“Učini mjesta ljubavi I ona će doći. Učini joj gnijezdo I smjestiće se.
Napravi dom za voljenog I on će naći put do njega.”
(MAuroranne Williamson)Bilo je tek podne kada sam izašla iz kuće I otišla do obližnjeg kafića gdje su me čekali Alice I Stefan. Pozdravivši ih sjela sam na stolicu preko puta njih I naručila Fantu. Osvrnula sam se po kafiću I na moje olakšanje nisam vidjela Caroline. Nadala sam se da hoću jer joj je ovo omiljeni kafić, a ona nije vrijedna da mi upropasti dan.
“Dakle, ti nas nikada ne zoveš samo da se družimo, bar ne mene. Tako da nam odmah reci šta si trebala.” Rekao je Stefan I učinio da se osjetim toliko loše jer mi stvarno nikada nije bila namjera da budem prijatelj sa nekim samo iz koristi.
“Izvini, ali sada vas stvarno trebam.” Rekla sam. “Znate da je Harryu u nedjelju rođendan pa sam mislila ako imate vremana da mi pomognete oko pripreme za zabavu?”
“Naravno, gdje?” upitala je Alice.
Pogledala sam u Stefana I nasmiješila se više od muke nego od sreće. “Da, zbog toga sam trebala tebe. Mislila sam da zabava bude u tvojoj vikendici, ako je to uredu. Obećavam da ću da pazim na sve I svaku štetu, koje neće biti, ja da platim.”Odmahnuo je a potom klimnuo. “Ne brini se.”
“Znači može?”
“To mi je najbolji prijatelj, naravno da može.”
“Super.” Rekla sam nasmijano I uspravila se u sjedalu srećna što ću ipak moći Harryu da priredim zabavu kakvu zaslužuje. Još bolje, ta zabava uključuje I to da ćemo zajedno provesti ostatak vikenda.
“A zašto ne slavimo u klubu kao I svake godine?” upitala je Alice.
“A ko je to organizovao?”
“Phoebe.”
“I sada znaš odgovor.”
Oboje su se nasmijali mom djetinjastom ponašanju, dok sam ja ostala ozbiljna. Možda jesam opsjednuta njihovom vezom, ali zar svaka djevojka ne bi željela da priredi svom momku bolju rođendansku zabavu od njegove bivše? Iako vjerujem Harryu kada mi kaže da ne želi više ništa sa njom, stalo mi je do toga da vidi koliko mi je stalo do njega kada mu priredim najbolju zabavu do sada, koja je uzgled I prva zabava sa mnom. Njegov prvi rođendan koji će provesti samo sa mnom nakon toliko godina I prvi rođendan otkako smo zajedno.“Hoćeš li nju pozvati?”
Klimnula sam. “Da. Mislim, ona je njegova prijateljica a čak I moja tako da ne vidim razloga zašto da ne dođe. Dobra je djevojka.” Prošla sam rukom kroz kosu. “A njena prijateljica je čista suprotnost no Harry kaže da ona pripada grupi tako da I nju moram pozvati iako najradije ne bih htjela. Ne volim ju.”
Alice je frknula I otpila gutljaj svog pića. “Ne volim ju ni ja ali očigledno se momcima sviđa pa ju zato ne izbace iz grupe, zar ne Stefane?” upitala je pakosno I dobacila mu pogled.
“Ja?” iznenađeno upita dok ona klima glavom. “Ne razumijem o čemu pričaš. Uopšte se ni meni ne sviđa.”
“Ali ju vozikaš na motoru? Naravno, to su ti bogataši.”
“Ne razumijem te.”
Odmahnula je glavom. “Nije ni bitno. Moramo da se skoncentrišemo na njegov rođendan a ne na to da spavaš sa djevojkom s kojom je I on spavao do prije neko vrijeme.”
“Ja ne spavam sa njom. I družimo se sa njom otkako se Harry spetljao sa Phoebe pa je došla I ona.” Rekao je u odbrani iako je izgledao jako zbunjen.
Možda čak zbunjeniji nego ja koja nemam pojma o čemu Alice priča. Stefan spava sa Caroline? “Super, onda ju možete sada izbaciti čim sam ja sa Harryem sada.”
YOU ARE READING
Anđeo /h.s./
Fanfiction"Zašto mi ne dopustiš da ti priđem i da te volim?" upitao je očiju vatrenih kao žar. Spustila sam pogled. "Zato što su me svi koji su me ikad voljeli napustili." tiho sam prošaputala svjesna boli u svom srcu dok sam izgovarala te riječi. "Ja te nisa...