Chapter 31

757 71 0
                                    

Ο γιατρος ηρθε.Ελεγξε τη δωση οξυγονου και πηρε απο πανω μου τον ορο.
Αρχισε σιγα σιγα να σηκωνει το σωμα μου προς τα μπροστα.με αργες κινησεις και παλι πισω.Στην αρχη ένιωσα τσιμπηματα μα αργοτερα πηγαν κάπως καλυτερα.Στη συνεχεια θα γινοταν το μεγαλο βημα , να προσπαθησω να σηκωθω.

Γιατρος-θα στηριχτεις ολοκληρωτικια πανω μου και με το που νιωσεις εστο και ελαχιστο πονο καθεσαι αμεσως.
Ε-ναι..

Στηριξα το βαρος μου πανω του και επειτα αρχισα να σηκωνω το σωμα μου αργα αργα.
Πριν ισιωσω τη πλατη μου αρχισα να νιωθω ενοχλησεις.Ετσι αμεσως εκαατσα απογοητευμενη.

Γιατρος-μην απογοητευεσαι ειναι πρωτη φορα.Αλλα το καλο ειναι οτι μπορεις να νιωσεις τα ποδια σου.
Ε-...ναιι
Ζ-γιατρε μηπως μπορω να τη βοηθεισω εγω?
Γιατρος-κοιτα εγω ετσι κι αλλιως πρεπει να φυγω αλλα μου φαινεται πως δεν θα χρειαστει να ερθω ξανα γιατι μαλλον την αφηνω σε τελεια χερια.,ειπε και χαμογελασε κοιτωντας μια εμενα και μια τον Ζειν.
Λοιπον,θα τη σηκωνεις ετσι..

Συνεχεισε ο γιατρος να εξηγει στο Ζειν πως να με βοηθήσει.
Ο γιατρος εφυγε.Ο Ζειν και εγω αρχισαμε.

Ζ-ελα στηριξου και παμε.
Ε-αντε να δουμε!

Στην αρχη ηταν δυσκολο αλλα με τοσες φορες που το καναμε το πετυχαμε . ΝΑΙ το πετυχαμε.Σταθηκα στα ποδια μου!Ηταν τρομερο αυτο για μενα!
Με τον ενθουσιασμο μας δεν μειναμε σε αυτα που μας ειχε πει ο γιατρος και αρχισαμε να κανουμε βηματα.
Ναι,επιτελους ναι! Μετα απο ολο αυτο το μαρτυριο ναι τα καταφερα,και οχι μονη.Ο Ζειν ηταν αυτος που με εκανε καλα...
Με εκανε να νιωσω ασφαλεια , ζεστα διπλα του.Τον εμπιστεύτηκα και αφησα τον εαυτο μου στα χερια του και να τα αποτελεσματα.Βεβαια δεν μπορουσα να περπατησω τελειως αλλα μπορουσα να σταθω και να κανω μεχρι και 2-3 βηματα μονη μου.
Μετα απο πολυ ωρα δουλεια κατσαμε να ξεκουραστω.

Ημουν τοσο μα τοσο χαρουμενη,επιτελους....!

**Ο Ζειν εκανε αυτο που του ειχε πει ο γιατρος,εδειξε ΑΓΑΠΗ.
Αυτο δεν το εκανε απο υποχρεωση η απο κατι τετοιο αλλα το ηθελε , ολο του το ειναι ηθελε να ξαναδει τη κοπελα καλα.
Η αγαπη του βγηκε απο μεσα του , ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ!**

«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )Where stories live. Discover now