Κοιταξαν δυο τρεις φορες ,δεξια αριστερα για να εντοπισουν ενα καλο σημειο για να κατσουν.Τοτε ομοφωνα αποφασισαν να κατσουν στο γωνιακο τραπεζι διπλα στη ττζαμαρια για να μπορουν να εχουν οπτικη προσβαση στο εξω κοσμο.Εκατσαν βολευοντας το κορμι τους στις αναπαυτικες πολυθρονες.Η Λιζ καθοταν σε σημειο τετοιο οπου οι ηλιαχτιδες του ηλιου εσκαγαν στο προσωπο της μεταμορφωνοντας το χρωμα τον ματιων της απο μελι σε πρασινο χρυσαφι.Αυτο το παρατηρησε αμεσως ο Ζειν και τον ειχε εντυπωσιασει ιδιαιτερα.Η Λιζ κοιτουσε εξω και μετα επιασε δτα χερια της τον καταλογο να δει τι εχει.Στη συνεχεια εγινε αντιλυπτο απο τη νεαρη κοπελα το εντονο βλεμμα του Ζειν να την καρφωνει με τα δικα του μελια ματια. "μπορεις σε παρακαλω πολυ να μην με κοιτας ετσι με κΝεις να αισθανομαι αβολα." του ειπα και ααρχισα να σηκωνω το βλεμμα μου προς τα εκεινον και αφησα το αριστερο μου χερι πανω στο τραπεζι.Τοτε ο Ζειν με το δεξι του χερι επιασε το δικο μου χαιδευοντας το και με το αλλο του χερι με αγγιζε στο μαωουλο ,τρυφερα. "δεν μπορω εισαι τοσο ομορφη και ξεχωριστη!" απαντησε εκειβος. Ειχα μεινει στη κυριολεξια πως γινεται να μου τα λεει ολα αυτα αφου καποτε....Ξεφυγα λιγο απο τις σκεψεις μου και του ειπα "πως εγινε αυτο;" "ποιο αυτο;"με ρωτησε περιεργος ο Ζειν Εγω του απαντησα "λεω πως και λες καλα λογια για μενα και εισαι μες τις γλυκες" Ο Ζειν χαμογελασε , "παβτα ετσι ημουν απλα περιμενα τον καταλληλο ανθρωπο να τα πω" απαντησ με αισθησιακη φωνη.Πριν προλαβω να απαντησω ηρθε η σερβιτορα η οποια δεν ειχε παρει τα ματια της απο πανω του κατι που καταλαβα απο τη πρωτη στιγμη αλλα ηλπιζα να μην ερθει να μας παρει αυτη παραγγελια να ομως που ηρθεε!
YOU ARE READING
«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )
Teen Fiction''Sometimes our dreams come true, that we need to do is to believe in these'' - Elisabeth © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® A Lifelong Dream// Zayn Malik FanFiction #MariannaGiagoudaki ☑