Το αυτοκινητο του Ζειν ειχε ως αρχικο προορισμο το super market της πολης.
Παρκαρε το αμαξι του και βγηκε.Επειτα περασε τις μεγαλες πορτες του καταστηματος και αρπαξε ενα καροτσακι.
Κινηθηκε στο χωρο αρκετα γρηγορα καθως ηξερε τι ακριβως ηθελε να παρει.Το καροτσακι του ηταν πλεον γεματο με διαφόρων ειδών γαλακτοκομικά προϊόντα ,λαχανικά,φρούτα,ζυμαρικά και δύο ειδών σάλτσες.
Ο νεαρος Ζειν προχωρησε προς τα ταμεια εκει τοποθετησε όλα τα πράγματα πάνω στο ταμειο και στη συνεχεια ανοιξε το πορτοφόλι του για να πληρώσει.
Φεύγοντας απο το super market στη είσοδο συναντησε....
Συναντησε τη Περη.
Το βλέμμα του καρφώθηκε γεματο μισος πανω της αλλα ταυτοχρονα ήταν ενα υφος γεματο αηδια!
Η κοπελα χαμογελασε ειρωνικα και πηγε να κανει κινηση προς το μερος του μα εκεινος αμεσως εφυγε διχως να της δώσει δικαίωμα για κατι παραπάνω.
Μπηκε γοργά μέσα στο αμάξι.Προς στιγμη σταθηκε.
"Γιατι,γιατί να τη δω!Αμαν μην τυχον χαρώ λιγο αμεσως κατι να πάει στραβά!"
Αυτές οι σκέψεις πηδησαν στο μυαλο του μα σταματησε αμέσως καθως είχε βάλει ενα ΣΤΟΧΟ!Την ευτυχια ηθελε να νιωσει αγαπη,παθος,ερωτα,ευτυχια.Και μονο!
Ποτέ δεν ειχε νιωσει αυτο το ΑΠΟΛΥΤΟ!
Ηθελε τωρα να το κανει.Και οχι μονο για αυτον αλλα και για τη Λιζ!
Μαα,αυτη η συναντηση δεν είχε τελειωσει.Η Περρη τωρα που το ειδε δεν θα τον αφησει ετσι.
Κατι θα βρει να κανει.Δεν τον αγαπαει και ποτε δεν τον αγαπουσε.Θημη,μονο αυτο κρατουσε αυτη τη σχεση.Τωρα θα αναρωτιέστε γιατι τα είχε κανει ολα αυτα.
Απο εγωισμό!Δεν ηθελε να το χωνεψει οτι το αγορι της,ή μάλλον η ιδιοκτησία της τωρα αρχισε να ενδιαφέρεται για κάποια αλλη.
Ετσι μονο και μονο απο πεισμα εκανε δυσκολες τιε ζωές ολων...!
Ο Ζειν σταμάτησε μπροστα απο μια πανακριβη κάβα κρασιών.Μπήκε μέσα και εκει πηρε ενα απο τα πιο εκλεκτά κρασια και αναμενώμενο να ειναι και πανακριβο.
Αφου τελείωσε με τα ψώνια επόμενος προορισμος το σπιτι.
Εκει με το που μπήκε χαιρετισε ευγενικα τη κυρια Μαλιπον.
Η κα.Μαλιπον εινια η γυναικα που καθαριζε το σπιτι τον γονειων του Ζειν πριν το μεγαλο δυστυχημα.Για το οποιο ο Ζειν ουτε που θέλει να γίνει λογος.Πόνεσε πολυ και ακομα ποναει.Και ειναι πολλα που ακομα δεν τα ξερετε για τον Ζειν.Υπαρχει μια αλυσιδα κρυμμένων καλα μυστικών του Ζειν που κανεις μεχρι τωρα δεν εχει μαθει.Μια σειρα απο πραξεις του παρελθόντος που τα βραδυ γινονται εικονες ,σκεψεις και τρωνε το μυαλο του και τη ψυχη του.Ετσι ενα μερος του οτι ο χαρακτηρας του ηταν ετσι κλειστος μανοχικος απομακρος οφειλεται σε αυτα τα μυστικα κυριως σε εκεινο το βραδυ που....
Τελος παντων εινια δυσκολο για εκεινον βρει την ισορροπια μεσα του αλλα το παλεύει με ολη του τη δυναμη.
ESTÁS LEYENDO
«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )
Novela Juvenil''Sometimes our dreams come true, that we need to do is to believe in these'' - Elisabeth © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® A Lifelong Dream// Zayn Malik FanFiction #MariannaGiagoudaki ☑