Εγυρε το κεφαλι της στο πλαι.Ο Ζειν αρχισε να της σηκωνει την μπλουζα ωσπου την πεταξε κατω.Επειτα υγρα φιλια αφηνε στη πλατη της και με τα δοντια του ξεκουμπωσε το σουτιεν της.Τυλιξε τα χερια του γυρω απο το στηθος της ζουλωντας το και τριβοντας τις ρογες της.Ολο αυτο εκανε τη κοπελα να ανψει ακομα περισσοτερο.Με μιας η κοπελα γυρισε μπροστα και κολλησε το στηθος της στο δικο του και αρχισε να τοβ φιλα με παθος στο στομα και στο λαιμο.Εκεινος τη σηκωσε ψηλα με αποτελεσμα να την τοποθετησει να κατσει στο παγκο και εκει αρχισε να την χουφτωνει στο κωλο απο τη πισω μερια.Ωστοσο τα κορμια τους δεν ειχαν ξεκολλησει καθολου.Η λιζ του εβγαλε τη μπλουζα και συνεχεισε τα φιλια.Ο Ζειν αρχισε να τη φιλα στο στηθος ενω εκεινη του αφηνε εντονες ροζ γρατζουνιες σττη πλατη.Εκεινος με μια αποτομη κινηση την πηρε και την ξαπλωσε πανω στο τραπεζι.Εκεθ της κατεβασε το σορτς το οποιο πεταξε κατω.Αρχισε να τη χαιδευει με δυναμη στους γλουτους και στο σημειο τη: που τωρα ηταν υγρο Της κατεβασε το μικροσκοπικο εσωρουχο και αρχισε να γλυφει τη περιοχη της.Στη συνεχεια την ετριβε και αμεσως δυο δαχτυλα μπηκαν μεσα ττης κανοντας την να βγαλει αναστεναγμους.Σηκωθηκε πιο ψηλα στο υψος του προσωπου της ενω ταυτοχρονα τα δαχτυλα του διπλασιαστηκαν,εγιναν 4.Εκεινος την φιλουσε με παθος στο στομα αναμειγνιωντας τα στοματικα τους υγρα.Επισης συνεχεισε δαγκωνοντας και ρουφωντας με δυναμη τη σαρκα του λαιμου της Λιζ.Με το αλλο του χερι με πιαζε σε ολο της το σωμα αγγιζοντας καθε σπιθαμι του κορμιου της.Εεκεινη πηρε το πανω χερι.Ανεβηκε πανω του και εκατσε ακριβως πανω στο σημειο του εσκιψε φιλώντας τον.Επιπροσθετα αρχισε να τριβει την πρησμενη περιοχη του.Με αργες αργες κινησεις ξεκουμπωσε το παντελονι και το κατεβασε.Παρατηρωντας το φουσκωμα στο μποξερακι του το εβγαλε.Αμεσως αρχισε να παιζει μαζι του,τριβωντας το πανω κατω.Μετα αρχισε να το βαζει στο στομα του γρηγορα.Εκει ο Ζειν αναβε και δεν αντεχε αλλο.Την πηρε και την εβαλε κατω.Της επιασε τα χερια κολλωντας τα πανω απο το κεφαλι της και αμεσως ανοιξε τα ποδια της και μπηκε μεσα της με δυναμη,ολο και πιο γρηγορα.Μπαινοβγαινε μεσα της με δυναμη και με γοργο ευθμο οπου τελειωσαν μαζι.Χωρις να χασει καιρο την πηρε αγκαλια και την ξαπλωσε στο καναπε.Εκατσαν ξαπλωμενοι αγκαλια.Δυο γυμνα σωματα αγκαλια που πριν απο λιγα δευτερα γιναν ενα.Που πριν απο λιγο φτασαν για ακομη μια φορα στο ζενιθ της ψυχης τους.Που για ακομη μια φορα μεσα απο την ηδονη εδειξαν το παθος που κρυβουν και οι δυο...
YOU ARE READING
«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )
Teen Fiction''Sometimes our dreams come true, that we need to do is to believe in these'' - Elisabeth © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® A Lifelong Dream// Zayn Malik FanFiction #MariannaGiagoudaki ☑