Η ώρα ειχε περασει και ειχε παει 4:30 και ο Ζειν αφαντος.Εκατο κλησεις και σε καμια δεν ειχε απαντησει.
3μυνηματα του ειχα στείλει και πάλι κανένα σημαδι.
Τώρα ειχα αρχίσει να ανησυχώ πραγματικά!
Δεν ήξερα τι να εκανα που να τρεξω να ψάξω.
Το μονο που μπορουσα να κανω είνια να πάρω τηλέφωνο τα παιδια κατι που έκανα μα ουτε αυτοι ηξεραν που ηταν.
Ειχα πελαγώσει!Ηταν πραγματικα τρομακτικη αυτη η πολυωρη απουσία του.
Η ωρα,πλέον 5:00 και ηδη ειχα αρχισει.Ετσι εστειλα μυνημα στη Κλαρ οτι θα αρχισω λιγο.
Ανεβηκα πανω φορεσα το μαυρο μου κολλητο τζιν και ενα ασπρο τιραντακι.Επιασα τα μαλλια μου ενα απλο κοτσο πηρα τη ζακετα μου το κινητο μου και εφυγα.
Μετα απο 20 λεπτα διαδρομης επιτελους εφτασα στη καφετερια που ειχαμε ραντεβου.Ενιωθα πολυ περιεργα.Αρχικα μετα απο τοσο καιρο ξαναπηγαινα εξω απο το γηπεδο οπου εχω περασει τοσο πολλα.Θα ξαναδω τη Κλαρ και φυσικα ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΖΕΙΝ!
Κ-επιτελους!Τι κανεις,ειπε φιλώντας με σταυρωτα!
Ε-εμμμ..νταξη καλα!εσυ για πες μου!
Κ-ναιι,εινια λιγο περιπλοκη κατασταση μα πρεπει να στη πω καθως σε αφορα.
Ε-εμενα;πως;
Κ-περιμενε να ακουσεις και μετα...Λοιπον,ο Νικ ως γνωστον ηταν πολυ καλος σου φιλος.Μετα τα εφτιαξε μαζι μου και ηταν συνεχεια μαζι μας!Μετα το ατυχημα σου ειδε οτι εσυ εξαφανιστηκες με το Ζειν και τοτε αρχισαν ολα!Ποτα,κακοκεφια,ιδιοτροπια,μου φεροταν απαισια.Καπνιζε και γενικα δεν μιλιοταν.Μια μερα δεν αντεξα αλλο αυτη τη κατασταση και ξεσπασα και εγω και τοτε γυρισε κι μου τα ειπε ολα!
Ε-ποια ολα;
Κ-να οτι ηταν μαζι μου μονο και μονο για να σου κινησει τη προσοχη και να ειναι διπλα σου.
Ε-ΤΙΙ;
Κ-ναι,και πως ποτε δεν με αγαπησε..
Ε-αυτο αποκλειεται!
Κ-κι ομως!
Ε-.....και εγω τωρα τι πρεπει να πω.
Κ-εσυ τιποτα.Δεν στα ειπα για να σε κανω να νιωσεις ασχημα ουτε για να σε κατηγορήσω απλα για να σε προειδοποιήσω.
Ε-δεν σε καταλαβαινω.
Κ-"ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΕ" αυτα ηταν τα τελευταια λογια του Νικ πριν φυγει απο το σπιτι.
Ε-.....ποτε στα ειπε αυτα;
Κ-προχτες.
Με το που ακουσα οτι ολα αυτα της τα ειπε προχτες τρελαθηκα.Μηπως ο Νικ οφειλεται στην εξαφανηση του Ζειν!
Μηπως του εχει κανει κακο;
Πως στο καλο προεκυψαν ολα αυτα;
Πριν το καταλαβω ειχα σηκωθει και ειχα αρχισει να τρεχω.Προορισμος μου ,αγνωστος.Ηθελα να τρεξω να ψαξω και οπου με βγαλει.
Μετα απο λιγη ωρα τα ποδια μου με εβγαλαν στο γνωστο δρομο για το σπιτι του Ζειν εκει φωτα αρχισαν να φαινοται απο το σπιτι.
Τα ποδια μου αρχισαν να τρέμουν.
Η καρδια μου σαν να μη χτυπα.Η αναπνοη μου κομμενη!
Εδωσα εντολη στα ποδια μου να προχωρησουν προς την πορτα εκει σταθηκα για λιγο μα πηρα την αποφαση να μπω.
Εβγαλα τα κλειδια μα πριν προλαβω να τα βαλω στη κλαιδαρια η πορτα ανοιξε και...
YOU ARE READING
«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )
Teen Fiction''Sometimes our dreams come true, that we need to do is to believe in these'' - Elisabeth © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® A Lifelong Dream// Zayn Malik FanFiction #MariannaGiagoudaki ☑