Άνοιξε την πόρτα και αντικρισε τη ομορφη κοπελα να έχει κλείσει τα ματια πράγμα που σημαίνει πως κοιμάται.
Χαμογέλσαε δείχνοντας την ικανοποιηση στο προσωπο του.
Έκατσε στην πολυθρονα απέναντι απο το κρεβάτι και παρατηρούσε τη Λιζ να κοιμάται.
Ήταν τόσο ομορφη,που ο Ζειν δεν μπορουσε να ξεκολλήσει το βλέμμα του απο πάνω της και δεν μπορουσε να ξεσχηματίσει το χαμογελο απο τα χειλια του!
Η Λιζ άρχισε να κρυωνει και να μαζέυει τα χέρια της ωστε να ζεσταθει.
Ο Ζέιν κατάλαβε τι ηθελε να πετυχει η κοπελα και έτσι την πλησίασε εσκιψε από πάνω της και τη σκέπασε με μια κουβέρτα.
Η Λιζ εκείνη τη στιγμη ξύπνησε.Ο Ζειν κοιτουσε χαμηλα αλλα εστανθηκε τη κοπέλα να ξυπνα και σήκωσε το βλέμμα του.
Τότε τα προσωπα τους συναντηθηκαν.
Ηταν μια στιγμη απολυτης γαλήνης και ηρεμιας.
Ενιωθαν και οι δυο τοσο ασφαλης.
Ακόμη και ο Ζειν ενιωθε ζεστασια με τη παρουσια της.
Για κάποια λέπτα τα βλέμματα τους δε λέγαν να ξεκολλησουν.
Ηταν μια απο της πιο υπεροχες στιγμες τους.
Ή μαλλον η καλητερη τους.
Ο Ζειν κοσμισε τα κατακοκκινα του χειλη με ενα ακομα χαμογελο.Η Λιζ ανταπεδωσε αμέσως.
Η Λιζ ηταν αρκετα κουρασμενη ετσι το βραδυ τους δεν κράτησε πολυ.
Το επομενο πρωι ήρθε σχετικα γρηγορα.
Ο ηλιος είχε εισβαλλει στο δωμάτιο στο οποιο τα 2 παιδια κοιμοντουσαν , κοιμοντουσαν ΜΑΖΙ.
Περιεργο αλλα ναι ηταν μαζι.
Μπορει μερικες να θεωρησετε οτι ειχε ηδη αρχισει ενας μεγαλος ερωτας..και μια δυνατη σχεση!
Οχι, ερωτας μπορει αλλα σχέση οχι.
Ο Ζειν σε καμια περιπτωση δεν ηταν ετοιμος ακομα για κατι τετοιο
και η νεαρη κοπελα αισθανοταν ανικανη να του προσφερει αγαπη ετσι καθηλωμενη σε μια καρεκλα.
Ουσιαστικα το τι ειναι αναπηρη δεν εχει τοσο σχεση και εμεις θα το θεωρησουμε υπερβολικο μα για καποιον που το ζει ειναι πολυ δυσκολο...Ο Ζειν σηκωθηκε πρωτος κατεβηκε κάτω και το πρωτο πράγμα που έκανε ήταν να ανοιξει τα παράθυρα να αεριστει το σπίτι.
Αργότερα πηγε στη κουζινα και εβαλε τη καφετιερα να φτιάξει καφε.
Αμέσως επιασε το ψμι και το εκοψε σε μικρες φετες τις οποιες τις εψησε στη τοστιερα.Επειτα αλειψα τις μισες με μελι και τις αλλες με μαρμελαδα φραουλο.
Σε ενα ποτηρι εβαλε γαλα και σε αλλα δυο χυμο.
Αφου εβαλε και τον καφε σε μια γκριζα κουπα τα τοποθετησε ολα σε ενα μεγαλο δισκο και ηρθε στο δωματιο.
Εγω ειχα ανασηκωθει και πλεον καθομουν σκεπασμενη απο τη μεση και κατω. Μπηκε μεσα χαριζοντας μου ενα ακομα ζεστο χαμογελο.Εγω φυσικα και ανταπεδωσα.
Ηρθε εκατσε διπλα μου και τοποθετησε το δισκο στα ποδια μου.Πηρε την κουπα του και την εβαλε στο κομοδινο.
Μου προσφερε το ποτηρι με το γαλα.
Ζ- οριστε,παρε!
