε τον τεράστιο διάδρομο στο κέντρο για να ανέβει στο υπερυψωμένο βάθρο της σκηνής. 

" Κυρίες και Κύριοι... " πλησίασε στο μικρόφωνο και αμέσως μόλις οι λέξεις βγήκα από τα χείλη του και μεταδόθηκαν μέσα απ'τα μεγάφωνα, επικράτησε πλήρης ησυχία στην αίθουσα ενώ η προσοχή όλων ήταν πλέον πάνω στους δύο γεροδεμένους άντρες απέναντι τους. " Όπως έχετε όλοι καταλάβει, διανύουμε μία πολύ δύσκολη περίοδο. Το έργο μας είναι κρίσιμο και σημαντικό για το μέλλον, ένα αστάθμητο μέλλον που δεν ξέρουμε ακόμη τί κατάληξη θα έχει. Με την δική σας προσπάθεια και ομαδικότητα ωστόσο μπορούμε να καταφέρουμε πάρα πολλά και να σώσουμε αναρίθμητες ζωές! Ο Θάνατος δεν είναι πλέον μόνο ένας στυγνός δολοφόνος αλλά και ένας άσπλαχνος απαγωγέας που έχει ως σκοπό να εξαφανιστεί μαζί με την νεαρή Αναστασία Γεωργίου από προσώπου γης όποιο το κόστος. Σύμφωνα με την σκιαγράφηση που έκαναν οι ψυχολόγοι μας σε συνεργασία με τους πράκτορες που ανέλαβαν την υπόθεση, ο Θάνατος στο πρόσωπο της  Αναστασία είδε την ίδια την Ειρήνη και θα αφοσιωθεί σε εκείνην για αρκετό καιρό. Δεν γνωρίζουμε ακόμα κατά πόσο θα επιχειρήσει να την πληγώσει ως εκδίκηση στην μητέρα της ή αν επιδιώκει την μεταμόρφωση της στην γυναίκα που πάντοτε επιθυμούσε να στέκεται στον πλευρό του. Και στις δύο περιπτώσεις η Αναστασία βρίσκεται σε κίνδυνο και χρειάζεται να βρεθεί 'ΧΘΕΣ' ! " τόνισε την τελευταία λέξη και εξέπνευσε ελάχιστα ανακουφισμένος μόλις είδε την ενεργή ανταπόκριση που ήλπιζε ότι θα δει σε κάθε του συνεργάτη. 

Πρόσεχε Αναστασία!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora