Chapter 51

650 51 0
                                    

 Ο Ζειν τη σηκωσε στην αγκαλια του και τη πηγε στο κρεβατι.Εκει τη σκεπασε και της ψυθιρησε στο αυτι "θα επανορθωσω στο υποσχομαι!" Επειτα ενα φιλι εκλεισε αυτη τη σκηνη.Ο Ζειν μετα απο αυτο χαθηκε απο το οπτικο της πεδιι.Η Λιζ προσπαθησε να χαλαρωσει.Μεσα σε λιγα λεπτα τα ματια της νεαρης κοπελας ειχαν κλεισει παραδινοντας τον εαυτο της στον θεο Υπνο!Ωστοσο ο Ζειν κατω,με ενα τσιγαρο στο χερι και ενα μπουκαλι ουισκι να κανε μαζι τα σωθικα του.Το σαλονι γεματο καπνους.Ο Ζειν με το βλεμμα στο κενο σκεφτοταν τι στο καλο ειχε κανει;Πως αφησε τοον εαυτο του να το κανει;Μετα απο αυτο αρχισε να ξαναμισει τον Ζειν!Δεν μπορουσε να το χωνεψει!Τοτε στο μυαλο του ηρθε ο λογος που τον εκανε να ξεσπασει ετσι.Η Περη!Αυτη η σκυλα που μονο το κακο του θελει.Εκεθνη οφειλεται στη σημερινη του εξαφανιση.Για να καταλαβετε ο Ζειν ειχε βγει το πρωι για τζοκινγκ μα "τυχαια" η Περη ηταν εξω απο το σπιτι του εκει αρχισε να του μιλα.Να τον κατηγορει και να τον λεει ανανδρο και κατι που εριξε το ηθικο του Ζειν πως δε τιμα αυτα που εχει στα παντελονια του. "ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΙΣΙΟΣ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΗΜΕΝΗ ΤΗ ΚΟΠΕΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ,ΤΗΝ ΠΗΔΑΣ ΟΠΟΤΕ ΣΟΥ ΕΡΘΕΙ.ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΧΑΖΗ ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΣΕ ΑΝΕΧΕΤΑΙ.ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΣΑΙ!" Καπως ετσι ολο το πρωι η Περη τον ελουσε κανονικα με τετοια ωραια πραγματα.Ετσι ο Ζειν πηγε εκει στην ακρη,που μετα απο αυτο το ΤΙΠΟΤΑ να κατσει να σκεφτει.Μια ολοκληρη μερα του πηρε και παλι δε μπορουσε να ξεκαθαρισει μεσα του.Το μονο σιγουρο ηταν πως ΔΕΝ ηθελε το κακο της Λιζ.Ετσι η αποφφαση που πηρε ειναι να την αφησει να φυγει μακρια του.Μα τα σχεδια του αλλαξαν οταν με τα ματια της καρδιας του αυτη τη φορα καταφερε να δει το ΠΟΣΟ τον αγαπαει και τον νοιαζεται η Λιζ!Περισσοτερο απο καθε αλλον.Ετσι οπως μονο η μητερα του καταφερε να τον αγαπησει πριν...πριν της κανει κακο.Πριν την εξαφανισει.Τωρα ομως τηθεται το ερωτημα,μηπως πληγωσει τελικα τη Λιζ μηπως πρεπει να τη διωξει πριν τα χειροτερα; Ειναι μπερδεμενος αλλα η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΟΥ για τη Λιζ τον ξεπερνα και δε θα την αφησει!Μηπως ομως η ζωη ηρθε η ωρα να τον εκδικηθει;Να του παρει πτι καποτε πηρε και εκεινος απο τους αλλους;Μηπως ηταν της μοιρας γραφτο να παρει τα σμαραγδια απο τις καρδιες των αλλων γιατι τωρα που βρηκε και εκεινος το δικο του θα το χασει; Ολα ενα τεραστιο ερωτηματικο!Βλεποντας τον εαυτο του να χανετε πηρε δυναμη.Με μιας εφυγε απο το σπιτι Μπηκε στο αυτοκινητο με μονο προορισμο το σπιτι της Περη!

«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )Where stories live. Discover now