LIV.

296 24 2
                                    

Bola malá prestávka, cez ktorú sme sa pobrali do svojich šatní a pripravovali sa na druhú časť vysielania. Mala som len tri minúty no vedela som, že za tie tri minúty sa dá stihnúť všetko.

Nemusela som dlho čakať keď sa rozrazili dvere a v nich sa objavila naštvaná Amelia a v jej závese aj Kristiana alias Kris.

„Čo si ako myslíš, že robíš? Je ti jasné, že si toto všetko povedala pred tisíce ľudí do živého vysielania?! Za to ťa dá spoločnosť sedieť!" povedala a rozkrikovala sa po mne ale ja som sa len so založenými rukami na prsiach uškŕňala.

„Nedáte. Pokiaľ by mal niekto zaplatiť za činy tak ste to vy. Odopreli sme mi moju identitu, prinútili ma k veciam, ktoré boli proti mojej vôli a o tom nevhodnom správaní a prikazovaní ani nehovorím." Povedala som s kľudným hlasom. Práve po týchto slovách, po tomto tóne hlasu jej došlo, že už nie som jej poskokom, jej bábkou, jej figúrkou na hracom poli. Zistila, že som silná a dokážem sa brániť. „Najlepšie by bolo ak by ste hneď teraz odišli do vydavateľstva a prichystali zmluvu kde rušíme všetky naše spojenia. Zajtra to prídem podpísať a už sa nikdy neuvidíme. Už vám nepatrím, a vlastne som ani nikdy nepatrila. Bolo to iba vo vašej hlave a túto teóriu si mi dávala dosť pocítiť." Nemala slov. Nemala argumenty preto jej nezostávalo nič iné len odpochodovať na tých svojich špicatých topánkach von z mojej šatne.

Na pery som si naniesla rúž a zobrala si gitaru, ktorá bola prichystaná v stojane blízko dverí. Prešla som na pódium kde na zadnej obrazovke svietila časomiera kým znova začne živé vysielanie.

Dievčatá šaleli a ja som si aj cez ten hluk opakovala slová piesne. Najtradičnejšej piesne na Vianoce.

Keď sa posledné dvadsať sekundové odpočítavanie začínalo pomaly sa aj Jessica dostávala upravená na pódium a povzbudzujúco sa na mňa pozerala.

Keď sa ozvali posledné dve sekundy a naraz svietilo zelené svetlo, hudba sa rozoznela po celej sále a ja som bola pripravené zo seba vydať čo najviac.

I don't want a lot for Christmas 
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true...
All I want for Christmas is
You... yeah yeah

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
(and I) Don't care about presents
Underneath the Christmas tree
I don't need to hang my stocking
There upon the fireplace
Santa Claus won't make me happy
With a toy on Christmas day
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you...
You baby

Oh I won't ask for much this Christmas
I won't even wish for snow
(and I) I'm just gonna keep on waiting
Underneath the mistletoe
I won't make a list and send it
To the North Pole for Saint Nick
I won't even stay awake to
Hear those magic reindeer click
'Cause I just want you here tonight
Holding on to me so tight
What more can I do
Baby all I want for Christmas is you
You baby

All the lights are shining
So brightly everywhere (so brightly yeah)
And the sound of children's
Laughter fills the air
And everyone is singing (oh yeah)
I hear those sleigh bells ringing
Santa won't you bring me the one I really need
won't you please bring my baby to me...
Oh I don't want a lot for Christmas
This is all I'm asking for
I just want to see my baby
Standing right outside my door
Oh I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
Baby all I want for Christmas is
You (You) baby

Sálou sa rozozvučal potlesk a ja som sa s úprimným úsmevom usmiala. Gitaru som odložila do stojana, ktorý som tu mala nachystaný a prešla ku malej pohovke na ktorej som sedela aj predtým.

„Tak čo Danielle? Pripravená na otázky na telo a na smrť?" prikývla som a spolu sme sa dohodli, že prvé tri vyberieme z Twitteru, kam ich fans postovali pod hashtagom #OnBody&OnDeath. Tento hashtag bol druhý v trendoch a ja som skoro odpadla pod počtom tých správ. Odpovedať na všetky otázky by bolo unavujúce. Ale určite by sa tam nachádzali správy ktoré sa desiatky krát opakovali.

