Chapter 35

728 71 1
                                    

ΣΕΡΒΙΤΟΡΑ-εμμ γεια σας τι θα παρετε;,ειπε εξακολουθώντας να κοιτα τον Ζειν

Ζ-χμμμ λεω να-

Ε-λεω να παραγγειλουμε σε λιγο.Μπορεις να πηγαινεις ,ειπα γρηγορα προσπαθώντας να την κανω να φυγει μα τιποτα αυτη εκει,το χαβα της!

Σ(ερβιτορα)-μα το παλικαρι απο εδω κατι θα ελεγε!

Ε-το παλικαρι απο εκει θα παραγγειλει οταν το πω εγω και αν εχεις αντιρησει να κατσεις να το συζητησουμε βρε..

Σ-γιατι οχι..

Ε-βρε αντε πηγαινε στη δουλεια σου που θες και να πιασουμε κουβεντα.

Σ-ετσι κι αλλος δεν θα την πιασω μαζι σου με το παιδι απο εδω θα μιλησω,ειπε στερεονωντας το κεφαλι της στη παλαμη της κοιτώντας τον Ζειν

Ε-αααα θες συζητηση εε μισο λεπτο!

Ειπα και αμεσως σηκωθηκα ετρεξα και πηγα προς το μπαρ εκει ζητησα τον υπευθυνο και μου ειπαν να περιμενω κατι που εκανα.

Γυρισα να κοιταξω και η ηλιθια ακομα να ξεκολλησει εκει σα βδέλλα πανω του!

Ξαναγυρισα μπρος μου και ειδα τον υπευθυνο του ανεφερα τα παραπονα μου σε εντονο βαθμο και εκεινος χωρις δευτερη σκεψη με ακολουθησε προς το τραπεζι.

Ε-λοιπον,μηπως διακοπτουμε;

Σ-εε λιγοο,ειπε διχως να εχει καταλαβει τη παρουσια του διευθυντη της.

ΔΙΑΕΥΘΥΝΤΗΣ-σηκω αμεσως πανω!

Σηκωθηκε ξαφνισμενη επανω.

Σ(ερβιτορα)-εεαααμμ κοιταξτε εδω απλα δουλευα..

Ε-ναι το οτι δουλευες δουλευες,το τι ειναι το θεμα μας.

Ζ-Λιζ γινεσαι χυδαια

Ε-μπα θες να αναλυσουμε το ποιος ειναι χυδαιος,τωρα;

Ζ-οχι νταξη!

Αφου εφυγε η σερβιτορα με τον υπευθυνο φυγαμε και εμεις.

Μπηκαμε στο αμαξι και για αρχη δεν μιλουσε κανεις.

Κια τωρα τι φανταζόταν οτι θα τον αφησω ετσι,θα τον αφησω να ξενοκοιταει..

Τωρα θα μου πεις θα με ρωτησει κι ολας;

Οτι θέλει κανει!

Σιγα μην μου δώσει λογαριασμο!

Μααα εγω ομως ......τι θα κανω εγωω..ετσι θα την περασω ...

Τερμα με το να ασχολουμε δεν θα καταφερω τιποτα!

Απλα θα τον αγνοω,και δεν θα του δινω σημασια αλλα αμα καμια μερα του σπασω το κεφαλι θα του πω εγω!

Φτασαμε σπιτι του και πραγματικα σε ολη τη διαδρομη δεν ειχα παρει χαμπαρι τιποτα!

Ε-μα καλα γιατι με εφερες εδω;

Ζ-και που ηθελες να σε παω;

Ε-εχω και ενα σπιτι ξερεις!

Ζ-θεωρησα πιο σωστο να σε φερω εδω με τετοια νευρα φοβηθηκα να σε αφησω μονη σου σπιτι.

Ε-μμμ και γιατι παρακαλω να εχω νευρα;

Ζ-ελα τωρα που δεν εχεις νευρα..!

Ε-ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΝΤΑΞΗ;

Ζ-χμμμ φαινεται..

Δεν του απαντησα απλα μπηκα μεσα στο σπιτι και εκατσα αμεσως στο καναπε και αρπαξα το κινητο μου. Μου ειχε στειλει μυνημα ο Τζορτζ οτι εχω χασει πολλα μαθηματα και πρεπει να ξαναπαω για να γραψω και τα υπολοιπα αλλιως θα μεινω!

Εγω του απαντησα και συνεχεισαμε τη συζητηση.Μπηκε μεσα και ο Ζειν και βολευτηκε και αυτος στο καναπε διπλα μου περνώντας το χερι του στη πλατη του καναπε και προσπαθουσε να δει τι κανω.

Ζ-τοσο ζηλιαρα δε σε περιμενα.

Σηκωσα το βλεμμα μου τον κοιταξα και του απαντησα ευθεως.

Ε-εγω δεν ειμαι ζηλιαρα!

Ζ-καθολου...

Ε-θες να πεις κατι;

Ζ-πολλα

Ε αντε πες τα!

Με πλησιασε επικινδυνα πολυ σε σημειο κυριολεκτικα αναπνοης!

Ζ-ΘΕς ΝΑ ΤΑ ΠΩ;

Ε-αμε για κανε μια δοκιμη.

Ζ-τωρα θα δεις...

Ειπε και..

«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )Where stories live. Discover now