Εκείνος δεν σταμάτησε παρα το βογκητο της κοπελας.
Ε-ΖΕΙΝ ΣΤΑΜΑΤ ΤΩΡΑ!ΤΙ ΚΝΕΙΣ;
Είπε η Λιζ μα ο Ζειν εκεινη τη στιγμη της δαγκωνε το λαιμο και προχωρουσε προς το στηθος.
Με μιας της εσκισε τη μπλουζα και την πεταξε στην αλλη ακρη του δωματιου.
Ωστοσο η Λιζ συνεχεισε να φωναζει εκεινος τη φιλουσε με δυναμη σε ολο της το σωμα της εβγαλε το παντελονι και τα εσωρουχα και τη πεταξε στο κρεβατι.
Εκει αρχισε να τη γλυφει σε ολο της το σωμα.Η κοπελα παρολα αυτα δεν είχε σταματήσει το κλαμα.
Ο Ζειν ηταν αρκετα βιαιος και ορμητικος.Οχι απο παθος...απο κατι αλλο που η Λιζ δεν μπορουσε να καταλάβει.
Φταιει το παρελθόν φταινε ολα αυτ που συνεβησαν σημερα παντως το ΘΥΜΑ που πραγματικα δεν εφταιγε σε τιποτα ηταν η Λιζ η οποια την πληρωνει ασχημα..
Τωρα θα αναρωτηθειτε ασχημα ειναι να κανεις ερωτα με τον ανθρωπο σου.
Οχι προς θεου.Μα ειναι ασχημο να νιωθεις να σε χρεισημοποιει για να ξεδωσει.
Δεν εισαι αντικειμενο του σεξ για να ξεσπαει ο
αλλος πανω σου.
Και ολο αυτο εινια και
ακρως υποτιμητικο.
Ο Ζειν συνεχεισε να αφηνει εντονα σημαδια στο σωμα της Λιζ.
Εβγαλε τη μπλουζα του και το παντελονι του και συνεχεισε και τη φιλα.
Στη συνεχεια με τα χερια του εσπρωξε το κορμι της κοπελας προς τα κατω ετσι ωστε το προσωπο της να ειναι στο υψος του σημειου του.Την εριξε απο πανω του και την αναγκασε να το μπαινοβγαζει στο στομα της.
Η κοπελα απλα υπακουε με δακρυα να κυλουν στο προσωπο της.
Ο Ζειν αμεσως την εφερε απο κατω και αρχισε να μπαινοβγαινει μεσα της σα μανιασμενος.Σα να ηθελε να παρει εκδικηση να αποδείξει κατι.Οχι στη Λιζ μα στον εαυτο του.
Αφου τελειωσε επεσε διπλα στο τρομοκρατημενο σωμα της κοπελας .
Η Λιζ μολις καταφερε να ελεχξει της ανάσες της πεταχτηκε ορθια και αρχισε να τρεχει γυμνη.Βγηκε απο το δωματιο και αρχισε ν τρέχει προς τα σκαλια εκει το χερι του Ζειν τη σταματησε.
Ο Ζειν φανερα μετανιωμενος για ολα αυτο που ειχε κανει,προσπαθουσε την ηρεμησε.Να ηρεμησει τη κοπελα που μολις πριν απο λιγο εκανα να αισθανεται ΛΙΓΗ!
Η Λιζ επεσε κατω προσπαθώντας να ελευθερωθεί απο τα χερια του Ζειν.
Ματαια.
Εκλαιγε εκλαιγε ακομα πιο πολυ.
Καθε της δακρυ μια μαχαιρια στη καρδια του Ζειν Δεν αντεξε αλλο την αφησε ελευθερη.Εκινη αμεσως μαζεψε τα ποδια της προς το στηθος και κολλησε τη πλατη της στο παγωμενο τοιχο.
Εσκυψε το κεφαλι και το κλαμα πιο βαρυ.
Ζ-σε παρακαλω,χτυπα με μα σταματα να κλαις.
Τοτε η κοπελα ανασηκωσε το κατακοκκινο βλεμμα της αντικριζωντας τον Ζειν προσωπο με πρωσπο διχως να φοβαται.
Ε-πριν απο λιγο με εκανες να νιωθω κενη και τωρα τι ...ενδιαφερεσαι;
Ζ-δεν σταμτησα ποτε να ενδιαφερομαι!
Ε-το καταλαβα.
Ζ-σε παρακαλω ας το ξεχασουμε...
Ε-οχι,αυτο ποτε!Μπορει να σε συγχωρεσω μα να το ξεχασω ποτε!
Ζ-.....
**
Πως μπορω και του μιαλω ετσι αφου δεν το αντεχω.....!
Ετσι μη μπορωντας να κρατηθω.Χηθηκα στην αγκαλια του!
Ε-σαγαπω!
Ζ-....
Ε-πες κατι..
Ζ- ΣΥΓΓΝΩΜΗ!
Ε-...
Με το χερι του τραβηξε το προσωπο μου ετσι ωστε να βρισκομαστε προσωπο με προσωπο και μου εδωσε ενα γλυκο φιλι....
YOU ARE READING
«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )
Teen Fiction''Sometimes our dreams come true, that we need to do is to believe in these'' - Elisabeth © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® A Lifelong Dream// Zayn Malik FanFiction #MariannaGiagoudaki ☑