loudempsey: dwójka moich ulubionych w jednym miejscu! Miło było was poznać osobiście. Marzenia się spełniają 🙈💘
👥 bryanaholly, brianlogandales.
Liczba polubień: 2,026
thomthompson, maura_7, brianlogandales, malachidempsey, janelyto, bealogern, calumhoodofficial, johngmz, harveyjepsen, bryanaholly, jasmineslook, ashtonirwin and 2,016 others liked your photo.
Komentarze:
(Zobacz więcej)dorothencg: 😲
veradempsey: powodzi się 👍
tonyya: szczęściara
bryanaholly: ciebie także 💓
lukehemmings: hej brian, twoja koleżanka jest gorąca 🔥
rosieho: omg
rosieho: omg
ashtonandbryanaaf: wtf, bryana ma koszulkę z jego nazwiskiem @tonnirwin @brashtonfever @brashtoon4ev
johngmz: bardziej niż on kiedykolwiek będzie @lukehemmings
lollapaily: wtf kto to
harveyjepsen: nie ma możliwości...
calumhoodofficial: mam nadzieję, że dzień był udany 😊 @loudempsey. Nie ma nikogo bardziej gorącego niż Brian @lukehemmings @johngmz
kelseymcdowell76: spotykają się?
erinrickardsho: @bryanaholly 👑💓
brianlogandales: dzięki @calumhoodofficial ale Bryana jest 🔥 miłego dnia Lou ❤ @loudempsey
─ Wczorajszy dzień był szalony, przyznaj ─ powiedziałam pod nosem i sięgnęłam po pilota, który spoczywał na brzuchu Malachiego.
─ Powinienem przypomnieć ci, że nie chciałaś ze mną iść? ─ zapytał, otwierając lewe oko.
─ Nie... Wtedy świeciłbyś mi po oczach zdjęciami z nimi.
─ Nie, bo bym ich nie spotkał. Zrobił to dla ciebie, miałem rację, spodobałaś mu się ─ powiedział, na powrót zamykając oko i przez chwilę miałam wrażenie, że zaraz zaśnie, mimo tego, że dopiero wstał po wczorajszym dniu. Ale Malachi był takim typem człowieka. Ile godzin by nie spał ciągle chodził niewyspany i marudny.
─ Spadaj ─ mruknęłam pod nosem i przełączyłam kanał w telewizji. Przez dłuższą chwilę oglądałam kolejny odcinek Grey's Anatomy, jednak finalnie go wyłączyłam aby wziąć telefon z niskiego stolika, stojącego przy sofie.
Klatka piersiowa brata unosiła się i opadała i nawet chodząca po jego dłoni mucha zdawała mu się nie przeszkadzać. Uruchomiłam aplikację instagrama. Przed niektórymi nic się nie ukryje.
Przeczytałam kilka ostatnich komentarzy, a dostrzegając ten od Caluma kliknęłam na odpowiednią dymkę.
CZYTASZ
bokser ◤ hood.
FanfictionCalum Hood jest początkującym bokserem, a brat Louelle jego fanem. Nic dziwnego więc, że zabrał ją na walkę swojego idola. I właśnie wtedy zaczyna się historia. Jaka? Co jest dalej? Przekonaj się. ? twentyonecoldplay; 2017-2018 8.01 #36 w ff.