Το επόμενο πρωι πρωτος ανοιξε τα μάτια του ο Ζειν.
Γυρισε το κεφαλι του καταρχην για να ελενξει το χωρο και το βλέμμα του αμέσως επεσε πανω στην νεαρη Λιζ η οποια κοιμόταν ακομα.
Η Λιζ βρισκοταν στην αγκαλια του με το προσωπο της προς τον Ζειν.Εκεινος αφου αντικρισε το υπεροχο προσωπο της Λιζ ενα χαμογελο σχηματιστηκε στα χειλη του το οποιο δεν αρχισε να γινει διαπλατο μολις καταλαβε τι ειχε συμβει αναμεσα τους.
Επιτελους μετα απο τοσο καιρο αυτο που θελαν και οι δυο ειχε γινει.
Μέσα σε ενα βραδυ γεματο παθος τα δυο σωματα τους εγιναν ενα.Ο ενας περασε στον αλλον τη μαγεια του παθους και της ευχαριστησης.Περασαν ενα αξεχαστο βραδυ.
Ηταν τοσο εκπληκτικο ολο αυτο που μολις ειχε συμβει,για τον καθενα ξεχωριστα.
Ο Ζειν ποτε αλλοτε δεν ειχε παραδοθει ετσι στην ομορφη μιας κοπελας.
Και η Λιζ ποτε αλλοτε δεν ειχε αφεθει ετσι σε κανεναν.Και στο κάτω κατω για τη Λιζ αυτο ηταν ενα μερος του ονειρου της .Οχι ακριβως βεβαια αλλα ηταν ενα συμπληρωμα.
Το πραγματικο της ονειρο ηταν να τον εχει δικο της ,να ακουσει αυτο το ΣΑΓΑΠΩ.Να νιωσει τη καρδια του δικη της ΜΟΝΟ δικη της.Φυσικα και για τους δυο αυτο το βραδυ ηταν σαν το πρωτο βραδυ του καθενος.Αυτη το εκλεπτυσμενο συναισθημα επικρατουσε ,της πρωτης φορας!
Ο Ζειν την κοιταξε ακομα δυο-τρεις φορες με το χαμογελο χωρις να αποχωρει.
Την κοιτουσε με μια νοσταλγια,με μια αγαπη,με ενα παθος,με μια τρυφεροτητα.
Η Λιζ του ειχε κανει τρομερη ζημια!
Με πολυ προσοχη τραβηξε το χερι του απο το σβερκο της Λιζ και στη συνεχεια σηκωθηκε προσπαθωντας να μην τραβηξει τα σκεπασματα.Φυσικα απετυχε.
Καθως σηκωθηκε τα τραβηξε αφηνοντας τη γυμνια της κοπελας να φανει.Με την εικονα αυτη ενα ακομα πιο πονηρο χαμογελο ,αυτη τη φορα, ξεπηδησε στα χειλη του.
Τη σκεπασε για να μην κρυωσει και μπηκε στο μπανιο.
Εκει αφου κατουρισε(συγγνωμη αλλα ως συνηθως το πρωι κατουραμε.Αν δεν σας αρεσε ο τροπος αλλαξτε τον;Ρ)
Εριξε νερο στο προσωπο του και αμεσως τα ματια του καρφωθηκαν στην αντανακλαση του στο καθρεφτη.Ειδικοτερα στα μωβ σημαδια που ειχε στο λαιμο του.
YOU ARE READING
«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )
Teen Fiction''Sometimes our dreams come true, that we need to do is to believe in these'' - Elisabeth © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® A Lifelong Dream// Zayn Malik FanFiction #MariannaGiagoudaki ☑