Poglavlje 20 - "Ti si budućnost, moja budućnost"

469 45 59
                                    

Ljubav je jedna vrsta pijanstva, kad čovjek popije prvu I drugu čašu,
Otvore mu se apetiti I javi žeđ, I onda sručuje čašu za čašom.
(Branislav Nušić)

Probudivši se mrzovoljno sam ustala iz kreveta I požurila do kupatila kako bih ga zauzela prije Nicole. Laknulo mi je kada sam vidjela da je prazno, te sam ušla I zaključala se. Skinuvši pidžamu I unutrašnji veš stala sam ispod tuša dopustivši toploj vodi da me još više uspava.

Jučerašnji dan bio je prilično kaotičan. Izmorila sam se cijeli dan  u šopinju sa Nicole, Alice, Stefanom I Jamesom. Nicole I Alice su bile previše zahtjevne u pronaleženju odgovarajući haljine pa smo morali da obiđemo cijeli Mančester kako bi one mogle naći nešto što im se sviđa. Često bih prevrnula očima I upućivala Jamesu grimase jer mi je bilo dosadno s obzirom da sam ja sebi u prvom butiku našla haljinu.

James je cijelo vrijeme odmjeravao Alice dok je prezentovala haljine I grickao usnicu uvlačeći pirsing u usni među zube. Stefan je dobacivao zavodljive I šarmantne komplimente obema na što su se one samo nasmijale I oduvale mu zračni poljubac. Konačno su predveče ipak našle haljine koje su, po mom mišljenju, bile ružnije od prethodnih, ali sam ćutala jer sam bila srećna što je napokon gotovo.

Nakon toga su ostali otišli u klub, a ja kod Harrya uz izgovor da idem malo posjetiti baku. Nicole nije bilo jasno zašto James ne ides a mnom, ali nije ponavljala pitanje kada sam se ja pravila da ga nisam čula. Tako da sam ostatak dana provela sa Harryem, u njegovom stanu ljubeći se, ali uglavnom razgovarajući pošto se nismo vidjeli dva dana jer on trenira one klince pošto se bliži neka važna utakmica u Belfastu.

Kući smo došli poslije ponoći dočekani sa prilično zabrinutim tatom. Bio je ljut što mu se nismo javile da ćemo se toliko zadržati I što mu se nismo javile kada nas je zvao. Nicole je bila u klubu, a ja previše zauzeta sa Harryem da bismo marile.

Izašavši iz tuš kabine obamotala sam tijelo I kosu peškirom I vratila se u sobu. Nisam bila nimalo iznenađena kada sam vidjela Jamesa ispred ormara kako pretura po ladicama.

“Kada smo bili zajedno nisi imala ovakav donji veš.” Rekao je I uzeo moje crvene čipkane gaćice I podigao ih u ravni svojih očiju. “Jako seksi.”

Zakikotala sam se I istrgnula gaćice iz njegovih ruku bacivši ih u ladicu te ju zatvorila. “Nemoj da mi sad stvaraš problem, molim te.”

“Kako da ti ne stvorim problem kada znam da ispod tog peškira nemaš apsolutno ništa?” promrmljao je I odmjerio me te uzeo pirsing među zube. Njegov tata je apsolutno lud pošto je napravio tako zgodnog momka.

“Mogao si me imati. Propustio si svoju priliku, tako da šape k sebi.” Rekla sam oštro I uzela ogrtač sa ofingera I obukla ga te ispod njega ‘otkačila’ peškir kako ne bi mogao da vidi nešto što ne bi trebao.

“Harry stvarno nema pojma šta propušta.”

“Šta propušta?”

Frknuo je dok smo silazili u prizemlje I u kuhinji sreli Nicole koja je pravila kafu. “Da sam ja sada sa tobom bilo bi svašta.”

“Šta podrazumijevaš pod ‘svašta’?” upitala ga je Nicole kada mu je pružila šolju kafe.

“Svašta.”

“Hmm, ja moram znati koje su ti namjere sa mojom sestricom.”

“Odje**te oboje.” rekla sam smorena njihovim komentarima koji su ionako vodili u nedogled.

“Lijep riječnik mlada damo.” Rekao je tata ulazeći u kuhinju u svečanim crnim hlačama I bijeloj košulji sa kravatom. “Kako sam ponosan na tebe.”

Anđeo /h.s./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora