Ik wilde nog snel even mijn telefoon checken voor we gingen slapen, maar hierdoor kan ik waarschijnlijk niet meer rustig slapen. Het bericht dat in mijn scherm stond was van mijn vader en er stond in dat hij ging verhuizen, weg uit deze stad. Hij vertelde me dat hij niet bij mij in de buurt kon leven en mij wilde vergeten. Natuurlijk deed dat me zeer, maar vooral praktische vragen kwamen in me op. De herinneringen in het huis aan mijn moeder en mijn zusjes en de spullen van mijn moeder zullen voorgoed verdwijnen. Volgende week moet het huis leeg zijn, dus ik zal snel de dierbare spullen er uit moeten halen. Maar de dingen die in het huis gebeurd zijn tussen mij en mijn vader zal ik nooit vergeten, ook niet als hij verhuist. Ik krul mezelf op tot een bolletje en voel even later de armen en benen van Harry tegen me aan. Ik sluit mijn ogen en val in een onrustige slaap door het berichtje van mijn vader.
'Louis.' hoor ik Harry fluisteren. Zachtjes streelt hij door mijn haar. 'Louis, wordt je wakker?'
Ik mompel wat en probeer me om te draaien, maar ik zit vast in de greep van Harry.'Ik wil er niet uit.' murmel ik. Harry grinnikt.
'Jawel. Kom op.' zegt hij en hij wrijft nog over mijn hoofd. 'Ik ga even douchen, okay?' Ik knik en Harry laat me los en stapt uit bed. Ik kijk hem na en merk op dat hij mijn kleding nog aan heeft die hij vannacht aangetrokken had. Zelf sla ik de dekens van me af en ga languit op het bed liggen. Ik hoor de douche aangaan en sluit mijn ogen. Pas als de douche is gestopt kom ik overeind en merk ik dat ik nog naakt ben. Ik grinnik en loop richting de badkamer. De deur gooi ik wagenwijd open en Harry staat daar nog zich af te drogen. Terwijl hij zijn haar föhnt en in model brengt stap ik onder de douche en geniet van het uitzicht door de beslagen ramen. Mijn blik blijft hangen bij zijn mooie ronde kont. Als ik klaar ben met douchen, knijp ik even in zijn blote kont en ga op mijn tenen staan om een handdoek te pakken van het bovenste plankje. Harry kijkt grijnzend via de spiegel naar me en ik begin me met een nog grotere grijns me af te drogen. Harry loopt, dit keer wel met een handdoek om zijn middel, naar de keuken om een ontbijt te maken. Schreeuwend roept hij me dan dat het eten klaar is en ik roep grinnikend terug dat ik bijna klaar ben.
'Eet smakelijk schoonheid.' zegt Harry als ik aan tafel ga zitten in mijn onderbroek.
'Eet smakelijk Love.' zeg ik terug en begin aan het ontbijt. Wanneer we klaar zijn met eten pakken Harry en ik een blouse uit mijn kast en trekken het aan. Samen staan we voor de spiegel onze knoopjes dicht te knopen. Bij de voordeur geef ik hem een kus.
'Zie ik je vanmiddag?' vraag ik. Harry knikt. 'Tot vanmiddag dan.' zeg ik lief en hij glimlacht.
'Tot zo, Lou.' zegt hij en hij loopt in de tegengestelde richting als ik. Voor ik wegga stuur ik Zayn en Liam een appje dat ik eraan kom en bel ik mijn vader. De lieve woorden van Harry lijken te vervagen wanneer ik zijn naam zie staan. Elke letter van zijn naam roept herinneringen op en eigenlijk zijn het alleen maar negatieve. Toch druk ik op de naam en mijn scherm wordt zwart met alleen nog maar een paar witte knopjes.
'Tomlinson.' hoor ik hem relaxed aan de andere kant zeggen.
'Met Louis.' zeg ik koel. De stilte is oorverdovend en ik weet dat hij me wilt vernederen door me te negeren, te vergeten en te laten vallen.
'Wanneer kan ik langskomen om wat spullen op te halen?' vraag ik dan.
'Ik zou het niet weten, Louis.' antwoordt hij te snel waardoor ik weet dat hij niet eens moeite doet.
'Dan kom ik vanmiddag langs.' Gewoon mezelf antwoord geven is de beste tactiek. Wanneer ik tien seconden lang geen reactie hoor, hang ik zonder gedag te zeggen op. Ik loop wat steviger door en kom op het punt waar ik met Liam en Zayn heb afgesproken.
'Hoe is 't ermee, Louis?' vraagt Liam terwijl hij me een brohug geeft.
'Prima.' antwoord ik als ik ook Zayn een brohug geef. 'Met jullie?' Ze knikken.
JE LEEST
Issues // Larry Stylinson DUTCH
FanfictionLouis Tomlinson heeft niet bepaald de problemen die iedere tiener heeft. Na het verliezen van zijn moeder verloor hij ook zijn zusjes. Voordat zijn moeder stierf vertelde hij aan zijn familie dat hij gay is, iets wat zijn vader niet accepteerde. En...