Είπε και ηρθε ακομα πιο κοντα πλεον μονο κατι εκατοστα χωριζαν τα χειλια μας.
Ενιωθα τοσο συνεπαρμενη απο το αρωμα του και την αισθηση της ανασας του να σκάει στο προσωπο μου.
Πήγα να τον πλησιάσω κι άλλο μα..
Μα ο Ζειν αποτραβηχτηκε.
Ζ-πεινας;να παραγγειίλω;
Ειχα μεινει σαν ηλιθια και κοιτουσα δεν το περιμενα αυτο ηταν χοντρο και απογοητευτικο να με αφησει στη κυριολεξια παγακι.
Ε-......ωπα αυτο που κολλάει;
Ζ-κολλαει στο οτι ΠΕΙΝΑΩ!
Ε-....
Ζ-τι θα γινει να παραγγείλω;
Ε-κανε οτι θες.
Είπα και πηρα τη τσαντα ,με τα ρούχα μου , και ανεβηκα πάνω.
Μπηκα μέσα στο δωματιο και αρχισα να αλλάζω.Ηθελα να βαλω κατι ελαφρυ ημουν αρκετα κουρασμενη.
**Ωστοσο κατω ο Ζειν βγηκε εξω και κουβαλησει ξυλα τα οποια χρησημοποιησε για να αναψει το τσακι το οποιο και αναψε αμεσως!
Ολη την ωρα σκεφτοταν τη κοπελα και τη πηγε να κανει ή μαλλον τι δεν εκανε.
Ειχε απογοητευτει πραγματικα απο τον εαυτο του.
Μα γιατι δυστασε,αφου το ηθελε.Αφου την ηθελε τοσο μα τοσο πολυ γιατι δεν το εκανε;
Ο ΖΕιν φοβηθηκε φοβηθηκε για ακομη μια φορα τον εαυτο του.Φοβηθηκε να κάνει κατι πριν ξεκαθαρίσει τα πραγματα μεσα του.Δεν ηθελε ουτε να πληγωθει και φυσικα ουτε και να πληγωσει.
Αλλα για να σας πω την αληθεια ηταν τρελα ερωτευμενος με τη Λιζ και αυτο που ενιωθε ηταν ερωτας ,αγαπη,παθος ολα μαζι.
Ενας συνδιασμος που σκοτωνει!
Ενας δυνατος δεσμος συναισθηματων που μπορει να γυρισει το κοσμο αναποδα αλλα με μια προϋποθεση να βρει τη δυναμη να το πει.Να το αποδειξει και στον εαυτο του αλλα και στη κοπελα
Επρεπε να της το πεις.Να της δειξει τι νιωθει τι αισθανεται πριν ειναι πολυ αργα.Η ζωη μας παίζει περιεργα παιχνιδια.Και ποτε δεν ξερουμε ποτε ερχεται το "τελος"
Παντα εκει που ολα μας πηγαινουν καλα παντα κατι θα υπαρξη μια μεγαλη ή μικρη στεναχωρια στο βαθος της ψυχης μας ητε απο αναμνησεις ήτε απο κατι που πιστευουμε οτι θα συμβει..
Τελος παντων, ο Ζειν αφου αναψε τη φωτια εκατσε στο κανεπε και αρπαξε το τηλεφενο μαζι με το καταλογο για να παραγγειλει.
Πηρε τηλεφωνο και αφου επελεξε τι ηθελε και πηρε και κατι και για τη Λιζ ηταν φυσικο ,δεν θα την αφηνε έτσι.
Εκεινη την ωρα η κοπελα πανω άλλαζε.
Εβγαλε τα ρουχα της
και πριν αρχισω να κατεβαινω τις σκαλες κοιταξα τα ποδια μου.Δεν το πιστευα οτι μπορω και περπαταω.
Με αργες λοιπον κινησεις αρχισα να περπαταω προς τον Ζειν ο οποιος αμεσως γυρισε και με κοιταξε και ενα χαμογελο σχηματιστηκε στα χειλη του.
Ζ-παρήγγειλα!
Ε-καλα εκανες.
Είπα και πηγα μπροστα απο τοπ τζακι για να ζεσταθω.
Σηκωθηκε και με πλησιασε.
Ζ-κρυώνεις;
Ε-λιγο...
Ζ-ελα να σε ζεστανω ,ειπε και αρχισε να με τριβει μρ τις παλαμες του στα μπράτσα μου και στη συνεχεια με έβαλε στη μεγαλη του ζεστη αγκαλια.
YOU ARE READING
«Ένα όνειρο ζωής ...ένα αιώνιο όνειρο ζωής» ( Zayn's Malik FanFiction )
Teen Fiction''Sometimes our dreams come true, that we need to do is to believe in these'' - Elisabeth © 2014 - DON'T COPY THE STORY. ✔ ® A Lifelong Dream// Zayn Malik FanFiction #MariannaGiagoudaki ☑