IX.

507 33 1
                                    

,,Takže pre ujasnenie, teraz mi naznačuješ aby som začala viac makať lebo máš pocit že jeden z tej teplošskej skupiny ťa bude baliť?" 

,,Nie hovorím že som im povedala že ich nemám rada ale Tomlinson ma balil prisahám!"

,,A čo teraz odo mňa chceš? Požehnanie?" 

,,Preboha ty to tak zveličuješ! Proste budem rada ak mi dajú pokoj lebo viem aký bývajú otravný!" povedala som a zapátrala v pamäti a spomenula si na pár prípadov kedy tak túžili po dievčati že by dokázali obetovať čokoľvek. 

,,Tak aspoň by sme mali niekoho kto sa postará o šírenie tvojej kariéry" pretočila som nad ňou očami a pokračovala do nahrávacej miestnosti kde dnes budem celý deň na nahratie ďalšej piesne. 

,,Po práci chcem ísť nakupovať" oznámila som jej a ona hneď zdvihla hlavu od papierov

,,S Kristie?"

,,Nie mám kamarátku. S ňou ale neboj sa iba značkové drahé oblečenie"  žmurkla som na ňu a nasadila si slúchadlá z ktorých sa onedlho pustila hudba a ja som sa znova ponorila do práce. 

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

,,Skvelé, si tu tak vyrazíme!" povedala som Erice keď prišla s desať minútovým meškaním pred moju vilu kde už čakalo auto ktoré nám malo doviesť do nákupného centra. 

,,Tak počula som že si bola na narodeninovej párty Demi Lovato. Ako tam bolo?" spýtala sa prvá Erica po asi päť minútovom  tichu na ceste centrom. 

,,Bolo tam vážne skvelo! Spoznala som samotnú Demi, Selenu či Nicka Jonasa ba dokonca One Direction! Ako moc ich nemusím, ba  ich nenávidím a snažili sa ma baliť. Vrchol všetkého.  Ešte som spievala a myslím že na to že som vôbec neskúšala to bolo až príliš dokonalé!" 

,,Povedz mi koľko si tu?" 

,,Asi päť dní prečo?" nechápala som jej otázke ale zrejme to bolo preto lebo závidela. Ja som tu krátko a mohla som stretnúť toľko ľudí a ona tu je koľko? Rok, či koľko to hovorila? Neviem a je mi to jedno!" 

,,Si tu týždeň a LA ťa tak veľmi zmenilo! Správaš sa inak ako keď sme sa videli prvý krát!" povedala a ja som sa na ňu pozrela s zamračeným obočím.

,,Tým chceš povedať čo? Skôr si myslím že je to závisť ako to že by som sa zmenila!" odvrkla som jej a pozrela sa von oknom. 

,,Nie tým myslím že už nie si to dievča milé, pozorné ktoré by nepovedalo jedno krivé slovo na niekoho iného. A teraz? Tváriš sa akoby ti patril celý svet!" skríkla na celé auto a mna to naštvalo do nepríčetnosti! 

,,Zastavte!" povedala som nahlas aby to počul aj šofér a ako na lusknutie prstov sme zastavili pri kraji chodníku.  ,,A ty vypadni z auta!"otočila som sa a zasyčala na ňu a mračila sa na ňu. Neváhala a odopla si pás a otvorila dvere. Vystúpila a pri odchode nezabudla poriadne tresknúť dverami. ,,Búchaj si na svojom aute, teda pokiaľ nijaké máš, krava!" povedala som si popod nos. Stále sme stáli na kraji chodníku preto som sa len pozrela na šoféra a s jednoduchým ,,Ku nákupnému centru" sa auto rozbehlo a onedlho sme sa ocitli pred veľkým nákupným centrom do ktorého som s hnevom vyrazila aj s dvoma chlapmi za mnou. 

,,Čo si o sebe myslí? Že je kráľovná a každý splní jej prianie? Viete čo? Talent ako mám ja si musíte zaslúžiť! Len mi závidela čo mám a ona nie! Mrcha jedna" Vbehla som do jedného z obchodov a prešla rad za radom všetky kúsky ktoré tu mali. To čo sa mi páčilo som ihneď zobrala a rozkázala priniesť v mojom čísle. Bez väčšieho premýšľania som prešla ku pokladni a tam zaplatila za nákup a tašky zobrali chlapi. 

,,Je to mrcha ktorá ma využíva! Vedela dobre že už ma ľudia poznajú a mám slávu a to chcela využiť pre seba!" vrčala som a hovorila som si popod noc no dobre som vedela že to počujú aj tí dvaja idioti za mnou.

,,Že vraj som sa zmenila, pf! Hlúposť! Len som sa začala baviť s vyššou úrovňou ľudí. Niekto ako ja nemá na niekoho ako som ja! Len chce mojich fanúšikov nič viac!" vtrhla som do ďalšieho obchodu kde sa zopakovalo to čo v predchádzajúcom. Z obchodu som odišla po pol hodine s novými troma plnými taškami a pokračovala do obchodu s topánkami oproti. 

,,A ešte k tomu mám mať ten rozhovor! Nech sa idú všetci bodnúť! Tam sa budú určite vypytovať kraviny a dobre že ma tam neporazí!" vrčala som na nich pričom som dobre vedela že počúvajú. 

,,A tá včerajšia párty! Po tom ako ma oslovil tí idioti ktorých som kedysi milovala, čož nechápem ako som mohla tak som mala chuť sa povracať!" Môj žalúdok sa obrátil pri spomienke na nich naruby a keby som nebola na verejnosti a nikto ma nevidel určite by som sa tu vyvracala do najbližšej fontány.

,,Nechápem či sú slepý alebo sprostý keď nepochopili že sa s nimi nechcem baviť a aj tak pozorovali ako svätý obrázok!" ako viem že som sexi, skvelá ale vážne mi tie ich pohľady vadili. A hlavne Stylesa. Nechápem ako s ním Kendall či Taylor mohli chodiť. Nezávidím im. 

,,Má dlhé vlasy viac ako mala Nicky Minaj! Vypadá ako ženská! Preboha ako s ním môže niekto vyjsť? Nechápem to!" ako som dopovedala môj mobil zavibroval v zadnom vrecku mojich úzkych jeanov. Vytiahla som si ho a zapla s účelom pozrieť kto otravuje môj voľný čas. 

Ikonka aplikácie Instagram svietila a po zistení čo sa deje som sa zastavila v chôdzi a dlho hľadela na obrazovku mobilu. 

@harrystyles started following you!

Venované: little_arianas_angel

My Fake Life  [Complete]Where stories live. Discover now