Okay, er zit smut in dit hoofdstuk dus ik zal aangeven wanneer dit begint en eindigt.
Ik moest toegeven dat Harry een nice ass heeft toen hij zo gebukt stond bij de voordeur. Vanmiddag belde hij me opeens op en ik dacht te kunnen raden wat er aan de hand was, maar als hij zo op de bank op me ligt, had hij misschien hele andere plannen. Of misschien is dit zijn manier van ruzies verwerken?
Smutttttt
'Go for it.' zeg ik dan zachtjes en ik laat me meenemen naar de masterroom. Hongerig legt hij me op het bed en zoent me, terwijl hij zijn handen langzaam laat zakken. Een voor een belanden de kledingstukken op de grond. Harry's lichaam bevindt zich op mijn heupen en ik laat mijn vingers zijn lichaam verkennen.
'Je bent mooi.' zeg ik en ik voel ook zijn handen op mijn lichaam.
'Je bent prachtig.' zegt Harry dan. Harry buigt zich naar voren en zoent me op mijn mond. Snel bewegen onze tongen naast en tegen elkaar en ik druk nog een natte kus op Harry's mond als hij terugtrekt. Harry verlegt zijn benen en begint langzaam tegen me aan te schuren.
'Harry...' kreun ik en ik voel zijn groeiende deel tegen het van mij. Ik sluit mijn ogen en geniet van het gekreun van Harry. Als ik mijn ogen weer open zie ik dat Harry al een condoom aan het afrollen is. Ik kijk naar zijn grote vingers die nu veel minder groot lijken ten opzichte van wat hij vasthoudt. Maar dan bedenk ik me.
'Harry.' zeg ik opeens nuchter. Harry kijkt op en grijnst wanneer zijn ogen over mijn gezicht glijden.
'Harry, je bent mijn eerste.' Bedenkelijk kijkt hij me aan. 'Die in me gaat, bedoel ik.' Nu knikt hij.
'Ben je okay?' vraagt hij en ik knik voorzichtig.
'Ja, ja, ik wil het je alleen even laten weten.' zeg ik onzeker en Harry buigt naar voren. Met zijn handen naast me neergezet begint hij zachtjes op mijn oorlel te bijten.
'Het is een eer, Lou.' Kippenvel verspreidt zich over mijn rug en nek. Eigenlijk is het magisch hoe deze jongen me verliefd maakt. Langzaam draai ik me om onder Harry en leg mijn hoofd op het inmiddels warme kussen. Op mijn rug voel ik natte kusjes en langzaam ontspan ik. Dan voel ik opeens zijn deel tegen mijn kont en ik voel dat ik, net als hij, een stijve krijg. Niet zonder pijn gaat hij bij me naar binnen ik voel mijn rug aanspannen. Harry buigt zich weer naar mijn hoofd.
'Probeer te relaxen, Lou.' zegt hij zacht maar het helpt niet echt. Rustig gaat Harry dan op me liggen zodat hij zijn handen kan verplaatsen. Hij pakt mijn handen en verplaatst deze naar beneden en met vier handen voelt mijn stijve deel zich wel gelukkig. Hoe meer ik me op dit gevoel focus, hoe minder pijn het doet en langzaam begint Harry dan te bewegen. Steeds sneller beweegt het tot zijn hoogtepunt en dan voel ik hem langzaam uit me gaan. De condoom haalt hij eraf gooit deze, dichtgeknoopt natuurlijk, opzij. Ik bekijk hoe deze iets te hard op de grond valt en knapt en Harry begint te lachen. Zachtjes lach ik mee met een grote glimlach op m'n gezicht. Harry laat zich lachend naast me op het bed vallen en ik leg mijn kleine lichaam op zijn lichaam. Als we uitgelachen zijn, laten we allebei een genietend geluid uit onze mond ontsnappen. Harry legt zijn arm om mijn lichaam en drukt een kus op mijn wang.
Einde smut
'Was deze eerste keer fijn?' vraagt hij zacht met een lage stem. Ik knik en kijk hem lief aan.
'Was ik eigenlijk je eerste?' vraag ik dan en nu knikt Harry, wat ik ook verwachte.
'Waarom zei je het niet?' zeg ik lief.
'Ik weet niet.' zegt hij. 'Misschien schaamde ik me.'
'Het is voor mij ook een eer dat ik je eerste en enige ben.' Harry grijnst.
'I love you so bad.'
'I love you too, Harry.' Rustig en kalmerend woel ik met mijn hand door zijn haar. Harry sluit zijn ogen en na een tijdje valt hij in slaap. Mijn vrije hand leg ik op zijn buik en ik denk terug aan zijn telefoontje. Er moet wat aan de hand geweest zijn, want hij klonk aardig geïrriteerd.
'Je kan me alles vertellen.' fluister ik, wetende dat hij het niet hoort.
'Ik wil er voor je zijn, Love.'
Reputation heeft 10K! Kijk op ons account voor meer larryboeken!
Loveyou,
xIworkinabakery
Loveyou,
JE LEEST
Issues // Larry Stylinson DUTCH
FanfictionLouis Tomlinson heeft niet bepaald de problemen die iedere tiener heeft. Na het verliezen van zijn moeder verloor hij ook zijn zusjes. Voordat zijn moeder stierf vertelde hij aan zijn familie dat hij gay is, iets wat zijn vader niet accepteerde. En...