Έτρεχα πανικόβλητη από δωμάτιο σε δωμάτιο, μια στο μπάνιο και μια στο υπνοδωμάτιο μου, δεν ήξερα τι θα μπορούσα να φορέσω έτσι ώστε να κανω εντύπωση και να με προσέξουν, αλλα για να λέμε όλη την αλήθεια εκκινεί την στιγμή το μόνο που με ένοιαζε ήταν να τους δω, τι μπορεί να είναι καλύτερο από το να κανείς ένα από τα όνειρα σου πραγματικότητα ; Τελικά αποφάσισα ότι θα βάλω ένα σοφτ γκρευ τζιν σορτσάκι, όπου η μισή του πλευρά ήταν διακοσμημένη από διάφορες αποχρώσεις του ροζ και του μωβ μαζι με μια κοντομάνικη ροζ JackDaniel’sμπλούζα. Ήμουν έτοιμη και το μόνο που είχα να κανω ήταν να προετοιμάσω την ψύχραιμα μου πριν τους δω επιτελούς από κοντά , καθόμουν μπροστά από τον ολόσωμο καθρέπτη του μεγάλου δωματίου μου και απλά προσπαθούσα να θυμηθώ τι μου έλεγε πάντα η μητέρα μου όταν ήμουν σε ένταση , α ναι μου πρωτινέ να πηγαίνω σε μέρη που κτυπάει αρκετά δροσερός αέρας για παράδειγμα το μεγάλο δυτικό παράθυρο που έχω στο δωμάτιο μου. Άνοιξα το παράθυρο μου με γρήγορες κουνήσεις και κατευθείαν ο βίαιος αέρας χτυπούσε το πρόσωπο μου, είχα χαλαρώσει τόσο πολύ και έλεγα από μέσα μου ότι θα πάω απλά σε μια συναυλία ενός συγκροτήματος τίποτα παραπάνω, αλλα ήξερα πολύ καλά ότι αυτό δεν ήταν αλήθεια, θα πήγαινα στην συναυλία ενός συγκροτήματος που μου έχει αλλάξει την ζωή μου, που με κάνει δυνατή στις δύσκολες στιγμές και που με τρελαίνει μόνο και μόνο ακούγοντας ένα από τα τραγούδια τους. Ναι ακόμα δεν μπορώ να επιστέψω ότι θα πάω στην συναυλία των OneDirectionκαι θα δω τον Zayn , τον ZaynMalikπου τόσο λατρεύω , που τόσο αγαπώ , που……… δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια αυτό που νιώθω για εκείνων και κανείς άλλος δεν μπορεί να καταλαβει εκτός από την καρδία μου. Το όλο σκηνικό το κατέστρεψε κυριολεκτικά η κολλητή μου που αποφάσισε για μια φορα στην ζωή της να έρθει στην ώρα που είχαμε συμφωνήσει.
«Ήρθα δεν νομιζω να άργησα αυτή την φόρα!!» αναφώνησε λαχανιασμένη αφήνοντας την τσάντα της στο κρεβάτι μου και πλησιάζοντας με
«Μπα νομιζω ότι είσαι στην ώρα σου σήμερα» της χαμογέλασα και ξαναέκλεισα τα ματιά μου αφήνοντας την απόλαυση από το αεράκι να με παρασύρει για δεύτερη φορα
«Είναι ωραία εδώ , σε αυτή την μεριά του δωματίου σου με αυτό το παράθυρο ανοιχτό βλέποντας το ηλιοβασίλεμα είναι φαντάστηκα αλλα αν θέλεις να δεις τον Zaynπρέπει να βιαστούμε το στάδιο είναι τρία στενά παραπάνω αλλα αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάμε τελευταίες σωστά ; άρα πάρε τα κουλά σου και πάμε» γιατι πάντα πρέπει να μου το χαλάσει ;; όχι πείτε μου γιατι ;; τέλος πάντων πείρα τα πράγματα μου και κατεβήκαμε στον κάτω όροφο του σπιτιού μου, η μητέρα μου βγήκε κατευθείαν από την κουζίνα με μια κάτασπρη πετσέτα στα χεριά της
YOU ARE READING
«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )
Teen Fiction''Sometimes our dreams come true, that we need to do is to believe in these'' - Elisabeth © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® A Lifelong Dream// Zayn Malik FanFiction #MariannaGiagoudaki ☑