Muškarac sanja o kompletnoj ženi. Žena sanja o kompletnom muškarcu.
Ali ne shvataju da ih je Bog stvorio da jedno drugo učine kompletnim.
(Fjodor Dostojevski)
Sljedeći vikend sam provela kod kuće. Harry je ponovo bio zauzet poslom da bi mogao da dođe I provede vikend sa mnom, a ja se nisam osjećala sigurnom da ga ponovo posjetim. Naravno, protekli vikend nam je bio divan, ali otkuda ja znam da on negdje duboko u sebi ne želi da se malo distancira od mene ili smiri strasti u vezi nas dvoje?
Ne kažem da on ne želi više da bude sa mnom ili slično, jer poznavajući Harrya on bi mi rekao da je to slučaj, ali možda ne želi toliko da bude vezan za mene. To bi bilo sasvim uredu da se ja već nisam vezala za njega. Ali nažalost jesam.
Danas sam potpuno mrzovoljna. Ne znam zbog čega zapravo. Zbog toga što mi je dosadno? Zbog toga što mi je sestra potpuno nenajavljno otišla u Australiju kod mame I mene ostavila samu? Ili zbog toga što mi Harry mnogo nedostaje?
Nicole je otišla u srijedu. Odjednom nam je prišla I rekla da misli da ju u Australiji čeka bolja šansa za uspjehom. Tata ju je naravno podržao. I ja sam, ali mi je bilo žao što ću ostati sama.
Tata je pomalo bio ljut na mene što I ja nisam otišla jer ovdje nemam posla, ali sam ostala. Jedan razlog je zbog Kevina I mame, a drugi što ne želim da ostavim Harrya. Utvrđeno je da nikakva veza ne opstaje kada ste na drugom kontnentu ili na drugom kraju svijeta.Znam koliko sam glupo postupila jer Harry I ja možda nećemo ni opstati, ali znam da ne bih mogla da živim sa sobom ako ne pokušam sve što je u mojoj moći da uspijemo. Tako da vjerujem da ću rano da završim na psihijatriji ili u rehabilitaciji pri odvikavanju od Harrya.
Nisam mu rekla za to. Zapravo, nisam nikome rekla razloge. Tata je naravno shvatio o čemu se radi I izgedao je jako razočarano u tom trenutku što me zaboljelo jer ja samo mislim o svojoj sreći. Ali šta god da se desi između mene I Harrya, ja uvijek mogu da odem tamo, zar ne?Jedina dobra stvar u svemu ovome jeste to što Harry I ja sljedeći vikend idemo na naš prvi izlazak. To je bila njegova ideja što me raduje jer to znači nešto, zar ne? Sedmicu poslije je I njegov rođendan kome se takođe radujem jer ćemo ga napokon provesti zajedno.
Imam planove za njega, ali još uvijek mi problem pravi pitanje šta da mu poklonim. Parfen? Ima ih previše. Majicu? Takođe. Nešto romantično? Nije on taj tip. Tako da nemam ideja ali me jedino tješi što imam još dvije sedmice da razmišljam.
**************
Sedmica je prošla jako brze I već sam se našla ispred orama vadeći haljinu koju sam izabrala da ću nositi na Harryev I moj spoj. Brzo sam se istuširala pomalo nervozna šta očekivati od noćas. Nikada nisam bila na pravom spoju sa muškarcom. Ne vjerujem da je onako kao u knjigama. Alice je bila jako naporna dok mi je protiv moje volje uvijala kosu, a Liv radila na šminci.
Počinjem da mislim da im nisam trebala reći da izlazimo jer su poludile nakon toga. Nisam sigurna da li su shvatile da ja izlazim sa Harryem a ne idem na crveni tepih premijere 50 Nijansi Sive. No, kao da panju govorim kada one rade po svome iako sam ja ta koja izlazi.
“Tvoja sestra bi bila jako iznervirana kada bi te vidjela kako si samo nemirna.” Uzviknula je Liv dok mi je stavljala debeli sloj pudera na lice koji sam ja odmah obrisala.
“E, pa, moja sestra nije tu.” Rekla sam I ustala sa stolice te obrisala svu šminku.
“Da samo znaš kako dobro izgledaš.” Promrmljala je Alice I odmjerila me dok sam sama nanosila malo šminke na sebe. “Izgledaš kao za gricnuti.”
"Harry će da ju gricne." Zakikotala se Liv.
Prevrnula sam očima i poželjela da nisam dozvolila da me ubijedi da obučem crveni unutrašnji veš, ali sad je ionako prekasno za presvalačenje. No, uostalom, kao da će me Harry I vidjeti u njemu tako da ne moram biti nervozna.
"Jesi se depilirala?" Zaigrano me upitala Alice uz kikot.
STAI LEGGENDO
Anđeo /h.s./
Fanfiction"Zašto mi ne dopustiš da ti priđem i da te volim?" upitao je očiju vatrenih kao žar. Spustila sam pogled. "Zato što su me svi koji su me ikad voljeli napustili." tiho sam prošaputala svjesna boli u svom srcu dok sam izgovarala te riječi. "Ja te nisa...