„Prvá otázka Danielle, dáme takú ľahšiu: Ako si sa riadila pri vyberaní farieb na tvoje vlasy?" prečítala otázku Jess a ja som nechcela vyvracať, že to boli len parochne preto som len jednoducho odpovedala.

„Ani neviem. Tieto posledné som chcela čo najviac farebné zvyšok som nechala na kaderníkovi a tie prvé? To som chcela niečo s rúžovou a modrou. Ani neviem prečo ale tá kombinácia bola veľmi príjemná." Povedala som a otočila sa na obrazovku, kde už nabehol ďalší tweet.

Do ktorého okamihu za posledných šesť mesiacov by si sa chcela vrátiť?"

„Do žiadneho. Uplynulý pol rok bol ťažký a všetci z môjho okolia sme sa museli popasovať s niečím ťažkým a to nás robí tým čím sme teraz. Nemenila by som absolútne nič." Odpovedala som úprimne. A čo by som vlastne mala chcieť zmeniť? Nikdy neisť do LA? Za pár dní sa začne nová etapa života a tú by som bez týchto mesiacov nesplnila. Povedať Harrymu o nevere? Bude veľa fans a otázok a verím, že aj on sa dozvie pravdu.

„Čo ťa prinútilo sa zmeniť?"

„Nič ma do toho nenútilo. Bola to len spoločnosť s úžasnými ľuďmi, ktorý mi ukázali, že ide byť šťastnou aj bez arogancie. Ale pravdou je, že najväčší podiel na tom mal práve Harry. On mi ukazoval niečo čo som predtým nemala šancu vidieť ani zažiť. Snažila som sa byť dokonalou a prirodzenou hlavne pre neho."

„Tara máš možnosť si vyberať sama z tvojho zástupu fans." Povedala Jessica a ruky mladých dievčat sa ihneď pozdvíhali do vzduchu. Vybrala som dievča sediace v poslednom rade s nádhernými havraními vlasmi spletených do dvoch malých drdolčekov.

Po internete začali kolovať infotmácie a drby, že váš rozchod spôsobil tvoj podvod s nejakým chalanom. Chcem sa spýtať na tvoju verziu, pokiaľ ti to nie je nepríjemné."

„Ako som spomínala, bola som bábkou. Do Harryho som sa skutočne zamilovala no nedokázala som prekusnúť, že by mi ho zobrali a chcela som to ukončiť pokiaľ som ho nemilovala úplne. Skončili to tak, že moje očakávané tiché oddelenie s vysvetlením, že to bolo prirýchle nezabralo. Zabral podvod, o ktorom nemal vedieť ani Harry. Malo to byť naostro akoby som ho vážne podvádzala avšak chalan, ktorý hral môjho milenca bol Alex, môj brat a nedalo sa to držať v tajnosti." Povedala som a započula jemné vzlykanie. Keď som spozorovala mladé pätnásť ročné dievča plakať ihneď som sa postavila a prešla ku nej.

„Na Harrym bolo vidieť, že ťa miluje a patríte ku sebe." Vzlykala a ja som ju hladila po chrbte.

„Harry bude vždy mojou súčasťou. Patrilo mu moje srdce ale teraz už nič nezmením. Prajem mu hociaký vzťah pokiaľ bude šťastný a ja sa posuniem ďalej tiež." Povedala som a pevno ju objímala asi ešte dve minúty pokiaľ sa aspoň ako tak upokojila.

Otázky na telo a na smrť vlastne neboli až také hrozné. S otázkami, ktoré na Twitteri stále pribúdali sme moc nedávali možnosť fans, ktoré sedeli v hľadisku. Otázky mi položili asi polovica z nich a ja som bola rada, že som sa mohla otvoriť a konečne po dlhej dobe hovoriť ako tá stará Danielle.

Bolo načase sa konečne otvoriť a ukázať všetko čo vo mne je.

A to nie je koniec.

My Fake Life  [Complete]Where stories live. Discover now