Έφυγα και κατέβηκα κάτω. Τότε είδα την Κλαρ να καθεται στο καναπε.
Ε- μπορουμε να φυγουμε;
Κ-γιατι; τι εγινε;
Ε- θα σου εξηγησω στο δρομο!
Κ- ναι παμε μα, να χαιρετισουμε πρωτα τα αγορια!
Ε-ΟΧΙ Κλαρ Παμε θα τους παρουμε τηλεφωνο μετα!
Κ-καλαα!
Αφου φυγαμε , περπατησαμε λιγο και φτάσαμε στο σπιτι της . Μπηκαμε μεσα και κατσαμε στο δωματιο της.Εντομεταξυ στη διαδρομη της είχα εξηγήσει τα παντα και πραγματικα είχε μεινει εκπληκτη με όλα αυτά! Η ωρα ειχε περασει ! Ηταν κι ολας μεσημερι.Με τα αγορια δεν ειχαμε μιλησει πολυ παραμονο 10 λεπτα στο τηλεφωνο για να τους πουμε οτι ειχαμε φυγει!
**Για τις επομενες μερες η Λιζ με την Κλαρ εχασαν καθε επαφη με τα αγορια!
Ηταν κατι που το επιδίωξε η Λιζ καθως δεν αντεχε να τον βλεπει μαζι με την αλλη!Πονουσε πολυ ...Δυο εβδομαδες τωρα και τα δυο κοριτσια εχουν μπει σε ενα ακρως απαιττητικο προγραμμα καθως θα παιξουν τελικο στο μπασκετ για το κυπελο και ειναι πολυ καλες μπασκετμπολιστριες κυριως η Λιζ!
Αυτες τις μερες το μονο που καναν ηταν να προπονουνται συνεχεια.
Ειχαν 7-8 ωρες προπονηση την ημερα . Οσο κουραστικο και να ακουγεται για τη Λιζ ηταν η μονη σωτηρια της.**
ΜΕΡΙΑ ΛΙΖ!
Αυτες τις δυο εβδομαδες το εχω ριξει στη προπονηση.Δεν λεω πως δεν κουραζομαι μα για μενα ειναι μια τεραστια σωτηρια διοτι δεν σκεφτομαι ή μαλλον δεν ΤΟΝ σκεφτομαι. Και καθε φορα ππου παει το μυαλο μου εκει νευριαζω και συνεχιζω τη προπονηση με περισσοτερο νευρο!
Σημερα Παρασκευη και την Κυριακη παιζουμε!
Η ψυχολογια μου δεν μπορω να πω οτι εινια ανεβασμενη γιατην ακριβεια προσπαθω να μην νιωθω κατι που ειναι ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ!
Τελος παντων αυριο Σαββατο δεν εχουμε προπονηση και σημερα θα μας αφησει πιο νωρις.
Αφου τελειωσαμε τη προπονηση βγηκαμε με τη Κλαρ για φαγητο , φαγαμε και γυρισαμε σπιτι μου . Ειπαμε να κατσει να κοιμηθει εκει οπως και εγινε!
Το επομενο πρωι εφυγε σχετικα νωρις γιατι ειχε μαθημα.Εχουμε χασει αρκετη υλη απο το σχολειο αυτες τις εβδομαδες διοτι δεν πηγαμε καθολου αλλα για μενα δεν ανησυχω , τα πιανω ευκολα! Ετσι ειπα να βαλω κατι πανω μου και να βγω για καμια βολτα με το σκυλακι μου!Ανεβηκα πανω πληθηκα και εψαξα για το τι ρουχα να βαλω!Δεν δυσκολευτηκα πολυ.Εκανα μια μεγαλη βολτα και πλεον ειχε μεσημεριασει.Πηγα σπιτι και εκει βρηκα την Κλαρ.Κατσαμε πανω στη βεραντα αλλα η Κλαρ επρεπε να φυγει.Ειχε ραντεβου με το γιατρο ! Την φιλησα και εφυγε!Κατα τις 3 χτυπησε το κινητο μου
Ε- ναι
(τηλ)-ελα Λιζ ο ΛΙΑΜ ειμαι τι κανεις;
Ε- αα γεια σου ΛΙΑΜ καλα εσεις;
Λ-μια χαρα κι εμεις.Ξερεις σημερα ειναι η απονομη των βραβειων και να αν θες και εσυ θα θελαμε να ερθεις μαζι μας .
Ε- χαχαχχαχ πλακα κανεις τωρα;
Λ- οχι ρε σοβαρα μιλαω.Παρε και την Κλαρ αμα θελεις!
Ε-αληθεια λες;
Λ- φυσικα θα σου στειλουμε αυτοκινητο να σας παρει απο το σπιτι σου.Κατά της 8 είναι καλά;
Ε- μαα ναι φυσικα!
Κλείσαμε το τηλ. και αμεσως μπηκα φβ γιατι δεν μου το σηκωνε η Κλαρ το κινητο και ειπα μηπως ειναι μεσα στο φβ να της πω τα νεα!
YOU ARE READING
«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )
Teen Fiction''Sometimes our dreams come true, that we need to do is to believe in these'' - Elisabeth © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® A Lifelong Dream// Zayn Malik FanFiction #MariannaGiagoudaki ☑