Χαμογελασα , μου αρεσε που με αποκαλεσε έτσι.
Ε-μπαα δεν νομιζω
Ζ-χμμ καλα..
Ειπε και σηκωθηκε μεσα σε 2 λεπτα ηταν παλι εδω.
Με τα ρουχα μου στο χέρι.Μου τα εδωσε και ειχα μεινει εκπληκτη.
Ε-ευχαριστω.Μα καλα μυρίζουν υπεροχα.Τα επλινες βλέπω και τα σιδέρωσες άψογα.
Ζ- γιατι δεν μου το'χες;
Ε-μμ να πω την αληθεια όχι και τόσο.
Ζ-τι να κανουμε ειμαι γεματος εκπληξεις.
Ε-ωχχχ δηλαδη ειναι και αλλα που δεν ξέρω;
Ο Ζειν σηκωθηκα και μου ψυθιρισε στο αυτι
Ζ-πολλα!
Πηγε προς τη πορτα την ανοιξε και απο έξω εφερε το καροτσακι ή μαλλον ..οχι οχι δεν ειναι δικο μου αυτο το καροτσακι το δικο μου ειχε γινει χαλια εκεινο το βραδυ.Μα καλα μου πηρε καινουργιο.ΑΧΧΧ θεε μου αν ηταν αλλος στη θέση του θα του σπαγα το κεφαλι ακου εκει να μου παρει καινουργιο καροτσακι.
Αλλα εχε χαρη που δεν θελω να τον στεναχωρησω
Ε-να σε ρωτησω κατι ,ειπα καθως καθομουν στο καροτσακι το οποιο εσπρωχνε ο Ζειν προς το αυτοκινητο.
Ζ-οτι θες!
Ε-μου πηρες καινουργιο καροτσακι;
Ζ-φυσικα και οχι μαλακας ειμαι να σου κάνω τετοιο δωρο.
Ε- χαχαχ ευτυχως.
Ζ-γιατι ευτυχως;
Ε- γαιτι μονο στην ιδεα οτι το μπορει να το εχεις κανει μου ηρθε ν σου σπασω το κεφαλι.
Ζ-χχαχα μα καλα πως σου ηρθε οτι μπορει να σου εχω αγορασει καινουργιο;
Ε- να γιατι μου φαινεται σα καινουργιου.
Ζ-αα δεν ειναι τιποτα απλα το καθαρισα.
Ε-αχα,τελικα για νοικοκυρα εισαι αψογος..
Ζ-ααα για να σου πωω!
Ε-καλα καλα.
Με εβαλε μεσα στο αυτοκινητο και το καροτσακι στο πισω μερος του αμαξιού.
Εβαλε μπρος τη μηχανη και πλεον βρισκομασταν στους δρόμους της πολης.Φτασαμε σπιτι μου και με κατσεβασε.
Μπηκαμε μέσα και τον παρακαλεσα να κάτσει αλλο λιγο κατι που το δέχτηκε.
Ε-να σου προσφερω κατι;
Ζ-ενα νερο αν γινεται
Ε-μονο αυτο;
Ζ-ναι αν μπορεις αλλιως το περνω μονος μου.
Ε-ωραια στο φερνω αλλα μια χαρη μην με κανεις να νιωθω κι αλλο αχρηστη απο τι ειμαι,ειπα και κατεβασα το κεφαλι.Εσπρωξα με τα χερια μου τις ροδες αργα προς τη κουζινα οπου εβαλα σε δυο ποτηρια νερο και πηγα ξανα στο σαλονι.Οπου είδα το Ζειν να κοιτα μια φωτογραφια μου που είχα πανω στο τραπεζι.
Ε-οριστε!
Ζ-ευχαριστω!Εισαι πολυ ομορφη εδω!
Ε-χαχ ευχα-,σταματησα να μιλω καθως αρχισα να νιωθω σουβλαρους πονους στη μεση.Δεν ειχα ξαναπονεσει τοσο και ειδικα τωρα που ειμαι παραλλητη και δεν νιωθω τιποτα.
Ο πονος ομως δυναμωνε ολο και πιο πολυ.
Ε-αχχχ ποναω Ζειν βοηθαμε!
Ζ- που που;ΤΙ ΕΓΙΝΕ;
Πονουσα τοσο που πραγματικα δεν μπορουσα να σταυρωσω λεξη.Φωναζα , ουρλιαζα απο το πονο ενιωθα τη μεση μου να κοβεται στα δυο...
ESTÁS LEYENDO
«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )
Novela Juvenil''Sometimes our dreams come true, that we need to do is to believe in these'' - Elisabeth © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® A Lifelong Dream// Zayn Malik FanFiction #MariannaGiagoudaki ☑