Chapter 52

631 55 0
                                    

Οι ρόδες του μαυρου αυτοκινήοτυ του Ζειν σταμάτησαν εξω απο το διαμερισμα της Περη.

Κατέβηκε κλείδωσε το αυτοκινητο και με ψυχρο και γεμάτο μίσος βλέμμα κατευθυνθηκε προς τη πόρτα.

Πάτησε το κουδούνι και περίμενε μεχρι να ακουστεί ο χαρακτηριστικός ήχος απο τη πορτα να ανοίγει.

Μπήκε μεσα και αρχισε να ανεβαινει με σταθερά βήματα προς τα πάνω.Όταν έφτασε εξω από τη πόρτα του διαμερίσματος της χτυπησε τη καφέ ξύλινη πορτα.

Η Περη μετά από λιγα δεύτερα ανοιξε τη πόρτα ,εκπληκτη.

Στολισε το προσωπό της με ένα τρομερά ειρωνικό χαμόγελο και εκανε πιο εκεί για να περάσει ο Ζειν κατι που έκανε αμεσως.

Μπηκε μεσα και σταθηκε με τη πλατη στη Περη η οποία έκλεινε τη πόρτα.

Π-μπα μπα,τι εγινε σου έλυψα;

Ζ-ναι φυσικά μου ελυψε ο λαιμουδάκος σου..

Η Πεςρη εκανε κινηση και αρχισε να τον φιλα στο λαιμο του.

Π-αληθεια;

Ζ-ΟΧΙ!

Ειπε και γύρισε και την έσπρωξε με δυναμη.

Την κόλλησε στο τοιχο και την επιασε απο το λαιμο.

Π-τι-τι κανεις;Με πονάς!

Ζ-ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ!ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΟΝΕΣΩ ΟΠΩΣ ΠΟΝΕΣΕΣ ΕΣΥ ΕΜΕΝΑ!

Π-στ-ασταματαα...

Ζ-ΟΧΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΩ!ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΛΙΩΣΩ,ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΕΙΣ!

Π-.....,η νεαρη Περη προσπαθώντας να τον διωξει του έχωσε γονατιά στο σημειο του.Ο Ζειν πονεσε με αποτελεσμα να αποτραβηχτει.

Ζ-γαμωτο θελω να σε σκοτωσω.

Ειπε καθώς κρατούσε τη Περη απο τα μπρατσα.

Π-μπα ξαναγυρισε ο παλιος Ζειν ,απο τι ξερω εχεις να σκοτωσεις εδω και κάτι χρονακια τωρα τι εγινε;

Ο Ζειν εμεινε , μα μα πως ήξερε αυτή για το παρελθόν του.Πως ήξερε πραγματα που μόνο η κα.Μάλιπον και η ψυχή του γνώριζε.

Π-τι δεν το περίμενες!Τιποτα δε μενει κρυφο Ζειν,ΤΙΠΟΤΑ!

Ζ-ΣΚΑΣΕ ΓΑΜΩΤΟ ΣΚΑΣΕ,είπε και της έχωσε τρεια απανότα χαστουκια αφηνοντας κοκκινηλες στο προσωπο της.

Ο Ζειν πλημμυρισε απο θυμο μα επρεπε να σταματησει!Δεν έπρεπε να το συνεχίσει.Ετσι βγήκε απο το διαμέρισμα αφηνοντας τη νεαρη κοπελα στο πάτωμα να κλαιει.

Π-ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΗΛΙΘΙΕ!ΑΚΟΥΣ!

Ήταν τα λόγια της Περη.

Ο Ζειν πλεον πηγαινε προς το σπιτι.Ειχε παρει τη μεγαλη απόφαση.ΗΡΘΕ Η ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ!

ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ!

Θα εδειχνε την αγαπη του για τη Λιζ.Θα την έκανε ευτυχησμένη!

Θα αρχισε τη ζωη του απο την "αρχη"!

Ενα μέγαλο βημα.

Επιτελους η στιγμη που περιμεναμε ήρθε.Ο Ζειν θα τη κανει ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ!

Ολα απο εδώ και πέρα θα φτιάξουν.....το ευελπιστουσε!

Μπηκε μέσα στο σπιτι και εκει ανοιξε τα παράθυρα για να αεριστει το σαλονι.

Επομενος προορισμός το δωμάτιο οπου κοιμόταν η Λιζ.

Μπηκε μέσα στην είδε και ενα πραγματικά αληθινο χαμογελο σχηματιστηκε!Ενα απο τα λίγα που ειχε την ευκαιρια να αποκτησει στη συλλογή του!

Μια ματία ακόμα και ξανακατεύβηκε κάτω.

Εκει σημάζεψε και έκατσε στον αναπαυτικο καναπε.Επιτέλους κατι μέσα του άλλαζε.

Η μαυρη του καρδιά τωρα ειχε αρχίσει να αποκτα μεγάλες ασπρες τρυπες.Τρυπες ερωτα,αγαπης,χαρας και ολα αυτα με το ονομα Λιζ!

«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )Where stories live. Discover now