XLX.

241 24 8
                                    

Let sa mi zdal dlhší ako inokedy. Bolo to mučivé ticho kedy si sa bál povedať čokoľvek a ostatný sa ti čokoľvek báli povedať. Necítila som sa tak dobre ako keď sme cestovali do Austrálie.

Harry zobral až príliš vážne to premýšľanie. Keď sme sa usadili do súkromného lietadla myslela som, že Harry bude nejakými malými kúskami, nudnými rečami chcieť aby som mu odpustila ale to sa nestalo.

Naopak sadol si na druhú stranu lietadla a počas vyčerpávajúcich tridsiatich dvoch hodín na mňa neprehovoril. Nemohla som povedať, že by ma to nebodlo pri srdci.

Naviac obrátil celú skupinu proti mne. Bolo počuť ako sa Louis po prvých dvadsiatich minútach pýta, či je dobré ma tam nechávať sedieť samú a bez spoločnosti. Avšak akoby ma Harry trestal a jedným tvrdým a hlasným nie, ktoré by som počula aj cez polovicu zemegule to zamietol.

Liam bol veľmi starostlivý a dohováral mu. Rozprávali sa normálne no mysleli si, že ich nepočúval pretože spím a mám slúchadla v ušiach. Mala no žiadna moja obľúbená skladba z nich nevychádzala.

,,Keď chce premýšľať, nech si premýšľa!" boli odpovede Harryho na každé čo i len malé zmienenie môjho mena aby ma zobrali a hrala s nimi.

Tak moc mi dobodával srdce týmito vetami a ja som nič nemohla robiť. Musela som tam sedieť bez toho aby som sa rozplakala a vykričala mu aký je to idiot. Aký je to arogantný sebec, ktorý môže za všetko čo sa teraz odohráva a nech to nezhadzuje na mňa no stále som sedela ako prikovaná s viečkami tesne u seba bez známky na život.

Niall a Zayn mali tiež mnoho pripomienok no Harry ich nepočúval. Vždy odkričal niečo proti och tvrdeniu a odišiel na svoje sedadlo ale aj tak sa onedlho vrátil a smial sa s nimi.

Cheryl a Gigi sa sem mnohokrát pozerali a veľa krát sa naše oči aj stretli. Chceli ísť za mnou no krútila som hlavou a s ľútostivým pohľadom si opäť sadli.

Moje srdce krvácalo a ja som to nedokázala zastaviť. Nepoznala som toto jeho správanie. Prečo to robil? Mohol sa dozvedieť o tom čo sa stalo medzi Louisom a mnou?

Vlastne ono to nič nebolo. Iba som mu oplatila to čo spravil on mne. Ak by to ale vedel nesmial by sa tak úprimne s Louisom. Predstieral  by to takže Louis ani nikto iný nevie o našej malej aférke na austrálskych záchodoch.

Bolo jasné, že keď sa blížil čas pristátia museli sme sa usadiť na svoje miesta. Každý si posadal namiesto, ktoré bolo najbližšie a predovšetkým voľné. Miesto vedľa mňa nečakane obsadil Louis.

Aj keď som ho chcela vypočuť a naopak povedať mu moje názory a myšlienky, nemohla som. Rozrozprávala by som sa a neskončilo by to len u vzťahu mňa a Harryho. Prerástlo by to do vydavateľstva a mojej pravej identity. Mala som toho pokrk ale nikoho komu by som sa zverila a povedal by mi čo je najlepšie.

Po treťej otázke, na ktorú som mu neodpovedala pochopil, že to nemá zmysel a do pristátia bol ticho. Našťastie sme pristáli bez zranení a škôd.

Spolu ako jedna slávna skupina v závese s bodyguardami sme sa dostavili do hlavnej haly kde sme čakali na odvoz a taktiež na naše batožiny.

,,Harry mohli by sme sa porozprávať?" prišla som ku Harrymu keď sa každý usadil. Sedeli sme chrbtom ku vonkajšiemu svetu, keďže tam vonku za sklom bolo plno fotografov. Keďže som poznala Ameliu ona to nevybavila. Paparazzi sami zistili a vykalkulovali si kedy prídeme. 

Harry horlivo prikývol a spolu sme prešli obďaleč, kde by nás nikto nepočul.

,,Vieš, neskutočne ma ranilo keď som sa otočila a bol si pritisnutý na  nej. Viem, že si Harry Styles ak by sme mali spolu vydržať musela by som zmierniť svoju žiarlivosť voči fans ale je niečo iné bozkávať svoju milenku pred tvojou priateľkou."

,,Ja viem Tara! Bola to strašná chyba a ľutujem to! Nechcem o teba prísť a neprídem. Viem, že my to spolu dokážeme."

,,Ja viem, že áno. Nechcem sľuby ani prísahy. Ja chcem tvoju lásku a vernosť Harry. Zničilo ma to Harry. Moje srdce akoby si teraz stavalo múry pretože ty si ho tým jedným bozkom s ňou prebodol. Ak mi znova ublížiš, múry padnú a srdce začne znova krvácať. Ak sa múry postavia a krvácanie utíchne už ťa viac nenechám mi ublížiť a zruinovať to čo som si vybudovala."

„Prisahám Tara! Nechcem ti viac uližovať. Chcem byť ten, kto zastaví tvoj plač nie ho spustí. Ten kto ťa rozveselí a bude pri tebe do konca tvojho života."

„Potom Harry Styles. Odpúšťam ti tvoj priestupok a som rada, že sme taký šťastný ako predtým." Povedala som s falošným úsmevom. Harry sa rozžiaril a obtočil svoje ruky okolo môjho útleho pásu. Vyzdvihol ma do vzduchu a pár krát sa zatočil vo vzduchu.

Boli sme spolu no nie na dlho.

Louis's point of view:

„Lou! Čo si taký skleslý? Stalo sa niečo?" prišiel ku mne Niall keď sme vyšli z lietadla a všetci sme si posadali na stoličky, ktoré tu boli. Nebolo tu nikoho okrem nás. Lietadlo bolo na najbližšiu hodinu uzavreté, vďaka nám. Našťastie žiadne lety neboli očakávané ani tie, ktoré odchádzali ani prichádzali.

„Nemôžem to v sebe držať Niall! Zožiera ma to zvnútra. Úplne ma to pohlcuje!" vošiel som si rukami do vlasov a od nervov za ne ťahal. Nialla som poznal roky a vedel som aký je. Mohol som mu veriť.

„Čo sa stalo?"

„Po tom Harryho výstupe na predávaní cien. Bežal som za Tarou a chcel som aby sa cítila lepšie a tak som ju pobozkal. Nech to Harrymu oplatí ale vlastne som chcel pomôcť sebe! A keď sme sa odtiahli, vedel som že by som mal skončiť ale nemohol som." Povedal som potichu, tak aby to počul on. Jeho pohľad hovoril za všetko. Vykúlené modré oči v ktorých sa odrážalo prekvapenie.

„Louis, čo ku nej cítiš?" položil mi otázku a ja som nevedel čo povedať. Cítil som to tak ako pri ostatných priateľkách? Bolo to iné ale aj Tara je iná!

„Asi ju milujem. Chcem byť s ňou ale Harrymu to spraviť nemôžem."

„Louis, vieš, že toto je vážne? Ak ju miluješ a niekto to zistí a praskne to bude to poriadny problém."

„Ja viem. Ale aj tak je šťastná s Harrym. Veď sa na nich pozri. Sú opäť šťastný." Spolu sme sa pozreli na tých dvoch, ktorý sa práve dotočili a prilepili sa na seba do bozku.

„Hovorte si kto chcete čo chcete ale stále si myslím, že tu niečo nehrá. Nemám pocit, že by mu sama o seba odpustila. A už vôbec nie po tom čo hovoril v lietadle."

„Spala. Nepočula to."

„Louis otvor oči. Vnímal som ju stále. Žiadne hudba jej nehrala. Nespala ale počúvala o čom sa bavíme. Nechcem vedieť ako sa musela cítiť keď to počula Harryho hovoriť."

„Ale odpustila mu."

„Možno musela. A naviac je zlomená. Vidíš to na nej. Vadí je Madelaine ale na druhej strane to čo hovorila na udeľovaní cien mi vytváralo takú situáciu, že ho opustí a nech je s ňou."

„Tak budem stále s ňou a potom ju možno získam?"

„Povedal by som, že toto je pravdepodobnejšie ako to, že zostanú spolu aj po ukončení ich zmluvy."

My Fake Life  [Complete]Where stories live. Discover now