Ε- τι γαλα θα πιω;
Ζ- φυσικα γιατι τι αλλο θες.Σου εχω και χυμο αλλα μετα το γαλα.
Ε- εεεε ναι καλος ο χυμος αλλα υπαρχει και κατι που λεγεται καφες.
Ζ-ναι το ξερω σαν αυτο εδω ,ειπε δειχνοντας μου την κουπα του απο την οποια βγαιναν καπνοι απο το ζεστο καφε απλωνοντας τη μυρωδια του σε ολο το δωματιο.
Ε- ναιι ωραια γιατι δε μου βαλες καφε και μου βαλες γαλα;
Ζ- εισαι μικρη ακομα για καφεδες γλυκια μου!
Ε- δεν νομιζω!Θελω καφε και το γαλα παρτο απο εδω βρωμαει.
Ζ- Καφε δεν πινεις.Τελος.Και πιεστε το τωρα γιατι θελεις δυναμεις.
Ε- ναι καλα εγω αυτο το πραγμα δεν το βαζω στο στομα μου.
Ζ- χα χα νομιζεις..
Ε- ναι καλα εγω ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΝΩ ΤΕΡΜΕ !
Ζ-αληθεια;
Ε-ναι!
Ζ-σιγουρα;
Ε- ναι!
Ζ- εισαι βεβαιη;
Ε τι θα γινει την κολοκυθια θα παιξουμε;
Ζ- τι εγινε νευριασαμε..;
Ε- μπαα γιατι το λες αυτο..;
Είπα και γυρισα το κεφαλι μου απο την αλλη.Με πλησιασε και με φιλησε στο μαγουλο.Εγω παραξενευτηκα αλλα δεν γυρισα το κεφαλι μου.
Ζ-σου αρεσε;, με ρωτησα προκλητικα.
Εγω γυρισα το κεφαλι και ανοιξα το στομα μου για να απαντησω. Πριν προλαβω ομως να βγαλω λεξη ο Ζειν εβαλε στο στομα μου το ποτηρι με το γαλα χυνωντας το στο στομα μου.
Δεν μπορεσαα να τραβηχτω αρχικα γιατι θα τα καναμε χαλια και δευτερον με κρατουσε απο το σβερκο.
Αφου τελειωσε. Τραβηξε το ποτηρι απο το στομα μου αφηνοντας μου ενα μουστακι απο γαλα.
Ε- καλαα ποσο χαζος εισαι γιατι το εκανες αυτο!Αφου σου ειπα δε μου αρεσει.!
Ζ- σιγα μωρε γιατι επαθες κατι;
Ε-ΠΑΡΑΤΑ ΜΕ!
Είπα και ξαναγυρισα το κεφαλι μου!
Ζ- τι εγινε θυμωσες;
Ε-...
Ζ- καλα θα σου περασει!
Ε-...
Ζ- καλα...
Για κανα 15 λεπτο δεν του μιλουσα και ουτε τον κοιτουσα!Οσο εκεινος χαλαρος επινε τον καφε του.
Ζ- τι θα γινει τωρα δεν θα μου μιλας;
Ε- ..
Ζ- αα ωστε ετσι εε;
Ειπε και αρχισε να με γαργαλαει.
Ε-ΧΑΧΑΧΑΧ νταξει φτανει.
Ζ- ωπ τι εγινε μας μιλας;
Ε-...
Ζ- θες να ξανααρχισω;
Ε- οχι νταξει!
Ζ- εε τοτε μιλα μου!
Ε- δεν νομιζω να παθεις και κατι αμα δε σου μιλαω!
Ζ- γιατι πρεπει να παθω κατι;
Ε-...οχι δεν ενοουσα αυτο!
Ζ- και τι ενοουσες;
Ε- τιποτα αστο..
Ζ- να σου πω θα μου κρατας μουτρα για πολυ ακομα;
Ε- εξαρταται.
Ζ- απο τι;
Ε- απο το αν θα με πας κατω.
Ζ- μου αρεσει που μου βαζεις δυσκολα.
Ε- χαχαχ ακομα δεν εχεις δει τιποτα!
Ζ- σιγα...
Ε- χμμ...τι λες παμε;
Ζ- αντε παμε.
Είπε και με πηρε στη αγκαλια του.
ESTÁS LEYENDO
«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )
Novela Juvenil''Sometimes our dreams come true, that we need to do is to believe in these'' - Elisabeth © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® A Lifelong Dream// Zayn Malik FanFiction #MariannaGiagoudaki ☑