XLV.

353 19 2
                                    

@TaraConell

TaraConell: Nothing is better than traveling to Australia with amazing people

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

TaraConell: Nothing is better than traveling to Australia with amazing people. Thank you for everything, Love ya!

          Liked by harrystyles, louist91, gigihadid, zayn, liampayne, naillhoran, cherylofficial and  1,967,813 others

*** *** ***

,,Aká bola cesta? Dúfam, že ste v lietadle nič nerobili pretože ak hej doviem sa to Tara. Nie je nič čo by som sa nedozvedela." povie mi Amelin hlas cez telefón a ja pretočím očami. Nie je jediné miesto kde by som si  mohla vypnúť mobil a mať chvíľu pokoj, ona by ma aj tak našla a dotiahla do toho únavného života celebrity.

,,Sme v pohode. Väčšinu cesty som prespala." zaklamala som. V lietadle bola naozaj sranda. Hrali sme rôzne zábavné hry a dosť často sa predčasne skončili lebo hrať monopoly v lietadle kde v našom prípade často boli turbulencie sa neoplácalo.

,,Oh, no chcem s tebou prebrať nedeľu. Dnešok máte jeden voľný deň, takže máte s Haroldom naplánovaný rozpis. Pošlem ti ho do mailu a prikazujem ti sa ním riadiť. V nedeľu začína udeľovanie cien o pol ôsmej takže by ste tam mali doraziť  hodinu predtým tam budete ale vy prídete už o šiestej. Hodinu rátame cestu, keďže budú plné. Už ráno ti príde stylistka, ktorá ti pomôže s oblečením takže buď pripravená ráno o desiatej." povzdychla som si a snažila sa všetko uložiť do hlavy. Vedela som že si to aj tak nezapamätám alebo pri lepšom si všetko spravím po svojom. Nepotrebujem aby mi ešte aj na dovolenke, kde som kilometre od nej, udávala rozkazy.

Z druhej strany sa ozvalo pípanie a ja som pochopila, že zložila. Bez rozlúčky, bez pozdravu, bez zaželania veľa šťastia a nech si to tam užijeme. Ale veď čo by som od nej chcela, všakže?

Stáli sme na letisku kde pre nás mali prísť tri autá. Neviem ako si to oni rozmiestnili no ja som mala ísť spolu s Harrym v jednom aute. Neviem či nás tým chceli otestovať, či si to rozdáme alebo nie ale nechala som to tak.

Len sme všetci stáli v malej skupinke s bodyguardami a čakali kým nám oznámia príchod nášho odvozu.

,,Čo chcela?" doľahol ku mne Harryho hlas a ja som sa pozrela z jeho objatia do jeho očí. Išlo z nich príjemné čaro, ktoré mi dodávalo odvahu ale aj pokoj a bezpečnosť.

,,Komandovať. Čo iné? Na dnes máme plán, ktorý ona pošle, takže budeme sami behať po meste. Vôbec ju netrápi že sme cestovali viac ako 26 hodín a tam hore sa spalo priam hrozne." povedala som smutno a zasa položila moju hlavu na jeho rameno.

,,Nezaoberaj sa tým. Milujem ťa a poznám to tu. Sydney je nádherné mesto a zoberiem ťa sám, kam uznám za vhodné. Ale najprv poriadny spánok, to máš pravdu." povedal tvrdohlavo a ja som sa zasmiala jeho rozhodnosti ma unášať spod pazúrov vydavateľstva a hlavne Amelie.

My Fake Life  [Complete]Where stories live. Discover now