34.

4.4K 256 62
                                    

📌New York, New York.

📌New York, New York

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

calumhood: 💓

  bohnes, maejor, martingarrix, alexalosey, loudempsey, jackmaynard, ashtonirwin, malachidempsey i 1,000,882 innych lubią twoje zdjęcie.

ashtonirwin: od kiedy gotujesz @loudempsey 😂

crystalleigh: 💓

luvmygillinskyyy: omg znowu są razem????

audriannalevse: powinieneś być z elsą :(

bryannaandashton: w końcu! 😍

daktoajonner: tylko nie ona...

michaelclifford: dziękuję za zaproszenie na kolację 😏@calumhood @loudempsey 

loudempsey: od urodzenia! 


Trzy miesiące później.


─ Dobrze jest wrócić do starego mieszkania ─  powiedziałem pod nosem, gdy opadłem zmęczony na jedną z dwóch kanap w salonie. Louelle nie czekała długo. Dosłownie sekundę później rozłożyła się już na drugiej sofie i spojrzała przez wielkie okno na ocean.

─ Mam wrażenie jakbyśmy cofnęli się w czasie do początków ─ powiedziała cicho, poprawiając poduszkę. Od rana chodziliśmy po mieszkaniu w piżamach i żadnemu z nas nie chciało się ubrać. Z tego powodu ugotowaliśmy, a właściwie Lou ugotowała jakiś szybki obiad, który obecnie spoczywał na stoliku. W końcu podniosłem się do pozycji siedzącej i zabrałem talerz, bawiąc się widelcem. 

─ Odrobinę tak ─ odpowiedziałem, zabierając się do jedzenia.

─ Przyniosę coś do picia ─ powiedziała, nagle zrywając się z miejsca. Nim się obejrzałem wróciła z kartonem soku pomarańczowego i rozlała go do szklanek.

─ Myślałem raczej o tym ─ mruknąłem, stawiając na stoliku szampana, a Louelle uśmiechnęła się pod nosem. Zauważyłem jak unosi brwi w zdziwieniu, a kiedy nie odpowiadałem przez dłuższy czas postanowiła ponownie zająć głos.

─ Co świętujemy? 

─ Mój powrót na ring ─ powiedziałem pewniej ─ jutro.

─ Słucham? ─ niemal wrzasnęła, podnosząc się w wyjątkowo szybkim tempie z kanapy. ─ Obiecałeś, że zajmiesz się czymś innym.

─ Lou, przecież wiesz doskonale, że to całe moje życie. Poświęciłem się treningom w ostatnim czasie, odbudowaniem kontaktów. Josha sporo kosztowało ustawienie tej walki ─ wyjaśniłem ze spokojem, ale brunetka przeczesała palcami nerwowo włosy i zaczęła chodzić w kółko po salonie.

bokser ◤ hood.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz