Poglavlje 15 - "Jednoga dana ćeš biti moja I samo moja"

494 43 110
                                    


“I uvijek će te voljeti?”
“Ne”reče ruža ”jednog dana ću uvenuti I oni će prestati da mi se dive…”
“Baš čudno” reče Mali Princ “Da si ti moja ruža, ja bih te I tada volio.”
(Antoine de Saint Exupery)

“Uopšte me ne iznenađuje.” Rekla je Nicole dok smo hodale šoping centrom sa vrećicama u rukama. Ušla je u sljedeći butik, a ja za njom. Ne bih znala da kažem zašto smo uopšte ovdje kada ne kupujemo ništa što nam je potrebno. Ali moja sestra očigledno odmah želi da potroši sve što nam je mama poslala ovog mjeseca.

“Zašto ne?” pitam dok joj prilazim kod štanda sa nekim ljetnjim krpicama koje više otkrivaju nego pokrivaju.

“Zato. Bilo je očigledno da je zaljubljen I to ne samo zato što te poljubio pred nama.” Podigla je bijelu usku crop-top majicu sa velikim izrezon na leđima. Kao da već ne otkriva mnogo? “Bio je jako nadrndan kada si otišla I jedva da je htio da priča kada bismo se sreli. A povrh toga da vidiš koje je poglede slao Jamesu.”

“Sreo ga je?”

Klimnula je I odložila majicu te krenula dalje. Išla sam za njom kao izgubljeno kuče od štanda do štanda. “Vidjelo se na njemu da pokušava da se suzdrži da ga ne obori na pod I ne isprebija do besvijesti. Bilo je slatko vidjeti ga ljubomornog. Još uvijek jeste.”

Iznenadni osmijeh se pojavio na mom licu znajući da se suzdržao samo zbog mene. Mislim, to mi je dosta puta rekao. Čak I juče kada smo se probudili mi je rekao da se uplašio da me ne bi izgubio zauvijek kada bi nešto tako uradio. Rekao je da mu previše značim da bi me izgubio. Pitam se da li je to mislio na dva načina ili samo na jedan, onaj svima poznati?

“Da li misliš da mu se ja zaista sviđam?”

Okrenula je glavu prema meni te me odmjerila od glave do pete prije nego što je progovorila “Zašto ne bi. Lijepa si I kulturna. Samo ne djeluješ mi kao njegov tip jer mislim da si malo previše nježna. Ti si nam pile u grupi, znaš to?”

Zaćutila sam pokušavajući da ne razmišljam o tome previše. Normalna sestra bi sada rekla sve najbolje iako nije mislila tako, ali Nicole nema straha da nekome povrijedi osjećanja. Bilo bi lijepo da mi je sada dala potvrdan odgovor. Osjećala bih se samopouzdanije.

“To što sam najmlađa ne znači da sam pile.” Rekla sam zaštitnički.

Frknula je. “Nisam mislila na to nego… Ti si kao strujno pile.” Rekla je nonšalantno I krenula prema kabini sa punom rukom odjeće.

“Molim?”

“Da. Tako te mi opisujemo u grupi. Mislimo da si previše nježna I da još nisi dorasla normalnom domaćem piletu, pa si zato strujno.”

“Gluposti.” Zarežala sam. “Uopšte nisam previše nježna. Nježna sam po potrebi.” Dobro sam znala kakva sam I da, priznajem da sam osjećajna, ali sve u granicama normale. Mogu da budem I gadna kada trebam da budem. Nemaju pravo tako da pričaju o meni.

“Kako ti kažeš, samo znam da nisi Harryev tip jer on voli tako te.”

“Kakve?”

“Fufe.”

“Kako ti to znaš?” upitala sam sa kendlom u grlu. Neugodno mi je pričati o ovome pogotovo kada se radi o Harryevom seksualnom životu jer sam ja djevica. Ako je tačno da voli isključivo lake onda ne bi trebao da troši vrijeme na mene, zar ne?

“Po pričama koje sam čula. Znaš kada te poljubio počeli smo da komentarišemo o tome I svi smo došli do zaključka da je jako čudno što želi da bude sa tobom jer si ti nevina…”

Anđeo /h.s./Where stories live. Discover now