**Τα αγορια εκπληκτα κοιταξαν τα δυο κοριτσια που μολις ειχαν μπει στην αιθουσα και αμεσως αρχισαν να κατεβαινουν τα σκαλια και να κατευθήνονται προς το μέρος τους.Η Περη μολις καταλαβε το πως ο ΖΕΙΝ κοιτουσε τη Λιζ ειχε σκασει απο τη ζηλια της και ηδη σκεφτοταν πως θα την εκανε ρεζιλι.Οσο για τον ΖΕΙΝ ειχε μεινει να κοιταει χωρις να μπορει να ξεκολλησει το προσωπο του απο τη νεαρη πανεμορφη κοπελα η οποια ηταν σχεδον διπλα τους και ειχαν αρχισει ηδη να χαιρετιουνται με τα αγόρια.Εφτασε και η ωρα του ΖΕΙΝ..**
~ΜΕΡΙΑ ΛΙΖ~
Καθώς προχωρούσα ενιώθα μεγαλη αυτοπεποιθηση και δυναμη απο ολα αυτα που ειχα διαβασει στο γραμμα.Εφτασα στα αγορια τα χαιρετισα και ακουσα τρομερα σχολια.Η Κλαρ προχωρησε πρωτη να χαιρετησει τον ΖΕΙΝ και τη Περη μιας και νομιζε πως εγω δεν θα το εκανα κι ομως.ΜΕ τη σειρά μου και εγώ τους πλησίασα . Στάθηκα μπρος του ΖΕΙΝ
Ε-γεια σου ΖΕΙΝ (και το φιλησα στο μαγουλο.Εκεινη τη στιγμη ενιωσα ολοκληρο κυμα σεισμου μεσα μου!)
Ζ- εμμ..γεια *εισαι τοσοο μα τοσο ξεχωριστη και ομορφη ψελλισε για να μην το ακουσω αλλα ακουσα κατι .**
Ε- τι ειπες;(τον ρωτησα απορρημενη)
Ζ-εεε τι-τιποτα!
Έπειτα ειπα ενα γεια και στη Περη και εκατσα.Ειχα τον Ζειν ακριβως απεναντι μου και για πρωτη φορα τον ειχα πιασει να με κοιταει.Εγω απλα χαμογελουσα και απολαυμανα τη καθε στιγμη.Επιτελους ηρθε η ώρα που πηραν τα αγορια το βραβειο του;.Εκεινη τη στιγμη χειροκτροτουσα με ολη μου τη δυναμη.Ειχα συγκινηθει αλλα φυσικα δεν το εδειξα ουτε στιγμη.Ηρθαν ξαναεκατσαν και πιασαμε τη κουβεντα.Ωστοσο οι φωτογραφοι καναν κυκλους γυρω μας τραβοντας φωτογραφιες.
Σε καποια στιγμη οι Little mix επρεπε να παραδωσουν ενα βραβειο , ετσι η Περη σηκβθηκε και εφυγε ανεβαινοντας στη σκηνη.Τοτε οι φωτογραφοι μας ζητησαν να βγαλουμε μια φωτογραφια ορθιοι.Τα αγορια σηκωθηκαν αλλα εγω και η Κλαρ οχι.
λιαμ- ειι κοριτσια ελατε.
Κ-μπα..
χαρρυ-ελα τωρα , θελουμε και εσας.
Ε-εμμ αστο καλυτερα ..
Τοτε χωρις να το περιμενω ηρθε ο ΖΕΙΝ με επιασε απο το χερι και με σηκωσε και με εβαλε να στεκομαι διπλα του περνοντας το χερι του γυρω απο τη μεση μου.Ο ΛΟΥ εκανε το ιδιο και στη Κλαρ.
Εκεινη τη στιγμη ακουστηκε η φωνη του φωτογραφου να λεει "
ειστε ετοιμοι;"
Ο Ζειν μου ειπε χαμηλοφωνα Χαμογελα.!
Ε- ναι αυτο κανω.Εσυ δεν ξερω πως μπορεις και υποκρινεσαι ψευτικα χαμογελα. ειπα
Φυρισε με κοιταξε στα ματια και τον κοιταξα και εγω . Δυστυχως ομως εκεινη τη στιγμη ο φωτογραφος εβγαλε τη φωτογραφια.Στν οποια κοιτανε ολοι μπροτσα , μονο εγω και ο ΖΕΙΝ να κοιταζομαστε μεταξυ μας.
Ο φωτογραφος εφυγε αμεσως με ενα χαμογελο ευχαριστησης, σαν να λεει μπραβο μου εβγαλα λαβρακι.
Αμεσως τραβηχτηκα και εκατσα κατω.Εκατσαν και τα αγορια τα οποια δεν ειχαν καταλαβει τιποτα.Μετα απο λιγο ηρθε και η Περη.Τοτε ο εκφωνητης δηλωσε-"Για σηκωθειται για χορο." και εβαλε μια rumba.Παντα μου αρεσε ο χορος και μου αρεσει.Ειμαι και σε μια ομαδα χορου, hip-hop βεβαια αλλα και τουσ λατιν χορους τους ξερω καλα.Οπως και τη rumba.Ο Niall ειδε το χαμογελο μου αφου ακουσα τα λογια του εκφωνητη και αμεσως σηκωθηκε να με πιασει απο το χερι.Πηγαμε στο κεντρο της σαλας εκει οπυ χορευαν και αλλοι και μπηκαμε στο ρυθμο.Χορευαμε ασταματητα και παρα πολυ ωραια.
Οσο για τον ΖΕΙΝ μας κοιτουσε συνεχεια με ενα υφος ζηλιας.
Αλλα γιατι αραγε; Μηπως ο ΖΕΙΝ οντως ειχε αρχισει να νιωθει κατι για την Λιζ.Αλλα γιατι να το κρυψει.Μηπως κατι τον κραταει απο το παρελθόν;Ολα αυτα θα αποκαληφθουν αργοτερα.
YOU ARE READING
«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )
Teen Fiction''Sometimes our dreams come true, that we need to do is to believe in these'' - Elisabeth © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® A Lifelong Dream// Zayn Malik FanFiction #MariannaGiagoudaki ☑