Erica's point of view:
,,Ako jej je?" položil svoju prvú otázku Louis keď vošiel hneď ráno do môjho bytu.
,,Ešte spí. Dozvedel si sa čo sa stalo?"
,,Harry sa o ňu bál. Bolo desať hodín a ona nebola doma a ani mu nenechala žiaden odkaz. Potom prišla Madelaine a on ju zobral hore. Keď jej otvoril bol strapatý a nemal tričko a ona keď ju uvidela tak to zle pochopila. Vybehol za ňou ale nedobehol ju. Bola ďaleko."
,,Veríš mu?" Harryho som pokladala za úprimného človeka no sama viem ako sa žena cíti keď ju chlap podvedie nech je to jej falošný nefalošný priateľ. Verím, že Harry nechcel problémy keďže mi Louis povedal o tom spoločnom bývaní za jeho priestupok spred týždňa. Nechcel ďalšie problémy a myslel si, že Tare nikto nebude veriť no to nerátal so mnou.
,,Neviem čomu veriť. Harryho poznám veľmi dobre a s Tarou je to komplikované. Myslím, že ale v tomto klamal. Bol som s ňou raz za ten týždeň čo mala voľno a správala sa inak ako obvykle. Mám pocit akoby sa menila. Ale on si to nevšíma. Pred očami má len Mad."
,,Loui, myslím, že v tomto tvoj kamarát klamal." Povedala som potichu a pozrela sa na Taru ležiacu na gauči. Mrvila sa a onedlho sa jej hnedé oči otvorili.
,,Dobré ráno. Dáš si raňajky?" spýtala som sa jej keď sa posadila a pretrela si oči. Pokrútila hlavou s malým usmiatím.
,,Ďakujem nie. Chcem ti poďakovať, že si ma tu nechala ale pôjdem. Nechcem ti robiť zbytočné problémy."
,,To je v poriadku. Žiadne problémy nerobíš."
„Nie, prezlečiem sa a pôjdem"
„Kľudne ťa zaveziem. Aj tak musím ísť za Harrym" prikývne a potom sa postaví a prejde do kúpeľne odkiaľ onedlho vyjde vo svojom oblečení zo včera.
Rozlúčime sa a Tara odchádza spolu s Louisom riešiťtento problém. Držím im palce.
Tara's point of view:
Louisove auto je veľmi pohodlné preto sa usadím do praktickej polohy a opriem svoju hlavu o okno. Mojou hlavou víry plno myšlienok preto nerozmýšľam nad tým čo mi hovorí Louis.
,,Prepáč. Nemám náladu sa baviť a ani odpovedať na otázky." Poviem a Louis prikývne a iba ide ďalej po ceste ku nášmu domu.
,,Idem ho zavolať. Počkaj tu" povie a vystúpi z auta. Zatvorím oči a keď ich otvorím na otvorenie dverí vzadu spozorniem a utriem si slzy, ktoré sa mi medzitým spustili po líciach. Na druhej strane vzadu sa otvoria dvere a mňa ihneď zaujme kto ďalší okrem Harryho je tu. Ako náhle uvidím ryšavú šticu vlasov otáčam svoju hlavu a položím ju opäť na okno. Harryho hlas sa mi stále prihovára, že to bolo úplne inak ako som videla. Mala som si to nechať vysvetliť a podobné žvásty ale ja ich skvelo ignorujem. Keď vidí, že to nezaberá pridá sa ku nemu aj jeho milenka až kým ich Louis nezastaví.
,,Obaja ju nechajte! Zašlo to ďaleko a potrebuje to koniec a ten dá modest!" povie a vyráža opäť do centra mesta.
Keď mi zapíska mobil vo vrecku kabáta vytiahnem ho a čelím správe od Kris.
Kris: Viem čo sa stalo. S Ameliou už čakáme vo vydavateľstve na vás. P.S. už si pásala tomu Alexovi ?
Zabudla som. Stalo sa toho moc a toto bola posledná činnosť, ktorú by som chcela robiť. Aspoň vtedy. Teraz mi to prišlo ako dobré zaplnenie toho ticha.
YOU ARE READING
My Fake Life [Complete]
Fanfiction• Čo sa vám môže stať ak vám neznámi muži navrhnú stať sa hviezdou? To nikto nevedel až sa to nezvrtlo zo splnených snov na katastrofu • • 1.1.2018 - 72 in FF •