Chapter 8

961 82 1
                                    

το δωματιο αυτο ειχε δυο μονα κρεβατια,και η μονη πηγη φωτος ηταν το σπασμενο παραθυρο.Εκατσα στο ενα απο τα δυο κρεβατια και αρχισα να κλαιω.Μετα απο περιπου ΜΙΣΗ ωρα κλαμα δεν ειχα αλλες δυναμεις και ξαπλωσα το σωμα μου πισω. Εκει με πηρε ο υπνος. - Ξαφνικα ενα δυνατος θρομβος με εκανε να ξυπνησω .Σηκωθηκα και αντικρισα τον ΖΕΙΝ στο διπλανο κρεβατι να με κοιταει.Πριν προλαβω να σηκωσω το κορμι μου ο ΖΕΙΝ ειχε ηδη βρεθει απο πανω μου σε αποσταση που να νιωθω τη ζεστασια του,πανω μου προκαλωντας μου ανατριχιλα.Αμεσως αρχισε να με φιλα με πολυ παθος και δυναμη στο στομα και αργοτερα στο λαιμο,αφηνοντας μου σημαδια. Μου εβγαλε τη μπλουζα και το παντελονι με τρομερη ταχυτητα και αρχισε να ταξιδευει με τη γλωσσα του και για συνοδους τα χερια του αε ολο μου το σωμα ,χαιδευοντας καθε ψυθαμι του κορμιου μου! Κολλησε το σωμα του ακομα πιο πολυ στο δικο μου με αποτελεσμα να νιωθω ενα εντονο φουσκωμα να ακουμπαει στο σημειο μου μεσα απο,το τζιν του Ετσι με μεγαλη τεχνικη του εβγαλα το πεντελονι και εβαλα το χερι μου μεσα απο το παντελονι και αρχισα να τριβη το πεος του.Εκεινος σταματησε για λιγο το φιλι μας κοιταξε προς τα κατω μετα με καρφωσε στα ματια .Μου ξεκουμπωσε το σουτιεν και με τα σουμερα του χειλια ρουφαγε το στηθος μου και μετα για ακομη μια φορα μου χαρισε ενα ΑΚΡΟΣ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟ ΦΙΛΙ .Με το χερι του ετριψε το σημειο μου το οποιο ηταν υγρι.Αυτο του εδωσε θαρρος να συνεχισει και ετσι εβαλε ενα και δυο δαχτυλα μεσα μου.Επειδη φανταστηκε οτι,θα ημουν παρθενα;Ρ πηγαινε στη αρψη σιγα αλλα δεν αρχισε να επιταχυνει την ταχυτητα του. Εγω μην αντεχοντας αλλο αυτο το βασανισμα ηδονης...εβγαλα το πεος του απο το μποξερακι και του εδωσα κινητρο να μπει μεσα μου κατι που δεν εκανε εξ αρχης. Ηθελε να με βασανισει και γιαυτος ετριβε με το εργαλειο του το σημειο V μου πραγμα που με εκανε να φτανω σε ενα επικινδυνο σημειο. "ελα ΖΕΙΝ καντο ,ελα μην με βασανιζεις εστι.' του ειπα και εκλεισα τα ματια μου Τοτε εκεινος χαμογελασε πονηρα και τι ΕΚΑΝΕ! Μπαινοβγαινε μεσα μου τωρα ημουν σιγουρη οτι ειχα φτασει στο απογειωμα του παθους. Και ακομα πιο υπεροχο ηταν οτι ολο,αυτο μου το εκανρ ο ΖΕΙΝ ο πρωτος μου ερωτας.Αφου τελειωσαμε με πηρε στη αγκαλια του και κλεισαμε τα ματια.- Για ακομη μια φορα ενας δυνατος θορυβος με ξυπνησε απο ττον υπνο μου και τοτε.......ΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ .ΑΦΟΥ ...... αχχχ δεν ειμαι καλα σκεφτηκα και χωρις δευτερη σκεψη πηγα στο παραθυρο να παρω αερα γυρισα κοιταξα μια τελευταια φορα το κρεβατι μου και το διπλα στο οποιο ηταν ο ΖΕΙΝ και αναστεναξα στεναχωρα. "ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΕ ΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙΣ ΕΤΣΙ " ψελλισα.Δεν μπορουσα ν πιστωψω πως ολα ολα ηταν ενα ονειρο.....

«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )Where stories live. Discover now