Chapter 30

757 74 0
                                    

Το επομενο πρωι βρηκε τα 2 παιδια μαζι στο δωματιο.Ο Ζειν ξυπνιος και η νεαρη κοπελα τωρα να αρχιζει να ξυπνά.

Ζ-πως εισαι μικρη μου;
Ε-καλα,ειμαι.
Ζ-πονας καθολου;
Ε-μπα...δεν ποναω σχεδον καθολου.
Ζ-χαιρομαι!

Εκεινη τη στιγμη μπηκε μέσα ο γιατρος χαμογελαστός.

Γιατρος-λοιπον,ολα καλα;
Ε-μμ ναι γιατρε!
Γιατρος-μπραβο,χαιρομαι που το ακουω.Σε λιγο θα ερθουν οι νοσοκομες για να σου φερουν κατι να φας και να πιεις.Και στη συνεχεια θα κανουμε μια αποπηρα να σηκωθεις.

Χαμογελα σχηματιστηκαν.Ο γιατρος εφυγε και την εξοδο του ακολουθησε η εισοδος ενος νοσοκομου,και τι νοσοκομου. Εγω χαμογελασα στην εμφανηση του νεαρου κατι που ενοχλησε τον Ζειν.


Νοσοκομος-καλημερααα.Τι κανεις;
Ε-καλημερα.Καλα!
Νοσοκομος.-χμμ ωραια εγω θα σε κανω ακομα καλυτερα.Ελα ανοιξε το στομα.

Ο Ζειν σηκωθηκε νευριασμενος και ειπε.

Ζ-οχι φιλε πηγαινε αλλου να κανεις τους αλλους καλα εδω η κοπελα εχει εμενα.
Νοσοκομος.-ααα καταλαβα.Αλλα σιγα ρε φιλε και εμεις ερωτευτηκαμε αλλα δεν ζηλευαμε και ετσι.
Ζ-δεν θα σου δωσω και λογαριασμο.
Νοσοκομος-καλα καλα,ειπε και εφυγε χαμογελώντας.

Ο Ζειν γυρισε το κορμι του ολοκληρωτικα προς τα εμενα επιασε το πιρουνι με το κομματι ομελετας και το εφερε προς τα εμενα.

Ζ-ελα ανοιξε το στομα.
Ε-μα καλα γιατι δεν αφησες το παιδι να με ταισει,και δεν εμαθα και το ονομα του ρε γαμωτο!,ειπα επιτηδες για να τον πειραξω.Καθως εφαγα την πρωτη μου μπουκια και πηγαινα για τη δευτερη.
Ζ-ΤΡΩΓΕ και μη μιλας θα πνιγεις!,ειπε φανερα ενοχλημενος.

Αλλά γιατι αραγε;
Εφαγα και ηπια το χυμο μου.Κατσαμε με το Ζειν να μιλαμε ωσπου ηρθε ο γιατρος.Ωχχχ φοβομουν πολυ για αυτο που θα ακολουθουσε 

«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )Where stories live. Discover now