Χαμογελουσα πονηρα και ο Ζειν καταλαβε οτι γελουσα,ευτυχως δεν καταλαβε το γιατι!
Ζ-γιατι γελας;
Ε-χαχα τιποτα.
Ζ-ελα πες μου θα σκασω.
Ε-να σκασεις.
Ζ-μμμ ωραιαα...
Ε-πολυ!
Ζ-ααα,ξεφωνησε και μου επιτεθηκε μετα χερια του και αρχισε να με γαργαλαει.
Είχα σκασει στα γελια και ετσι οπως παλευαμε στο κρεβατι βρεθηκαμε να ειμαστε ο ενας πανω στον αλλον.
Για την ακριβεια ο Ζειν απο πανω μου και εγω απο κατω.
Καθως τα δυο βλεμματα συναντηθηκαν ολα σταματησαν.Μεχρι και ο χρονος ηταν σαν να παγωσε
Ολα ειχαν σωπασει.
**Ο Ζειν ηθελε τοσο πολυ εκεινη τη στιγμη να αρχισει να φιλα τη κοπελα ,μα κατι τον κρατουσε πισω.
Το γνωστο συναισθημα φοβου.
Ομως δεν μπορουσε να αντισταθει του ηταν τρομερα δυσκολο.
Αλλα δεν φοβοταν μηπως πληγωνε τη κοπελα μα και τον εαυτο του.
Ηταν ολα πολυ μπερδεμενα μες το μυαλο του ετσι ωστε να του ειναι δυσκολο να κατσει να σκεφτει.
Κατι που ΔΕΝ ηθελε να κανει σε καμια περιπτωση.
Το μονο που ηθελε ηταν να αφεθει στη στιγμη,ή μαλλον για να το διατυπωσω καλυτερα στη μαγεια της στιγμης.
Ωστοσο η νεαρη Λιζ ηταν και αυτη μπερδεμενη μα εκεινη ηξερε τι πραγματικα ηθελε.
Ολα ηταν σχεδον ξεκαθαρα στο μυαλο της εκτος απο το τι συμβαινει μεταξυ Ζειν και εκεινης.
Το μονο που δεν μπορουσε να καταλαβει ηταν αν εστο και κατι λιγο νιωθει και για εκεινη ο Ζειν.
Παντος το μονο σιγουρο ηταν πως τον ηθελε με ολη της τη ψυχη ή μαλλον οχι με ολη της τη δυναμη ή οχι οχι....
Βασικα το σωστο ειναι οτι τον ηθελε ,τον αγαπουσε , τον ποθουσε,ηταν ερωτευμενη μαζι του και οπως εχουμε ηδη πει ΕΡΩΤΑΣ,ΑΓΑΠΗ,ΠΟΘΟΣ ειναι συνδιασμος που ΣΚΟΤΩΝΕΙ.
Ολα αυτα μαζι μπορουν να κυριεύσουν ολο το κοσμο , μπορουν να φερουν τα πανω κατω να κανουν το αδυνατο δυνατο ,να φερουν απεραντα χαμογελα ,να προκαλεσουν αυτο που το μυαλο και με τα λογια δεν μπορεις να το περιγραψεις.
Να σε κανουν να νιωσεις αι να ζησεις στιγμες που με λογια δεν μπορεις να περιγραψεις.Να σε κανει να τα ξεχασεις ολα!Να αφεθεις στη ροη της καρδιας.
Να χασεις τα λογικα σου.
Να .....ΠΕΤΑΣ!
Να αισθανθεις ξεχωριστη,μοναδικη στο κοσμο αυτο!Να σε κανει να βιωσεις αυτο που απο μικροι ακουγαμε ,πεταλουδες στο στομαχι ενας κομπος στη κοιλια και στο λαιμο ,χερια ιδρωμενα ,ματια λαμπερα χαμογελα πλατια.Κοκκινα χειλια ,σημαδια στο λαιμο.Αναμειγμενη μυρωδια και μια απολυτη ευτυχια.
Ομως μεσα σε ολα αυτα ο συνδιασμος αυτος μπορει να καταστρεψει τα ΠΑΝΤΑ!
Να σκοτωσει ανθρωπους να τους παρει τη ψυχη ,το χαμογελο και ολα αυτα που τους χαρισε καποτε να τους τα παρει με μιας διχως να ρωτησει.
Σε μια στιγμη ολα μπορει να ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ να ειναι ετσι.ΟΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ!
Σε αυτη τη περιπτωση δεν ξερω δεν μπορω να φανταστω τι θα προκυψει.
Ας μην ξεχναμε πως αιτια για να χαθουν ολα αυτα ειναι και η απουσια ητε απο χωρισμο ητε στη χειροτερη περιπτωση απο ΘΑΝΑΤΟ!
Αυτο δεν σκοτωνει μονο αυτον που φευγει μα και αυτον που μενει!
Ας ξαναγυρισουμε ομως παλι πισω σε αυτη την υπεροχη στιγμη.
Ο Ζειν αρχισε να κατεβαζει το κεφαλι του προς τα χειλια της κοπελας κανοντας την να τρεμει κυριολεκτικα σαν το ψαρι κατω απο τον σωμα του νεαρου.
Τοτε το εκανε ,εκανε αυτο που ολο αυτο το καιρο περιμενουν και οι δυο.
Τη φιλησε.
Δυσκολο να το πιστεψει και ο ιδιος οτι το εκανε μα ναι ειναι ΓΕΓΟΝΟΣ!
Ο Ζειν ποτε του δεν φιλουσε ευκολα μια κοπελα καμια ως τωρα δεν του ειχε κλεψει ετσι ευκολα ουτε ενα του απλο φιλι.
Και να η νεαρη Λιζ διχως να κοπιασει το κερδισε και με το παραπανω.Στη πραγματικοτητα η Λιζ ηταν ομως αυτη που το αξιζε καθως μπορει να μην το επιδιωξε και ετσι αντικειμενικα θα μπορουσε να θεωρηθει οτι δεν κοπιασε καθολου να η υπομονη της η αγαπη της ολα αυτα τα χρονια ηταν πολλα!
Το bulling που εχει δεχτει για ολα αυτα που νιωθει για τον Ζειν για την εικονικη της ζωη ηταν ΠΟΛΛΑ κι ομως εκεινη τα ανεχτηκε με το παραπανω.
Το φιλι τους εξεληχθηκε.Ο Ζειν αρχισε με τα χερια του να χαιδευει τους γλουτους της Λιζ απαλα προκαλωντυας μεγαλυτερη ριγη στο σωμα της.
Εκεινη συνεχισε ...
YOU ARE READING
«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )
Teen Fiction''Sometimes our dreams come true, that we need to do is to believe in these'' - Elisabeth © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® A Lifelong Dream// Zayn Malik FanFiction #MariannaGiagoudaki ☑