Chapter 26

736 74 2
                                    

Πονούσα τόσο που ένιωσα το κορμι μου αδυναμο.Ενιωσα τα κοκαλα μου να σπανα και να πεφτουν στη καρεκλα.
Δεν αντεχα και πολυ.Εδαλα τα χερια μου στο μπρατσα της καρεκλας για να σηκωθω μα ματαια.Το μόνο που καταφερα ηταν να χασω τις αισθησεις μου .
Ο Ζειν προσπαθουσε να με συνεφέρει με κάθε τροπο.
Μετα απο λιγο ανοιξα τα ματια μου.Βρισκομουν στα πίσω καθισματα του μαύρου τζιπ του Ζειν.

Ζ-πονας;πως εισαι;
Ε-χμμμμ πολυ!Αλλα δεν μπορω να αντεξω και για πολυ.
Ζ-σε παρακαλω κρατησου φτανουμε!

Ειπε και με κατεβασε απο το αμαξι προσεκτικα .
Ετρεχε πανικοβλητος στους διαδρομους του νοσοκομειου.
Ωσπου βρηκε κάποιον γιατρο.
Μετα δεν θυμαμαι τιποτα.

**Το προβλημα της κοπελα ειχε επιδεινωθει αρκετα.Οι γιατροι δεν ειχαν πολλες ελπιδες.Θεωρουσαν πως η κοπελα θα εμενε μια ζωη αναπηρη.Παρολα αυτα θα της εκαναν το χειρουργιο μηπως και αλλα δεν υπηρχε περιπτωση αναρωσης.Ωστοσο ειχε ερθει και η Κλαρ ο Νικ και τα αγορια να στηριξουν τοσο τη Λιζ αλλα και τον Ζειν ο οποιος ειχε καταφοβηθει.
Οι ωρες περνουσαν βασανιστηκα για τα παιδια εξω.7ωρες και ακομα ουτε ενα σημαδι!Η αγωνια στα υψη.
Ξαφνικα τη σιωπη του φοβου εσπασε ο γιατρος.**

ΓΙΑΤΡΟΣ-λοιπον η επεμβαση μολις τελειωσε.Δυστυχως δεν μπορω να εχω ακριβης αποψη αλλα κατα πασα πιθανοτητα να μην μπορει να ξαναπερπατησει.

Ζ-τουλαχιστον ειναι καλα;
ΓΙΑΤΡΟΣ-ναι αλλα εινια πολυ αδυναμη ακομα.Το χειρουργιο ηταν τρομερα δυσκολο.

Τα παιδια ανακουφισμενη απο τη μια αλλα τρομερα απογοητευμενα εκατσαν παλι περιμενοντας.

Μετα απο ενα τεταρτο θα με μετεφεραν στο δωματιο.
4νοσοκομοι με κυλουσαν με το κρεβατι απο το διαδρομου του χειρουργιου στο δωματιο.
Η πιο δυσκολη στιγμη για τα παιδια ηταν αυτη.Καθως περνουσαμε με ειδαν χλωμη , αδυναμη,με κλειστα ματια και τελειως αψυχη.
Τοτε ενα δακρυ κυλησε στο προσωπο του Ζειν

**Ο Ζειν ειχε πεθανει απο το φοβο του για τη Λιζ η καρδια του ειχε σπασει σε χιλια κομματια.Μηπως ολα αυτα μαρτηρουν κατι; **

«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )Where stories live. Discover now