14. // Harry

1.1K 46 2
                                    

Als ik in bed lig, besluit ik Lou nog even te bellen. Het is inmiddels twee uur 's nachts maar misschien is hij nog wakker.

'Lou!'

'Hey Harry.' zegt hij slaperig vrolijk.

'Heb ik je wakker gemaakt?' vraag ik.

'Soort van.' grinnikt Louis.

'Had je nog wat te doen vandaag?'

Louis lacht, wat super schattig klinkt. Zijn stem is natuurlijk anders dan in het echt, maar toch geeft het een fijn gevoel.

'Ja, ik had nog wat met vrienden afgesproken.' Hij blijft even stil. 'En jij?'

'Ik had met Niall afgesproken, hij wilde zo graag naar de Nando's, niet normaal!' lach ik en Louis grinnikt.

'Morgen kan ik niet afspreken.' zegt Lou zacht. 'Sorry.'

'Dat geeft toch niet, Lou. Ga je iets leuks doen?'

'Nah. Soort van. Ik wil heel graag op mezelf wonen en ik ga wat rondkijken naar een appartement.'

'Nice Lou! Als je hulp nodig hebt?' Lou lacht.

'Je wilt me gewoon weer zien, maar goed.' Ik lach terwijl Louis verder praat. 'Ik zal je bellen als ik klaar ben met school, dan kunnen we afspreken.'

'Is goed Lou.' Het blijft heel lang stil, ik denk wel vijf minuten.

'Lou?'

'Ja?'

'I love you.' Louis maakt een lief geluidje.

'Harry?'

'Ja, Lou.'

'I love you too.' Ik grinnik om de manier hoe hij het zegt.

'Niet uitlachen!' grinnikt hij. Ik lach.

'Doe ik niet.'

'Echt wel.' We lachen een tijdje tot Louis iets mompelt.

'Ik moet ophangen, Harry. Ik zie je morgen.' zegt hij.

'Bye Lou. Zie je morgen.'

Louis hangt op. Ik zucht even en trek de lakens weer over me heen. Nog genietend van het gesprek van net val ik in slaap.

De volgende ochtend wordt ik wakker van de wekker, maak ik me klaar voor school en fiets ik rustig naar een plek waar Niall en ik hebben afgesproken. Dan gaan we, zoals elke ochtend, naar school, volgen we alle saaie vakken en fietsen weer naar huis.

'Hey Hazza!' roept Niall.

'Hey Nialler!' roep ik terug.

'Hoe is het met Louis?' Ik knik.

'Goed hoor. Ook alles goed met jou?' Niall knikt tevreden.

'Na die Nando's gaat alles een stuk beter.' Ik lach.

'Heb je kort geslapen, Hazz?' Ik grijns. Hij kan alles zien aan me.

Na school ga ik naar huis en wacht op het telefoontje van Louis. Ik hang wat op de bank terwijl ik wat door instagram scroll. Zou Louis een instagramaccount hebben? Ik zoek op Louis Tomlinson en na vier accounts vind ik hem. Ik grijns als ik zijn foto's zie. Ik reageer onder zijn laatste foto en kijk naar zijn volgers. Ik ben echt een stalker, ik weet het. Ik zie niemand die ik ken en na wat scrollen belt Louis mij.

'Hey Lou!'

'Hey Harry! Alles okay?'

'Zekers. Kom je naar mij toe, of spreken we ergens af?' vraag ik.

'Ik kom wel naar jou. Ik pak wat spullen en dan kom ik naar jou, okay?'

'Yup, is goed! Zie je zo.'

'Tot zo Harry.'

'Sweetie.' Louis grinnikt.

'See ya, Love.' zegt hij en hij hangt op. Ik loop naar boven om mijn shirt om te wisselen voor een comfortabele trui als de bel gaat. Iemand doet de deur al open en ik hoor Louis voetstappen de trap opkomen. Als Lou binnenkomt sta ik nog shirtless voor mijn kledingkast.

'Zo zo.' hoor ik hem zeggen. 'Wat dacht je? Lou komt dus laat ik me alvast uitkleden?' lacht hij. Ik lach.

'Als je wilt.' zeg ik uitdagend en ik loop naar hem toe tot onze voorhoofden elkaar bijna raken.

'Harry.' kreunt hij zacht. Ik grinnik. Ik zoen hem en als ik hem toegang vraag geeft hij die niet gelijk. Na een tijdje verlegt hij zijn handen van mijn rug naar mijn haar en knijpt zacht in mijn haar. Ik trek me terug en geef hem nog een kusje voor ik een trui aantrek.

'Wil je er ook een?' vraag ik aangezien het nogal koud is in huis. Lou knikt en ik geef hem een van mijn lievelingstruien. Hij verstopt zijn handjes in de veel te lange mouwen wat er super schattig uitziet.

'Cutie.' zeg ik en ik geef hem een kusje. Hij kijkt me even verlegen aan en tussen mijn benen op het bed zitten.

'Ik weet niet of ik me wel zo kan concentreren, Harry.' grinnikt Louis en ik lach.

'Heb je al wat gezien, Sweetie?'

'Jou.' zegt hij en hij wiebelt even met zijn wenkbrauwen als hij me aankijkt.

'Een appartement, sufferd.' zeg ik grinnikend.

'Boven de Starbucks. En nog een paar in het centrum.' We kijken wat rond op een paar sites en bellen een paar makelaars op. Nu staan we in het appartement boven de Starbucks, wat ons het beste leek. We kijken wat rond in de lege kamers en Louis knikt goedkeurend. Na wat vragen besluit Lou het te huren en vult wat formulieren in. We bedanken de makelaar en lopen het gebouw uit.

Loveyou,

xIworkinabakery

Issues // Larry Stylinson DUTCHWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu