Poglavlje 23-"Mora da zna gdje joj je mjesto"

453 43 38
                                    

Možete pažljivo koračati na početku ljubavi, tačnije
Preko polja u ljubavnikove ruke može doći tek kasnije kada
Ste sigurni da vam se neće smijati ako se spotaknete. (Džonatan Kerol)

Harry

Tako je lijepa.
Tako je prokleto lijepa i samo moja.

Da.

Ležala je na boku sa licem okrenutim prema meni. Kosa joj je bila raspuštena svuda po jastuku; mali pramenovi čak i na njenom licu. Usnice su joj pomalo natečene i pomalo razdvojene. Disanje joj je bilo uravnoteženo, a izraz lica spokojan.

Mora da lijepo spava.

Tako je prelijepa da se zapitam kako sam ju mogao dobiti. Ona nije ništa nego dar od Boga. Ljubav mog života. I volim je. Stvarno ju volim. Moja osjećanja prema njoj su velika i tek sada znam kakav je osjećaj kada stvarno voliš neku osobu.

Neopisiv.

Ne samo što se osjećaš kao da si na sedmom nebu, nego i sreću što znaš da je samo tvoja. Što tebi upućuje svaki iskreni osmijeh, svaki nježan ili strastven poljubac; dubok i lijep pogled kada vam se pogledi sretnu.
I ubio me Bog ako ju još jednom povrijedim.

Nasmijao sam se i privukao ju sebi onom rukom koja mi je bila oko njenog struka, kada su joj trebavice zatreptale I počela da se budi. "Dobro jutro, ljubavi." prošaputao sam i poljubio ju u čelo.

"Koliko je sati?" upitala je sa glavom na mojim prsima.
"Još malo pa će deset." rekao sam kada sam pogledao na telefon koji se sve do sada nalazio na noćnom ormariću sa moje strane kreveta.

"Da li je sunčano?"

"Da."

"Da li me danas vodiš na kupanje?" upitala je sa još uvijek pospanim glasom.

Nasmijao sam se. "Možemo da krenemo kad god želiš."

"Možemo da pozovemo i ostale? Jedan zadnji put prije nego što svi budemo zaposleni svojim odraslim stvarima."

"Može ako tako želiš." rekao sam i poljubio ju u slijepoočnicu. "Boli li te?"

"Manje."

"Želiš li dati skuham nešto?"

"Ne. Samo želim da ućutiš i da me zagtliš." rekla je i obamotala ruke oko mog struka. Nasmijao sam se i učinio kako je rekla uživajući u njenom prelijepom mirisu.

***********

"Ja bih ipak da odemo malo kasnije, jer je voda još hladna." rekao je Stefan ispijajući gutljaj pive.

"Svejedno. Samo da idemo." odgovori Alice koja je cijelo vrijeme naslonjena na njega.

"Harry, sjećaš se kad smo ti I ja išli na skinny dipping." upitala me je Caroline gledajući me sa zaigranim osmijehom.

Osjetio sam kako se Aurora malo ukočila kada je čula njen glas. Ispustila je iritirajući zvuk i pogledala na stranu ne mogavši da ju gleda. "Da." tiho odgovorim privijajući Aurora uz sebe stavljajući ruke oko njenih ramena.

Još uvijek nismo nikome rekli, osim njenom tati, da smo zvanično par, ali se ponašamo kao da jesmo. U proteklih nekoliko minuta koliko sjedimo u mom dvorištu poljubio sam je kratko dva puta u usne, jednom u kosu I tri puta u slijepoočnicu.
Njen tata je reagovao prilično dobro kada smo mu jutros saopštili da smo zajedno. Bio je možda srećan zbog toga? Čak nije ni poludio kada smo mu rekli da sam prespavao kod njih, u istom krevetu kao I ona. Samo nam je poželio sreću I rekao da pazimo šta radimo iako ništa ni ne radimo.

Anđeo /h.s./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora