Poglavlje 29 - "Volim te"

345 33 28
                                    

Ono što je najljepše u iskrenoj I dubokoj ljubavi na kojoj je sve lijepo,
To da u odnosu prema onome koga volimo nijedna naša mana ne dolazi do izraza.
Mnogo šta što je zlo u nama iščezava, a ono što je dobro udvostručuje se.
(Ivo Andrić)

Zabavljao se.

Lice mu je bilo nasmijano dok je pričao I pio sa drugovima. Gledala sam ga iz prikrajka. Nisam htjela da se miješam među njegovo muško društvo I da ih ometam. On zaslužuje da se zabavi sa njima bez mene. Smijeo se I pričao najviše sa Niallom koga nije vidio mjesec dana. I sama sam se nasmijala dok sam ga gledala tako srećnog.

Dobacio mi je pogled, kao da je osjetio mog pogled. Uputio mi je široki osmjeh kao da mi njim želi da zahvali. Oduvalala sam mu vazdušni poljubac I otpila još jedan gutljaj tečnosti iz čaše. Skrenula sam pogled kako se ne bi osjećao loše zbog mog pogleda. Val sreće me oblio dok sam im dobacivala još jedan tajni pogled. Obožavam ga gledati tako srećnog I zadovoljnog. Uvijek je srećan ali nema uvijek taj sjaj u očima.

Koji klišej.

U polumraku dnevnog boravka ne mogu da vidim njegove sjejne oči, ali znam da je srećan. I ja sam najsrećnija sada kada je on tako radostan. A pomisao da sam ja zaslužna za sve ovo je još zadovoljavajuća. Kada znam da sav moj trud I sva moja strijepnja nije bila uzalud. Činjenica da sam još srećnija što sam izgleda bolja od njegove bivše je još srećnija.
I ona je ovdje. Pleše sa Alice I Liv. Divna je kao I ostale I na trenutak sam osjećala grižnju savjesti što sam se trudila da budem bolja od njega, ali svi mi imamo sumnje. Mislim da bi I ona bila ista kao ja da zamijenimo uloge.

Caroline, sa druge strane, je razlog zbog kog mi raspoloženje spada iz minute u minute. Suvišno je da kažem da se ponaša kao fufa kada svako toliko obleće oko mog momka. Kunem se da me samo sekunde dijele da joj počupam kose sa glave. No, svaki put se suzdržim jer ne želim Harryu da upropastim zabavu.

“Opusti se malo I zabavi.” Viknula je Alice kada me povukla prema plesnom podijumu, koji je zastvare samo sredina dnevnog boravka.

“Sve pohvale još jednom. Ovo izgleda divno.” Rekla je Phoebe I sudarila svoje kukove sa mojima.
Nasmijala sam se i počela da pomijeram kukove u ritmu pjesme Firestone. S obzirom da je kraj septembra I početak jeseni prilično je toplo, ali pretpostavljam da je to samo zbog velike mase ljudi kojima sam okružena. Svejedno mi je vruće u suknjici I kratkoj majici koju nosim.
Koliko god glupo zvučalo, voljela bih da je James tu. Prvenstveno zato što je otišao prije mjesec dana I što ga neću vidjeti možda do sljedećeg ljeta, za godinu dana, ali I zbog toga što sa njim mogu najluđe da se zabavljam. Sa njim sam zapravo naučila da se zabavljam I nedostaje mi. Da je on tu ne bih morala da se zamaram sa Caroline koja se muva oko moj momka.

Trebala bih da budem više razumnija od ovoga I da se ne zamaram crvom. To je ona, samo najobičniji crvić koji nema ulogu u našoj vezi. Harry mi je više puta dao doznanja da ne želi ništa sa njom I da je ona bila samo njegova greška u prošlosti. Rekao je da sam ja njegova budućnost I trebam da se skoncentrišem na to.
Ali, zašto to meni nije tako jednostavno?

Bila sam toliko duboko u mislima da nisam vidjela Harrya kako mi je prišao iako sam tijelom bila okrenuta prema njima. Tek kada su me njegove ruke povukle prema svojim usnama bila sam svjesna ljudi oko sebe.
Dok sam puštala da me njegove usne zavedu u nos mi se uvikao miris alkohola I cigara. Ukus usana mu je odgovarao mirisu. Nije mi se svidio, ali je poznata činjenica da se navukao na cigare I nisam u poziciji da mu govorim šta da radi.

Svejedno sam obavila ruke oko njegovog vrata I prislonula tijelo njegovim. Zavodljive poljupce mi je ostavio na usne dok me povlačio za kukove prema sebi. Nasmijala sam se uz njegove usne I odmakela se kako bih ga pogledala.

Anđeo /h.s./Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora