Chapter 23

822 71 0
                                    

Είπε και με πηρε στη αγκαλια του. Κατεβήκαμε κατω και με εβαλε να κάτσω στον βολικο καναπε του.
Αρχισα να κρυωνω και ο Ζειν για ακομη μια φορα το καταλαβε πριν του πω τιποτα και αμεσως εκλεισε τα παραθυρα και αναψε το τσακι.

Ζ- λοιπον,πως σου φαινεται το σπιτι μου;
Ε- ειναι πολυ ωραιο και ζεστο.
Ζ- χαχα ευχαριστω.Για πες μου εσυ πως τα πας με το σχολειο σου.

Με αυτη του την αρωτηση στο μυαλο μου ηρθαν ολα αυτα που ειχαν συμβει!Γελια παντου και ολοι γελουσαν εις βάρος μου.
Η ΑΝΑΠΗΡΗ !
Δεν ηθελα βεβαια να του πω τιποτα αλλα ενα δακρυ κυλησε μαλακα στο προσωπο μου.Ο Ζειν επελξε να μην συνεχεισει τη κουβεντα αυτη και να αλλαξει αμεσως θεμα.

Ζ- εμμμ τι θες να φας για μεσημεριανο;
Ε-χμμ δεν εχω και πολυ όρεξη!
Ζ- δεν σε ρωτησα αν εχεις ορεξη τι φαγητο θες ειπα!
Ε-ααα τελος παντων...τι εχεις;
Ζ-προς το παρον τιποτα αλλα σκοπευω να μαγειρεψω.
Ε-ωχχ
Ζ-δεν το καταλαβα αυτο...υπονοεις κατι για τη μαγειρηκη μου;
Ε- εγωωω ο-οχι φυσικα!
Ζ- ναι ναι σε πιστεψα τωρα!
Ε-αα ελα τωρα,δεν πιστευω να μου κρατησεις μουτρα για αυτο..

Ειπα ναζιαρικα!Εκεινος ηρθε κοντα μου απλωσε το χερι του γυρω απο το σβερκο μου .

Ζ- εμμ δεν νομιζω πως ειναι αναγκαιο.

Και χωρις να απαντησω με φιλησε στο μετωπο.
Οι ωρες πέρασαν.Τα 2 παιδια αφου έφαγαν το φαγητο τους.έκατσαν να δουν μια ταινια.Μια ταινια δρασης.
Το κλιμα μεταξυ τους ηταν υπεροχο.Ειχαν τρομερη χημεια μεταξυ τους και αυτο φαινοταν.
Εξω πλεον κυριαρχουσε το μαυρο.
Ωστόσο μεσα το σπιτι το φωτιζαν οι φλογες της φωτιας.
Ο Ζειν και η Λιζ καθοντουσαν μπροστα απο το τσακι και επιναν τις ζεστες σοκολατες που ειχε φτιαξει ο Ζειν.Ελεγαν αστεια και ειχαν σκασει στα γελια.Ξαφνικα το χαμογελο της κοπελας εσβησε.

Ζ- τι έπαθες;
Ε-να,απλα σκέφτομαι πως αυριο πρεπει να φυγω.Δεν μπορω να μεινω για παντα εδω!
Ζ-και γιατι οχι;
Ε-γιατι οχι τι;
Ζ- να ρε παιδι μου να μεινεις εδω μαζι μου.
Ε- χμμ η προταση σου με ξαφνιάζει και με χαροποιει αλλα δεν μπορω να σου γινομαι βαρος.
Ζ-μα δεν μου γινεσαι βαρος,αντιθέτως -
Ε-οχι Ζειν..
Ζ-καλα , προς το παρον ας γινει ετσι αλλα δεν θα το αφησω ετσι αυτο!

Για τα δυο παιδια το βραδυ αυτο ηταν αρκετα ευχαριστω ο ενας ικανοποιουσε τον αλλον προσφεροντας ζεστα χαογελα και τρυφερα αγγιγματα. Αρχισαν να νυσταζουν και ετσι αποφασισαν να πανε για υπνο.Ο Ζειν προτεινε στη κοπελα να την παει στο δωματιο της αλλά..

 Αλλά η κοπελα αρνηθηκε.Ο Ζειν παραξενευτηκε και γυρισε και τη κοιταξε.Χαμογελασε απορρημενος και της ειπε " και τι θες να κοιμηθρις εδω μονη σου;" "οχι,θελω να κοιμηθουμε μαζι" του απαντησα πως και ετσι αφου εσυ χτες μου ειπες πως δν με θες" Εγω τοτε ειπα να το παιξω ναζιαρα και ανηξερη. "τι εγωωω; ποτε; ελα ρε Ζεινν τωρα." "αστα αυτα πες οτι φοβασαι και οτι δν μπορεις να κοιμηθεις μονη σου." "εμμ καπως." του ειπααα."Τελος παντων αντε ας το δεχτω" Μου απαντησει και με ξανασηκωσε στην αγκαλια του.Εγω τοτε περασα τα χερια μου γυρω απο το σβερκο του και το κοιτουσα γλυκα.Δεν τον κοιτουσα ετσι γιατι ηθελα να με παρει στο αλλο δωματιο αλλα γιατι ηταν εκει μαζι μου. "καλα σταματα να με κοιτας ετσι ειπαμε θα κοιμηθουμε μαζι"ειπε και με ξυπνησε απο τις σκεψεις μου. "εμμ τι τι ειπες" απαντησα μη εχοντας ακουσει την ερωτηση του. "αχου μου φαινεταια πο το φοβο σου τα χεις χασει" ειπε.Εγω εξακολουθουσα να μην μπορω να τον ακουσω βυθισμενη στη γαληνη και την ομορφια του προσωπο του.Εγω ξαναειπα "τ-τι ειπες;" Μπηκαμε στο δωματιο εκεινη την ωρα.Με αφησε στο κρεβατι και μου απαντησε " τιποτα τιποτα"Επειτα ολοκληρωσε τη προταση του χαριζοντας μου ενα φιλι στο μετωπο. Μπηκε στο μπανιο και βγηκε ντυμενος με τη μαυρη του φορμα και τη γκρίζα του μπλουζα, κοντομανικη και ηρθε και εκατσε απεναντι μου στη μικρη δερματινη πολυθρονα.

«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )Where stories live. Discover now